Aşk işleri seni işinden alıkoyar

325 41 67
                                    

*-*
I just want....
I just want your big smile.
_____________

Uraraka telsizle arkadaşlarına haber verdikten sonra plan başlayacaktı. Saat 5 suları Ground Zero tam bu bankanın önünden geçecekti dahası o saatler bu bölgede kahramanların az olduğu bir saat olacaktı.

Ground Zero'yu kaçırmak için harika bir yol bulmuşlardı. Saate baktıklarında hala saat 15.45 olduğunu fark ettiler, hala bekleme halindelerdi bu yüzden.

O sırada Katsuki Bakugou akşamdan kalma evraklarla uğraşıyordu. Hepsi üst üste birikmişti ve altından çıkması zorlaşmıştı basit bir Bakugou günüydü yani.

Ajansta devriye saatine kadar evraklarla uğraşırken içeriye "Yarım kafa" dediği kişi girdi. Saçının bir kısmı kırmızı bir kısmı ise beyaz olan bu adam lise yıllarında da çirkindi diye geçirdi içinden Bakugou. Yoayorozu onda ne görüyordu ki?

"Oi yarım kafa ! Bu evrakların yarısı senin bunları benim başıma yıkma!"

"Ben de onları arıyordum teşekkür ederim."

Todoroki bir deste dolusu evrak aldıktan sonra bakugou işlerin azalacağını sanmıştı fakat hala önünde bir yığın dolusu evrak doluydu.  Polis bunları akşama istiyordu ve takım arkadaşı olan tuhaf saçlı hala ortalıkta gözükmüyordu. Kesinlikle onu öldürecekti ve Ashido ile aralarını yapmasına yardım ettiği için kendine de ders çıkaracaktı.

Böyle aşk işleri seni işinden alıkoyar Katsuki, bunu aklından çıkarma !

"Kirishima nerede ?"

"Rakun göz neredeyse oradadır, niye bana soruyorsun ?"

"ikisinin birlikte olması gerçekten çok tatlı. Peki sen Bakugou ?:

"Ne diyon yarım kafa !"

"Ben ve yoayorozu düğün hazırlıkları yapıyoruz. Kaminari ve Jirou mercimeği fırına koydular bile. Midoriya bile senden önce birini bulmak üzere. Onu seni geçmesini istemezsin değil mi ?

"O aptal inek hiç bir konuda benden önce olamaz !!! Fakat önceyarım kafa sizin gibi kafamı dağıtamam ben."

"Buna birini bulamadım desene."

"Bana bak ! Liseden beri ağzın açılmış senin. Yamulturum ağzını bak o zaman görürsün kim düğün hazırlığı yapıyor."

"Sadece zaman geçiyor Bakugou. Bir süre sonra geç olacak ve sen o zaman bile bunun farkına varamayacaksın. Ve biz çocuklarımızı severken sen de cebindeki çakıl taşlarla beş taş oynarsın artık (!)"

"Sen ne dediğinin farkında bile değilsin. Ben gidiyorum. Geri kalanını Kirishima yapsın artık."

"Nereye ?"

"Devriyeye bir itirazın mı var ?!!"

Todoroki tam cevap verecekken Bakugou vereceği cevabı duymak istemediğine karar verdiğinden kapıyı çarpıp odadan çıktı. Stresli günler geçiriyordu ve biraz temiz hava iyi olacaktı. Önce annesi şimdi yarım kafa kendisinden bir kız bulmasını istiyordu. Sanki çok kolaydı yaa (!)

Kacchako: Gizli Dokunuş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin