*-*
Love is like wind, you can't see but you can feel.
___________Uraraka renk körü olarak doğmuştu.
Renk nedir bilmiyordu, onun hayatında sadece siyah, beyaz ve grinin 50 tonu vardı. Başka bir şey yoktu.
Sıkıcı ve anlamsız geçiyordu bu yüzden hayat ona. Doktorlar renk köründen kurtulan kişilerin olduğunu ama nasıl kurtulduklarını bilmediklerini söylüyorlardı. Yani bilimsel bir açıklama yoktu tedavinin. Sadece iyileşen kişilerin tedavi için tek bir şey kullandıklarını söylüyorlardı.
"Gerçek aşk"
Gerçek aşk olarak tanımlanan şeyin bilimde yeri yoktu. Hiç bir yerde tam açıklaması yokken hiç kimse Urarakadan aşık olmasını bekleyemezdi.
O kalbini sımsıkı bir sandığın içinde tutan ve anahtarını derin sulara atan bir kaptan gibiydi. Hayat dediği dalgalarla yüzleşirken sadece mürettebatına güvenen biriydi. Başka gemileri kabul etmezdi. Diğer insanlar umurunda olmazdı sadece mürettebatını ve ailesini düşünürdü.
Bu yüzden kendi takımını kurdu. Kuralların ya da insanların kendisine ve arkadaşlarına karışamayacakları bir takım. Bazı insanlara göre bu bir "Villain takımı" olsa da Uraraka kötülük peşinde değildi. Sadece istediğini yapma peşindeydi. Kendisinin ve arkadaşlarının hedeflerini düşünüyordu. Bunun için paraya ihtiyaç vardı ve onu da nereden bulacağını biliyordu.
Bankalarda bir sürü para var, öyle değil mi ?
Arkadaşlarıyla ilk banka soygunu için günleri sayarken her geçen gün planı mükemmeleştirmeye uğraşıyorlardı. Benlikleri bu iş için harikaydı. Fiziksel yeteneklerini ve zihinsel olarak kendilerini hazır etmişlerdi.
Uraraka yine geç saatlerde biten bir toplantının sonunda ceketini üstüne giydi. Hava soğuktu, gökyüzü parlak güneşin yerine aya yer vermişti. Bulutların aralarından ayın ışığı ve yıldızların gökyüzünde oluşturduğu güzel manzara insanı gece yürümeye zorluyordu.
Uraraka artık gecenin soğuğuna alışınca
ceketine sarılmaktan vaz geçmişti. Gittikçe alıştığı hava ona soğuk hissini vermiyorken arada saçının uçmasını sağlayan rüzgarı hissetmemek imkansızdı. Sürekli saçını düzeltmekle uğraşırken Uraraka sahilin orada bir insan silueti ile karşılamıştı. Birbirlerinden cok uzaklardı dahasi uraraka renk körü olduğunu tekrar hatırlarsak o kişi tamamen Uraraka için bir gizemdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kacchako: Gizli Dokunuş
FanfictionNe siyahtı, ne de beyaz. Bu sanki başka bir şeydi. Yeni yeni karşılaştığı renkler kafasını karıştırmaya başlamışken kendisine taşı veren kişiye baktı. O gri tonların yerine bambaşka renkler almıştı. Gözüne nedense daha çekici gelmeye başlayan adamd...