Bevallom nem kicsit tartottam attól, hogy mit szeretne tőlem, hiszen én még csak ismerkedni sem szoktam mostanában, ráadásul a barátaimmal sem nagyon találkoztam. Nem szerettem volna bunkó lenni így beszélgetésbe egyeledtünk. Megtudtam, hogy igazából Klári hívta meg, szerinte jó lenne, ha megismernénk egymást.
-Tehát rálettél kényszerítve.-mondtam a szemöldökömet felvonva.
-Nem kellett kényszeríteni, már régebben is megakadt a szemem rajtad.-mondta miközben kék szemei csak ragyogtak.
Ekkor felém nyújtotta a poharat amiben az ismert vodka almám volt. Nem értettem.
-Ezt te honnan tudtad?-kérdeztem.
-Megfigyeltem már amikor az elsőt töltötted magadnak.
Klári lép oda hozzánk. Érdeklődik, hogy jól elvagyunk-e persze mindketten bólintunk, persze. Beinvitált minket, hogy végre teljesen elinduljon a buli, hiszen közben már mindenki táncolt bennt. Miközben megindultak mindketten én kicsit hezitáltam, nem volt nagyon kedvem. Ebben a pillanatban megéreztem a kezemen Emese kezét és már húzott befele magával. Elkezdtünk tácolni és nem kellett sok, hogy ráeszméljek bizony nagyon jó ritmus érzéke van és eszméletlenül jól tudja mozgatni a csípőjét. "Nem szabad"-gondoltam magamban, ez biztosan csak az alkohol mennyiség hatása. Nekem már régóta nem tetszett senki és nem tudott megfogni senki.
Kezdtem hátrálni, mikor megfogta a derekam majd közelebb húzott. Meglepődtem majd elpirultam. Vészesen közel volt az arcom az arcához. Miközben félretekintettem láttam Klárit aki csak ránk nézett és lezével jelezte, hogy itt a csók ideje. Azonnal elmosolyodtam és csak hagytam, hogy a zene és Emese magával vigyen. Megéreztem a parfümjét és hihetetlenül megbódított. Ekkor adtam egy puszit a nyakára. Az ő válasza pedig az volt, hogy érzékien megfogta a nyakam homlokát a homlokomhoz értette majd gyengéden megcsókolt. Ebbe én teljesen beleremegtem és viszonoztam.
Mikor feleszméltem gyorsan kiviharoztam a házból.