15☀️

1.6K 51 9
                                    

flashback//01.10.
- Ti znaš da ti nisi dobar za nju, ti nju ne zaslužuješ.Nestani.

-? Nije mi prvi put da mi stigne poruka sa nepoznatog broja, ali je svakako prvi put da mi stižu pretnje.

- Ne želim da je vidim pored tebe.

-Shvatio sam da je reč o Eleni, ali nisam mogao da shvatim o čemu je tačno reč. Poruke su nastavile da se nižu, a ja nisam radio nista povodom toga.

- Ultimatum od 3 dana. Nestani iz njenog života. Probaj da ignorišeš.Neće biti dobro po tebe.

Nisam pridavao tome toliki značaj, mislio sam da nije važno i da nema nikakav uticaj na mene. Sve dok..
***
flashback// 03.02
- Neko me je zvao sa nepoznatog broja, pretio mi je,čak je slao i neke slike, ne znam šta da radim, možda ima neke veze sa  firmom, pričaću sa tatom,možda je neki njegov bivsi partner ili nesto slicno tome rekla je blago zbunjenim i uplašenim tonom.

- Verovatno se neko šali, ne verujem da je to ozbiljno.

-Ne, prilično sam sigurna da nije to to. Spomenuo je i druge stvari,to su bile ozbiljne pretnje,moram to da prijavim nekome. Šta ti misliš?

Tada sam počeo da shvatam. One poruke, možda nisu bile baš bezazlene. Iz straha, ne prema anonimnom kretenu bez života, već iz straha da ne naudi njoj, morao sam da se povučem. Moram da nestanem iz njenog zivota.

- Upravo mi je stigla poruka.

- Daj da vidim. Uzeo sam telefon i imao sam šta i da vidim.

- Sećaš se dogovora? Dečko nisi ni svestan koliko daleko mogu da odem.
***
sadašnjost// 05.10
- Elena..

Gledala me čudno, kao da je znala da ću nešto reći.

- Ti mene ne zaslužuješ.

- Šta pričaš to? Otkud ti to? Nešto se desilo?

- Hteo sam da te imam, ne zato što te volim, trebala si mi, želeo sam da te osvojim i iskoristim. Ali,shvatio sam da nisi takva, ti si bolja, ti... ne zaslužuješ gasa poput mene.

- Relja..

Oči su joj se napunile suzama, video sam joj strah i razočarenje u licu, a ni ja nisam bio ništa bolji. Suze su mi kapale niz obraze, ali sam ih vešto skrivao.

- U pravu si. Ni malo me ne zaslužuješ. Ni malo.

- Elena, shvatićeš jednog dana sve. Pronaći ću krivca,razumećeš sve.

- Da pronadješ krivca? Za šta tačno. Za to što si govno ili za to što si me uništio. Krivca nađi pred ogledalom. I da, umalo da zaboravim. Nikad, ali nikad nećeš moći imati ovo što si imao sa mnom. Zapamti.

- Ne razumeš.Ja nisam na tebe.

Pokušavam da te udaljim od sebe.

- Ne moraš pokušavati. Uspeo si. Ja te gledam, ali ne prepoznajem više. Nemam više šta da ti kažem.

3 meseca kasnije//☀️
- Čekaj? Zajebavaš me? Izmislio si sve ovo?

-Uroše, budi ozbiljan, jednom u životu.

- Čekaj Relja, nisi valjda toliko naivan da si poverovao u to? Razmisli malo. Ta osoba je očigledno htela da ne budeš pored nje,da je ne čuvaš. Jesi svestan sta je mogao da joj uradi?

- Misliš da nisam sve preispitao minimum deset puta pre nego što sam doneo odluku? Imali smo dogovor, ja sam se udaljio od nje, ne zato što je ne volim ili zato što tako želim. Da je spasim. Nisam znao da li je to ispravno. Sad znam da jeste. Srećna je,bar tako mislim.

- I ti mi to tek sad kažeš? Usrao si se zbog anonimne poruke i izgubio devojku koja jedina zna kako da se ponaša prema tebi. Nisi čak ni pokušao da je vratiš.

- A šta misliš što sam ti rekao sve ovo. Potreban si mi. I ti, Matija,Filip. Moramo da nadjemo ko stoji iza ovoga.

- I? Biće ti lakše kad saznaš da je to neki klinac? Da si zbog gluposti bio takav proteklih par meseci.

- Ne znam. Znam da neću stati dok ne pronađem osobu i dok sve ne objasnim Eleni.

- Druže, ko zna šta ona sad misli o tebi. Zašto si morao da kažeš da si hteo da je iskoristiš? Brate, nemoguće je. Nikad ti neće oprostiti.

- Moram sam trajno da je udaljim od sebe. I tako će i ostati. Sve dok u rukama ne budem imao krivca za sve ovo.

- I? Šta treba da kažem?

- Sa mnom si?

-Naravno. Nakon svega, zaslužujete sreću, a i ta osoba zaslužuje svoje i dobiće.

- Zovi Matiju i Filipa. Dovoljno sam ćutao.

nastaviće se😶

Bulevaru, s' ljubavlju🖤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora