19. Jázmin&Adél

77 9 1
                                    

Adél

Két hét telt el azóta az ominózus nap óta, amikor Jázminnal kibékültünk. Andrissal pár nappal később jöttünk össze és hihetetlen, hogy van egy olyan srác, aki tényleg megért engem. Jázmin és Dénes két napja kezdtek újra beszélni egymással. Mármint Dénes eddig is kereste a társaságát, csak Jázminnak idő kellett ehhez, amit teljes mértékben megértek. A napot Andrisnál töltöttem. Filmeztünk és beszélgettünk. - Nem megyünk sétálni? - kérdezte kíváncsian Andris.
- De mehetünk - mosolyogtam rá.
- Szeretem, amikor mosolyogsz - adott egy puszit a számra és elkezdtünk készülődni. Tíz perccel később már az utcán mentünk kézen fogva. Boldog voltam vele. Nagyon is. Nagyban beszélgettünk, amikor megcsörrent a telefonom. Jázmin hívott. - Szia - köszöntem a barátnőmnek.
- Szia, képzeld! Dénes bent volt a virágboltban és szerenádot adott nekem! - újságolta. - Nemár! Szerenádot adott? - lepődtem meg.
- Igen! És megbeszéltük, hogy este elmegyünk moziba és arra gondoltunk, hogy ti is jöhetnétek velünk. Benne vagytok?
- Mindjárt megkérdezem Andrist - válaszoltam, majd a barátom felé fordultam. - Jázmin és Dénes kibékültek és moziba mennek. Megyünk velük?
- Igen - bólintott mosolyogva Andris.
- Megyünk! - adtam választ Jázminnak. - Oké, akkor hétkor legyetek a mozinál! Sziasztok!
- Szia - köszöntem el tőle és bontottam a vonalat. - Szerintem minden rendben lesz köztük - karolta át a vállam Andris. - Szerintem is - helyeseltem.

Best Friends Forever! /szünet/Where stories live. Discover now