A reggelem ismét csodásan telt. Akarjai között olyan, mintha könnyedén szállnék a felhők felett gondok és problémák nélkül. Mivel én keltem előbb, így óvatosan puszikat leheltem nyakára, melyre elkezdett felébredni és jobban magához szorítani. A szívem egyre hevesebben vert és ő ezt valószínűleg megérezte, odafordult felém és szenvedélyesen megcsókolt. Közben még be-be csukta szemeit így mikor úgy éreztem,hogy sikerült visszaaludnia gondoltam meglepem egy finom reggelivel. Kiosontam egyenesen le a lépcsőn, majd neki láttam a kávé és a tojásránotta elészítéséhez. Tálcán tálalva vittem fel neki és óvatosan felkeltettem.
-Nem számítottam, hogy ilyen bőséges reggelit fogok ma kapni-mondta a rekedtes reggeli hangján, ami még ilyenkor is édes.
Nekiláttunk az elfogyasztáshoz és felöltöztünk. Ideje lett volna végre hazamennem, hiszen nem nagyon tudják hogy hol is vagyok. Egy hosszas csókkal köszöntem el a lánytól aki hirtelen csapódótt az életembe mégis úgyérzem örökké benne lesz.
Hazaérve megint a sok kérdést fogadva végre megválaszoltam hol is voltam, hátha végre leszáll rólam mindenki. Mivel egyke vagyok így átestem a sok féltő mondaton és felszólításon, majd felmentem a szobámba. Végre csak én és a gondolataim, de itt is csak Emesén jár az eszem. Már egy ideje húzzuk ezt az egész dolgot úgy, hogy nincs kimondva, hogy mik is vagyunk mi egymásnak. Elhatároztam, hogy ma végre felteszem neki a nagy kérdést, de nem akárhogy szeretném, hanem egy kicsit különlegesen. Gondoltam valami különlegeset érdemel, olyat amilyen ő maga.
Ahogy sikerült kigondolnom a dolgokat, hogy mit szeretnék megvalósítani kiderült,hogy pont az enyém lehet a ház. Így nekiláttam a bevásárláshoz. Hazaérve az első teendőm az a rózsaszirmok szétszórása volt egészen a szobámig. Az ágyamra ey szív formát raktam ki a szirmokból középen pedig egy táskában a kedvenc édessségei. Egy táblára felírtam a nagy kérdést melyet majd a kezemben fogok tartani. Felvettem az öltönyöm egy fehér ingel és egy piros csokornyakkendővel, hogy még hitelesebb legyek. Írtam neki egy SMS-t, hogy azonnal jöjjön át mert nagy baj van. Tudtam,hogy biciklire pattanva kb 5 perc és itt is lehet. Addig kezembe vettem a táblát és a rózsát és megálltam az ágy mellett. Hallottam, hogy csengettek, de direkt nem nyitottam ajtót, gondoltam megpróbálkozik hátha nyitva van. Így is lett. Mikor belépett hallottam hogy gyorsan veszi a levegőt így tényleg nagyon siethetett. Léptei lelassultak mikor a lépcsőhöz ért. Mire felért és meglátott láttam a szétterülő mosolyt az arcán melytől gyorsabban kezdett a szívem ütemezni.
-Olyan bolond vagy azt hittem valami baj van tényleg.-lépett egyre közelebb felém.
-Hát nevezhetjük bajnak vagy aminek szeretnéd.-mondtam a szemem forgatva.
-Nos a válaszom igen, leszek a barátnőd.-mondta mosolyogva, majd zakómat megfogva húzott magához közelebb és nyomott a számra egy hosszas mély csókot.
Homlokunk összeért és csak egymás mosolyát néztük. Egy hirtelen pillanatban viszon kivette a kezemből a rózsát és a táblát. Elkísért az ágyig miközben ajkaink nem váltak el egymástól. Rálökött az ágyra majd felémkerekedett. Tudtam mit szeretne de ezúttal nem tettem ellene semmit, mert vágytam rá. A fejem felé nyúlt és elvette a távirányítót. Nem értettem, hiszen nem pont filmezésnek tünt az előbbi jelenet. Majd hirtelen felállt és láttam, hogy a youtube-ra kapcsol és gondoltam mire készül mikor bekapcsolta a Neither do i című zenét. A megérzéseim nem csaltak. Ahogy elkezdődött a zene ő végig simította az arcom majd csípőjét ringatva elkezdett mozogni. Hihetetlen látvány és érzés kerített hatalmába. Kezemet a csípőjére vezette majd hirtelen felém fordult, az ölembe ült és úgy folytatta. Kezem egyre lejjebb csúszott igy már a fenekébe markoltam bele mire egy sóhaj hagyta el száját. Éles csókcsatába kezdtünk bele, majd megragadtam és fordítottam a helyzeten. Nyakához érve,azt csókolva éreztem ,hogy teste micsoda mozgásba kezd. Az egész elszédített de jó értelemben. Megszabadítottam polójától mire ő nemes egyszerűséggel széétpte ingem. Láttam a szemeiben a heves lángolást mely engem is tovább tüzelt. Haladtam lefelé a mellkasán a csókok halmaival itt-ott elidőzve. A nadrágjához érve kigomboltam és lehúztam róla az alsóneműjével együtt. Combjait végigcsókolva haladtam tovább míg nem elértem ahová szerettem volna. Ránéztem,mire finoman bólintott egyet,így tudtam,hogy szabad. Egy pillanat sem kellett és megéreztem édes ízét majd sóhajai belepték az egész szobát. Azonban éles váltással visszatértem szájához ekkor már kérlelt, hogy ne hagyjam abba amit csinálok így a kezem vette át az irányítást és az ő teste szinte táncot járt. Ő is átszerette volna venni az irányítást és én hagytam neki. Az csendes estét mindkettőnk sóhaja lepte be, melyet egy közös zuhanyzás követett és így tértünk álomra. A karjaim között tartottam amilyen szorosan csak tudtam. Innentől már nem eresztem el bármi áron !