7

1.8K 66 3
                                    

Čim smo izašli iz učionice uputila sam upitan pogled Relji, jasno mu dajući do znanja da ne znam šta se desilo.

-Objasniću ti sve, samo ne ovde.Izašli smo napolje.

- Staša ima problema sa izostancima. Znaš i sama da joj razredna nikad ne bi opravdala, nije htela da te izda, jer si ipak zbog nje i ti izostala.

-Pa zašto to nije meni rekla?, još uvek sam pokušavala da shvatim šta sam upravo čula.

- Pričala je sa Urošem,objasnila mu je sve, obećala je da će popričati sa tobom. Ja sam joj ponudio moje opravdanje. Sad smo samo ti i ja u problemu😋

- I? Šta ti imaš od toga? Zašto si sam sebi napravio problem?

- Pa valjda smo zajedno. Nasmejao se, a ja sam ga upitno pogledala sa smeskom preko face.

- Mislim u problemu,opet se nasmejao i pogledao me pravo u oči.

- I? Kako planiraš da se izvučemo?

- Pravićeš se da si mi devojka.
Ironično sam se nasmejala.

-Ne pada mi na pamet da glumim tvoju devojku.

-Imaš li bolje rešenje?

***
- I? Vi ste odlučili da odete iz škole tek tako?

- Da, govorili smo zagrljeni ispred direktora.

- Ispričajte mi malo više o vama. Kako ste se upoznali?

Zadrhtala sam na to pitanje. Svo vreme sam bila uzbuđena i nestrpljiva da sam povremeno zadrhtala. Relja je to primetio i svaki put me jače zagrlio, kao da je znao da mi je to bilo potrebno.Da li stvarno drhtim od straha ili je nešto drugo u pitanju?

***
Izašla sam poslednja iz škole. Iskreno, osetila sam veliko olakšanje, ali i potrebu da pričam sa Stašom.

-Elena, ako imaš momenat samo, važno je. Bio je to Aleksej, skroz sam i zaboravila da postoji.

- Naravno, imam, reci.

- Mislio sam da si drugačija. Jasno sam mu dala znam da ne znam o čemu priča.

- Nisi trebala to da uradiš. Bolje da su ti smanjili vladanje. Elena, zar misliš da je stvarno hteo da pomogne tebi ili Staši? To je uradio da bi svima pričao da te ima.Mislio sam da ćeš shvatiti, nisi,žao mi je.

Nikad me tuđe reči nisi pogađale,ali ovog momenta,sve se u meni slomilo, nisam znala šta da kažem, samo sam prošla pored njega i dotrčala do auta. Zaboravila sam kakav je Relja. Možda je to sve otpočetka bio njegov plan. Tako tipično za njega.
***
-Bar mi duguješ šetnju, spasio sam te danas😋- ,glasila je jedna od poruka.
Samo sam okretala telefon i ignorisala poruke.

Kako si tako glupa Elena? Vidi do čega si sebe dovela? Kao da si izgubila razum? Šta se depava sa tobom?

***
- Ne, ne i ne. Ne želim da idem sa vama. Hoću da ostanem ovde i da nastavim da gledam seriju.

- Ne možeš sad da nas ispališ, pa došle smo po tebe,preklinjala me je Lea.

- Elena, to nisi ti, spremaj se pa da idemo, doviknula je Dunja.

- Biće i svi iz razreda, dobacila je Staša.
U pravu su, i treba da idem. Ubrzo smo krenule.
***
- Ja bih se javio da mi neko spasi život, dobacio mi je iza leđa dok sam uzimala piće.

- A ja bih zaobišla osobe koje lažu i uveličavaju stvari.

- To treba da bude posvećeno meni?
Okrenula sam se i otišla, i iskreno, uživala sam u tome.
***
- Imam ideju, šta kažete da igramo istina/izazov?, kao i uvek, kreativni Mateja.
***
- Aleksej, pitanje za tebe:Ko ti je najlepša devojka iz našeg razreda?
- Bez sumnje, Elena.
Svi su krenuli da dobacuju, a ja sam se samo nasmešila.
- A preslatko boože, muvajte se na savremeniji način molim vas. Heh, čiji sam ja to glas čula? Mrzim što ovo kažem ali uživam u tome da ga nerviram.Da li se meni čini ili je on... ljubomoran?

nastaviće se🤫

Bulevaru, s' ljubavlju🖤Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang