Idő

223 9 0
                                    

Hatalmas fejfájással ébredtem. Elég rég ittam ez biztos. De ennyire? Ránézek a telefonomra. Látom, hogy van egy ismerősnek jelölésem és egy üzenetem. Emese az. A tegnapi nap az időpontg alapján, ahogy beért a házba már be is jelölt és írt is. Tudom mit mondtam tegnap este, de ma valahogy nincs lelki erőm foglalkozni senkivel sem. Majd később, addig is belekezdek valami sorozatba.

--------------

Valőszínűleg egyedül vagyok itthon, hiszen eddig még senki nem szólt hogy jöjjek már ki a szobámból pedig annyira elszaladt az idő hogy már este 6 óra van. Eszembe jutott a törzshelyünk, ahol a lehető legtöbb időt töltöttük a baráti társasággal, de ennek már fél éve. Annyit agyaltam ezen, hogy fel is hívtam Klárit. Klári egyből mondta, hogy menjünk összehívja a többieket is. 8 órára már a főtéren találkoztunk velük és indultunk is a törzsheylünkre. Furcsa fél év után belépni. Egyből örömteli tekintetekkel találom szemben magamat és már adják is a szokásos italom, amit inni szoktam. Elindultunk egy biliárd asztalhoz és nekiláttunk a játékhoz. Nagyon jól esett újra itt lenni és jól érezni magam. Már a harmadik körnél jártunk amit már zsinórban megnyertem. 

Egyszer csak egy ismerős alakon akad meg a szemem. Félve néha oda-oda tekintettem. A pultnál állt háttal nekem. Egy szürke testhez simulós pólóban állt ott,fekete nadrággal, haja kicsit begöndörítve. Megfordult láttam a septum piercingjét és a gyönyörű arcát így egyből tudtam ki ő. Ő is észrevett és láttam, ahogy elpirult. A mögöttünk lévő asztalhoz mentek játszani, de tudtam itt valami készülőben lesz. Így is lett. Az egész meccs alatt engem nézett és probált minél közelebb lenni hozzám. Amikor meghallottam, hogy már ő is a harmadik játszmát nyerte meg gondoltam itt az ideje, hogy lejátszuk.

Odamentem hozzá hátulról és haját elsimítva a fülébe sugtam.

-Szerintem itt az ideje, hogy lejátszuk.-mondtam. Mire ő megfordult és én megint elvesztem a szemeiben.

-Biztos vagy benne?-kérdezte szemöldökét felvonva.

-Teljesen biztosan.-bólintottam.

-Rendben. De akkor fogadjunk.-mondta kicsit közelebb lépve pedig már egy centi sem volt köztünk.

-És mi lenne az? néztem a szemébe , mire ő a fülemhez hajolt.

-Ha én nyerek én kérhetek bármit, ha te nyersz akkor pedig te.

Tetszett az ötlet így belementem. A fogadás három körből állt és mindenki minket nézett. Az elsőt sikerült megnyernem teljesen lazán, de a második és harmadik kört ő nyerte. Fejemet forgattam nem tudtam, hogy lehet ez. 

-Nos, bárhogy számolom én nyertem.-mondta büszkén.

-És mit kérsz?-szemöldökömet felvonva kérdeztem.

-Csak gyere el hozzám.-kacsintott.

Sokat agyaltam mi legyen de végül belementem hiszen fogadás volt. Felvettem a pulcsim és a kabátom így már indulhattunk. Elköszöntem mindenkitől és Emese belém karolva magához húzott és elindultunk.

Ahogy beértünk elált a szavam. Gyönyörű házuk van. Kezemet megragadva húzott fel az emeletre ahol a szobája van. Megállt az ágy előtt ahol ledobta a pulcsiját. Közelebb léptem hozzá magamhoz fordítottam majd a szemébe néztem , aztán az ajkára, mire ő is. Megcsókoltam mire ő viszonozta és húzott jobban magához amennyire csak tudott. 

Soha. Mindig. ÖrökkéHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin