50 gwiazdek = nowy rozdział!
Rozdział zawiera scenę 18+. Czytasz na własną odpowiedzialność!
Emily uśmiechnęła gdy usta Kola po raz kolejny zaatakowały jej. Pierwotny ruszył do przodu, powodując cofanie się blondynki. W końcu jej tyłek dotknął biurka, ale Kol nie miał zamiaru odpuszczać. Szybko podniósł dziewczynę w górę i posadził nie biurku. Emily jedną dłoń położyła na karku pierwotnego i mocniej przyciągnęła go do siebie. Drugą dłoń położyła ba biurku i poczuła jakąś kartkę. Na chwilę oderwała się od wampira. Kol skierował wzrok na papier. Oboje zaśmiali się gdy zobaczyli list, przeznaczony właśnie dla nich.Hejka,
Jak tylko Alaric powiedział mi co się stało, domyśliłam się jak potoczy się dzisiejszy wieczór. Na pokój Kola rzuciłam zaklęcie i nikt nie usłyszy nic co będzie się tam działo! Także miłej zabawy, kochani!Wasza Bonnie.
PS. Kol jeśli coś jej zrobisz zamienię Cię w żabę!
-Inteligenta ta twoja przyjaciółka. Ale żeby w żabę? - mruknął, Emily zaśmiała się kręcąc głową.
- Nie wierzę w nią. - parsknęła.
Szatyn chwycił twarz nastolatki w dłonie i znów połączył ich usta. Emily się uśmiechnęła się i szybko położyła dłonie na karku Kola. Jego usta były jak narkotyk. Narkotyk od którego warto się uzależnić. Dłonie wampira szybko znalazły się pod pośladkami dziewczyny. Uniósł ją, jakby nic nie ważyła. Zaskoczona pisnęła w jego usta, szybko objęła go nogami w pasie. Zadowolony z siebie Kol uśmiechnął się w usta dziewczyny. Nie rozłączjąc ich warg, ruszył z blondynką na rękach w stronę łóżka. Dziewczyna poczuła jedwabną pościel pod plecami. Szatyn położył ją powoli i przygniótł swoim ciałem. Nie chciał w żaden sposób skrzywdzić dziewczyny. W końcu jego pocałunki zjechały na szyję Emily. Zadowolona mruknęła cicho wijąc się pod jego dotykiem.
Niejednokrotnie była blisko z Damonem, ale nigdy nie pragnęła go tak bardzo jak Kola w tym momencie. W ust blondynki uciekł cichy jęk, gdy ręce Kola zjechały na jej pośladki i boleśnie je ścisnęły. Pierwotny ponownie wpił się w usta dziewczyny, łącząc swój język z jej. Szybko wplątała palce w jego włosy przez co mruknął z aprobatą w jej usta. Szatyn nie mógł się opanować i w końcu jego ręce odnalazły zamek sukienki na plecach dziewczyny. Pociągnął go delikatnie, ale zamek ani drgnął.
-Pieprzone cholerstwo. - warknął przez co wywoł uśmiech na ustach Emily. Zaśmiała się cicho. Zdenerwowany Kol użył więcej siły i najzwyczajniej w świecie rozerwał sukienkę.
- Nie zrobiłeś tego! - pisnęła, nim zdążyła dodać coś jeszcze mężczyzna wepchnął jej język do gardła. Uśmiechnęła się i odwzajemniła pocałunek. Jednocześnie jej dłonie odnalazły guziki koszuli i zaczęła ją rozpinać. Poszło jej to szybciej niż myślała i Kol już po chwili był bez górnej odzieży, a ona sama leżała pod nim jedynie w bieliźnie, gdyż resztki sukienki leżały już na podłodze. Pierwotny szybko zeskanował ciało blondynki.
-Ale ja jestem szczęściarzem. - mruknął jedynie i znów połączył ich usta. Jego ręce krążyły po całym ciele blondynki, aż w końcu wylądowały na pośladkach i uniósł ją lekko w górę. Dziewczyna otarła się o krocze mężczyzny i jęknęła zadowolona. Dłońmi złapała za pasek jego spodni i zaczęła go odpinać. Po chwili mężczyzna był jedynie w bieliźnie tak jak Emily. Dziewczyna była mocno podniecona. Nawet przez chwilę nie myślała o konsekwencjach, była tak bardzo szczęśliwa, że jest tutaj z Kolem. Mikaelson nie wahał się i szybko odpiął stanik nastolatki, w ten sposób kolejny fragment ubrań wylądował na podłodze. Blondynka automatycznie się zarumieniła jednak Kol nie dał jej czasu, aby się zakryła, bo od razu przysunął się bliżej niej i gwałtownie ją pocałował. Jego język po chwili znalazł się na szyi dziewczyny i ta mruknęła zadowolona. Nie potrzebował nic więcej, chwilę później jego usta pieściły piersi dziewczyny. Emily nie miała czasu, aby poczuć się skrępowana. Pierwotny skutecznie odwracał jej uwagę. Gdy poczuła jak jego dłonie przesuwają się do wewnętrznej strony ud spięła się minimalnie, co nie umknęło uwadze wampira. Podniósł wzrok i spojrzał blondynce w oczy.
CZYTASZ
Vampire Girl III ✔
FanfictionCzęść trzecia, zanim zaczniesz czytać upewnij się, że przeczytałeś część pierwszą - Ordinary Girl oraz część drugą - Amazing Girl. Pół roku temu istoty nadprzyrodzone były jedynie mitami i legendami dla osiemnstastoletniej Emily, teraz sama jest jed...