Korku ve cinsellik içerir! Rahatsız olacaksan git!
İnsanlar bazen tuaf şeyler yapabilirdi. Yada kendisine göre normal ama insanlara göre olağandışı şeyler. Merak duygusu bazen ağır basar ve itaat ettirirdi. Herkesten gizli bir kuytu köşede sessizce ulaşabildiğimiz kaynaklardan merakımızı giderirdik. İnsanlar bizi yargılamasından korktuğumuz için.
Ilık bir yaz akşamıydı. Babamın işleri yüzünden geldiğimiz sözde tatil yaptığımız bu şehir bana pek sıcak gelmemişti. İlgimi çekende bir şey yoktu. Bu yüzden konakladığımız otelde geçiriyordum zamanımı.
Her gece yaptığım gibi herkes uyuduktan sonra telefonumu çıkarıp gelen bildirimlere baktım. Etkileşimde olduğum bir çok sanal arkadaş gruplarım vardı. Gerçekte ki varlıkları bile sorgulanan bir çok insan bu gruplarda var oluyordu. Bir çok konu konuşulur tartışılır eleştirilirdi. Herkesin herşeyden haberi olurdu bu gruplar sayesinde.
Ülkedeki çoğu genç bu etkileşim içerisindeydi. Normal yaşantıda asla karşılaşamayacağım bir çok insanla bu sayede tanışmıştım. Hayal dünyasının bir parçası gibiydi. Kimse söylediklerinin doğruluğunu sorgulamazdı. İstediğin yalanı söyleyebilirdin ve kimse sana hesap sormazdı. Sanal sevgi vardı. Aynı anda birçok kişiyle konuşur ve bu kişilerin asla birbirlerinden haberi olmazdı. Yapmacık sevgiler yapmacık başarılar vardı.
İlk sahip olduğum telefonumla birlikte bu sosyal etkileşimde hayatıma girmiş hatta hayatım olmuştu. Bir sürü insan tanımış bir çok olayı anında öğrenmiştim. Ordaki insanların beni sevdiklerini söylediklerinde mutlu oluyordum. Normala hayatta asla yapamam diyebileceğim bir çok şeyi orda kolaylıkla yapıyordum. İstediğimi çekinmeden söyleyebiliyordum. Garip bir şekilde seviyordum bu etkileşimi.
Ard arda düşen bildirimle en samimi olduğum ki samimiyetimde tartışılırdı gruba girdim. Son günlerde epey gündemde olan kaçırılma olaylarını konuşuyorlardı.
(wp)
-Bize Devlet Baksın-05****:korkutucu!
03****:eğlenceli olurdu.
04****:eğlenceli mi? Peki ya
böbreğini alırsa?03****:istediği kadar alsın zaten
fazlalık bu beden bana.01****:siz kafayı yemişsiniz!
02****:her an kaçırılabilirim
08****:seni kaçırıp da ne yapacak?
02****:küstüm.
07****:kaçırmaya gelirse
söyleyin geçerken beni de alsın.01****: olayın ne kadar
ciddi olduğundan haberiniz
yok sanırım! Diyorum ki ciddi ciddi
bir anda gelip kaçırıyor ve
öldürüyor adam. Siz hala dalga geçiyorsunuz!06****:ouff eğleniyorduk ne
güzel şurda nie ciddi ciddi
konuşuyorsun kiÜrkütücü gelmemişti. Korkmazdım bu tür şeylerden. Bana da uğramazdı. Bu güne kadar ne bana nede çevremdeki birinin başına böyle bir olay gelmemişti. Diğer gruplara da girip baktım hep aynı konuydu. Tek kelimeyle sıkıcıydı. Kesinlikle tüm gece boyunca bu konu hakkında konuşacaklardı.
Uykum yoktu gündüz bolca uyumuş yatmış yuvarlanmıştım hatta yatakta yuvarlanırken doktarasını da yapmıştın. Kesinlikle bana en iyi yatıcı ödülünü vermeliydiler. Bu konuda gerçekten çok iyiydim.
Yapacak bir şeyler düşünmeye başladım. Ama aklıma hiçbir şey gelmiyordu. Saate baktığımda sabaha daha çok vardı ve zaman geçmiyordu. Sessizdi şehir sessizdi oda. İyice sıkılmaya başlamıştım.
Bir kaç dakika sonra bir anda gelen ani fikirle gülümsedim.
Neden Google da ismimi aratmıyordum?
Telefonumda açık olan grup sayfasını kapattım. Google a girip arama yerine "Jeon Jungkook" yazdım.
Beklentimin aksine tek bir sayfa çıktı. Bu bir blogtu . Jeon Jungkook adlı kişinin bloguydu. Altında kocaman harflerle
"merhaba ben Jeon Jungkook! Sayfama hoş geldin!"
yazıyordu. Şaşırmıştım. Benimle aynı ad ve soyadını taşıyan birini bulmak tuhaftı. Üstündeki linke tıkladım. Alt tonu mavi olan bir sohbet sayfası açıldı. Jeon Jungkook adlı kişinindi. Oldukça fazla takipçisi ve sohbeti vardı. Sayfada gezinmeye ve yazdığı yazıları okumaya başladım.
"merhaba! Ben Jeon Jungkook. 21 yaşındayım."
Bende 21 yaşındaydım.
"merhaba ben Jeon Jungkook! Busan da yaşıyorum."
Bende Busan da yaşıyordum.
"merhaba ben Jeon Jungkook! Bir erkek kardeşe sahipim."
Benimde bir erkek kardeşim vardı.
"merhaba ben Jeon Jungkook! Okul grubumun ana vokalistiyim"
Bende...
Bu kadar çok benzerlik normal miyidi? Telefonu kapatıp kenara bıraktım. Örtümü kafama kadar çekip yastığa gömdüm kafamı. İlgimi ve dikkatimi çekmişti ama garip bir şekilde irkilmiştim. En fazla eski facebook fotoğrafarım çıkar diye düşünmüştüm oysaki çıkan sonuç aklımı karıştırmıştı.
Belkide iyi bir fikir değildi google da ismimi aratmak...
Gözlerimi kapadım sıkıca ve uyumak için tanrıya bir kaç yalvarışta bulundum. Lanet uykum gelmiyordu.
Bir süre o şekilde kaldım. Kafamı karıştırıyordu. Gördüğüm o blog beni kendine çekiyordu. Aldım telefonumu bıraktığım yerden. Açıp okumaya başladım tekrar.
"merhaba ben Jeon Jungkook! En sevdiğim renk mavi"
Benimde maviydi.
"merhaba ben Jeon Jungkook! 1 Eylül de doğdum."
Biri benimle dalga mı geçiyordu? Bu kadar da benzerlik olamazdı değil mi? Bu imkansızdı. Aynı tarihte doğup aynı yerde yaşamak ve aynı isim soyismi taşımak üstüne üstlük aynı şeyleri sevmek?
Hayır bu kesinlikle gerçek olamazdı. Aklıma tüm ihtimaller doluşuyordu. Acaba rüyada mıydım? Tokat attım kendime biraz sert kaçmıştı yüksek bir ses çıkmış ve sendelemiştim.
Evet rüyada değildim.
Daha fazla okumak istemiyordum. Telefonumu içimdeki merak duygusunu bastırarak kapattım. Telefonumu kenara bırakıp bir kaç derin nefes alıp verdim. O yaşadığım garip olayı üstümden atıp iyi bir uyku çekmeye adadım kendimi.
Gözlerimi sıkıca kapatıp zıplayan tavşanları içimden saymaya başladım.
1
2
3
4
5
6
7
...Mchiiswg.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Google °taekook°✔️
FanficBen katilimi çok severdim en çokta beni becerdiğinde . Korku ve cinsellik içerir!!! Taehyung&Jungkook Smut!!! Korku!!! +18!!!