Hirtelen felébredtem és valamit hallottam odalent. Gyorsan ránéztem a telómra és öt órát mutatott. A lehető leghalkabban kimentem a szobámból, majd leosontam a lépcsőn, leérve a konyha irányából sírás hallatszott. Amint a konyhába értem ott anyát találtam, ahogy egy széken ül és keservesen sír, de úgy, hogy a már abba az én szívem is bele fájdult. Odamentem hozzá és megöleltem.
- Mi történt? - kérdeztem ijedten.
- Nem mondhatom meg Kicsim, de hidd el hamarosan megtudod - mondta anyu. Miért nem mondhatja meg, hogy mi történt vele, ami ennyire felzaklatta?
- Anyu ha valami van arról nekem is tudnom kell főleg, ha ennyire felzaklatott téged - mondtam neki őszintén miközben végig a szemébe néztem.
- Oké, hát... apád... - nem tudta befejezni, mert felzokogott.
- Mi történt apuval? - kérdeztem félve a választól.
- Apád... apád...meg...meg... meghalt - nem akartam elhinni amit hallottam. És közben borzongás járta át az egész testemet a tudattól, hogy már nincs többé az apám.
- És miben? Vagy hogy halt meg? - kérdeztem anyát, aki maga elé meredt majd lassan rám nézett.
- Kicsim... apádat megölték - erre elképedtem elvégre apának nem voltak tudtommal ellenségei, és ő úgy mindenkivel jól kijött. De akkor miért? A pénzért?
- De miért? - csuklott el a hangom.
- Kicsim ezt inkább majd akkor elmondom mikor vége az iskolának. Rendben? - kérdezte és láttam rajta, hogy nem nagyon akarja ezt a témát most firtatni. Így bólintottam. - Ja és Emma ne érjen lehetőleg semmilyen, olyan sérülés, amiben akár egy vércsepped is kicsordul - mondta és közben végig a szemébe nézett. Ezt nem értettem miért mondta. De láttam rajta, hogy nem tűr ellent mondást. - És még valami ne mondd el a húgodnak, hogy apádat megölték sem azt, hogy meghalt, mert ezt majd én szeretném - e téren megértettem, és így ismét bólintottam. Ezután leültem reggelizni. Mikor végeztem vele elindultam felfelé Julia éppen akkor jött lefelé láttam az álmos fejét és . Mikor felértem a szobámba és az ajtót bezártam magam után lecsúsztam rajta lassan és elkezdtem sírni. Mi ez az egész apa meghalt..., vagyis inkább megölték. De miért? Vagy ki? Nem tudom, hogy de ki fogom deríteni, hogy ki tette. Még egy ideig ott ültem és magam elé néztem, majd összegyűjtöttem minden lelki erőmet és feltápászkodtam, azután pedig elkezdtem készülődni. Ma nincs sok kedvem világos színekbe öltözni, így felvettem egy hosszú szárú fekete farmert, egy szürke kapucnis pulcsival meg a fekete Nike cipőmet. És átnéztem, hogy minden könyvemet bepakoltam-e. Utána felvettem a fekete bőrdzsekim és elindultam lefelé és beszálltam a kocsiba. A húgom csak öt perc múlva érkezett le. Anya beült előre és olyan tíz perc múlva a sulihoz is értünk. A húgomat még elkísértem a terméhez, majd én is elindultam a miénkhez. A terem előtt ott állt Cody, Max és Jack. Tudni kell rólam, hogy ki nem állhatom Cody-t ráadásul Max és Jack minden szavára hallgatnak. De amikor nincsenek a közelében jól el lehet velük beszélgetni. Mikor beértem a termünkbe Emily és Amanda már bent ültek a padban. Bent a termünkben közepén hármas padok vannak és szélén pedig kettes. Mi pedig pont egy hármas padban vagyunk és én közepén ülök bal oldalamon Amanda és jobbomon Emily. Mikor odaértem hozzájuk megöleltük egymást, majd leültem közéjük. Elővettem a telefonom és láttam Julia írt.
Julia üzenete: Szia nem tudod mi van ma anyával nagyon furán viselkedik - írta.Én erre éreztem, hogy az arcom elfehéredik. Amit Emily-ék is észrevettek. Amanda a vállamra tette a kezét.
- Jól vagy? - kérdezte a hangjában éreztem, hogy aggódik.
- Persze semmi bajom - hazudtam nekik. És ekkor megfájdult a fejem és nagyon fáradt lettem.
- Biztos? - kérdezte Emily. Miközben én a fejemhez kaptam.
- Igen csak kicsit elfáradtam, mert alig aludtam az este. De kutya bajom - mondtam majd lassan lehajtottam a fejem a pad szélére. És a telóm kikapcsoltam majd a farzsebembe csúsztattam. És ezzel el is aludtam még hallottam ahogy Emilyék próbálnak felébreszteni. Mikor kinyitottam a szemem a fekete semmiben lebegtem. Ekkor meghallottam egy hangot.
- Kicsim - rögtön fel ismertem. Mert ez nem más hangja volt, mint...Sziasztok! Remélem eddig tetszik... Minden jót!😍❤️ Lily122915
YOU ARE READING
Az öt elem birtoklója
FantasyEmma Olison egy 16 éves gimnazista lány. A szüleivel és a húgával él. Az apja nem sokat van otthon. Egy nap, azonban Emma apja meghal és ezek után események sorozata indul el, ami gyökerestül megváltoztatja a lány életét. Emma pedig ezáltal rájön, h...