1

4.2K 102 38
                                    

Bude me jutranji zraci septembarskog sunca,ali budimo iskreni i mama koja od ranog ujutra uzurbano sprema sve po kuci.Cetvrti razred srednje skole, covece. Necemo pricati kako vreme leti i zanemaricemo cinjenicu da imam jos samo godinu dana za vazne odluke. Spremna i vidno raspolozena izlazim iz kuce.

Ulazimo u skolsko dvoriste, Dunja, Lea, Stasa & ja. Spremne smo za novu skolsku godinu.Bezbrizno caskamo o putovanjima, plazama, zurkama i momcima,ujedno u proteklom letu.

~ Mnogo su mi nedostajale.Iako smo sve četiri jako različite, mnogo se volimo.

Dunja je najniža među nama. Tip osobe čiji su zaštitni znak potpetice. Ima braon kosu do ramena i plave oči. Svi joj zavide na tome. U našem društvu, poznata je po tome što uvek ubija šale, čak i u nezgodnim trenucima.

Lea je sportski tip. Koji god sport da zamislim, Lea se oprobala u njemu. Ima jako dobro srce i poznata je po tome što daje najbolje savete. Ima dugu plavu kosu koju najčešće veže. Stalno je u trenerkama, osim kada izlazimo, tada se svi iznenadimo kad je vidimo u haljini ili štiklama.

Staša. Znam je još od osnovne, ali smo se baš zbližile u srednjoj. Trenira boks i dobro joj idu prirodne nauke. Uvek nam pomaže oko učenja, ali i oko šminkanja. Po izgledu liči na Leu, samo da braon očima i tamnijim tenom.

Pitate se kako one mene opisuju? Pa ja sam ona koja je uvek za zabavu. Uvek sam pozitivna i težim da se družim isključivo sa takvim osobama. Imam dugu, braon kosu, koju sam nedavno prosvetlila, tamniji ten i braon oči. Pored toga, redovno vežbam i idem u teretanu- to mi dođe, kao neki hobi.

~ Ni sama ne znam kako smo se počele družiti, ali sam sigurna da nam mnogo zavide- upravo na prijateljstvu koje imamo.

Par sekundi pre nego sto se oglasilo zvono, dolaze oni. Dobro poznata ekipa frajera u nasoj skoli.Mateja, Uros, Filip i naravno Relja, on je glavni medju njima.

Relja i ja se znamo od detinjstva, živi blizu mene, svega par koraka, roditelji su ti koji su nas sprijateljili. Od kad znam za sebe, znam i za njega, nekako smo odrasli zajedno. Medjutim, mnogo se promenio od kad je krenuo u srednju. Znate kako to ide: najbolja auta , brendirane stvari, gomila devojaka. Oduvek je to imao, sad to koristi na neki drugačiji način. Baš iz tog razloga smo se odaljili. Slagala bih kad bih rekla da nije privlačan, ima svetlo-plavu kosu, braon oči, mišićavo telo,to privlači mnoge devojke,ali ne sve. Meni je recimo njegovo ponašanje jako odbojno i ubedjena sam da nije moj tip, ili osoba sa kojom bih provela određeni period života. Postoje i devojke koje ne padaju na te materijalne stvari, one koje su same ostvarene i bez tuđe pomoći. Čist primer sam ja, oduvek sam imala šta god poželim i nikad ne bih dozvolila sebi da budem sa nekim samo zbog novca.

Filip & Mateja su skroz okej okej likovi. Pozitivni su i uvek znaju da te nasmeju. To je moja omiljena ljudska osobina.

Uroš je takođe sladak dečko, zgodan, sa veoma lepim osmehom.
Da me Stasa cuje, ne bi se dobro zavrsilo.Zabavlja se sa Urosem od pocetka leta,tako da smo se i mi, kao društvo, nekako zbližile sa njima.

Zavrsavaju se casovi,krecemo kuci, sedam u kola i pustam pesmu. Javljam se mami i krecem sto pre. Veceras smo se dogovorili da izadjemo, organizuju back to school party. Zar ste stvarno mislili da cu da sedim kuci?

Napokon sam spremna. Cula sam se sa drugaricama, ali ocigledno i ne sa sestrom koja mi je odvezla auto? Misli li ta osoba o bilo cemu? Pa kako cu sad da idem?

"Sta se deres tu, nije ti niko kriv sto ces morati da stopiras?"  - čula sam iza leđa Relji, dobro poznati, promukao glas.

" I ti ides?" - upitala sam začuđeno, iako sam unapred znala odgovor.

"Nego sta, kako ce zurka proteci bez glavnog frajera?" - na to sam samo prevrnula očima i nastavila užurbano da tražim sestrin broj po imeniku.

"Upadaj, nemoj da te posle nisam zvao"- uputio mi je osmeh, pokazujući pogledom da uđem u kola.

"Ne pada mi na pamet, doci ce vec neko po mene"- rekla sam pokušavajući da ga odbijem.

"Kako hoces, ja idem", blago mi se nasmejao i usao u auto.

U trenutku kad je usao u auto, shvatila sam da me svi cekaju i da nemam drugog izbora nego da...

"Znao sam, 'ajde ulazi"

.... nastavice se🖤

Bulevaru, s' ljubavlju🖤Where stories live. Discover now