Kezdet

429 13 0
                                    


Miért is ne. Pont ma nem tudok elaludni. Ma amikor már mindenből elegem van. A legjobb barátnőm délelőtt elhívott egy olyasmi házibuliba de ezt a hátam közepére sem kívántam. Ebben a pillanatban pedig csengetnek. Anya felkiabál, ez bizony Klári lesz a legjobb barátnőm. Fekszem az ágyon mikor beront.

-Te mit csinálsz?-nézett rám kérdőn.

-Szerinted minek látszik?-sajnos kicsit flegma kedvemben voltam de már hozzászokott.

-Na ne szórakozz muszáj jönnöd. Itt az idő hogy valakit felszedj végre.-és rám nézve kacsintott.

-Ezt ki se ejtsd többet a szádon. Szó sem lehet róla!-förmedtem rá.

-Nem mondom, ha végre elkészülsz és jössz.-cselezett ki.

Gondoltam nem lesz akkora baj. Legyen akkor legalább kicsit iszogatok ha már nem tudom kikerülni. Nos felkaptam magamra egy fekete piros kockás inget és egy szaggatott fekete csőnadrágot. A szokásos fejkendő elengedhetetlen egy-egy bulihoz. A hajamhoz a szokásos waxom és lakkom társul. Utolsó lépésként felvettem a feketete Vans cipőm.

-Gyerünk már ! Siess.-idegeskdett Klári.

-Mehetünk nyugalom!-feleltem.

Mivel Ő volt a házigazda siettünk, nehogy valaki előbb odaérjen. Én ahogy beléptünk mentem az asztalhoz, ahol hatalmas poharamba töltöttem a vodka almám. Bizony jobban preferálom almával a vodkát, mint bármi mással. Jöttek csak az emberek én pedig csak néztem ki a fejemből. Ekkor elkezdett hatni a bizonyos alkoholmennyiség. A legjobb barátnőm persze látta rajtam és a karomnál fogva ráncigált fel a kanapéról.

-Nos, lehet elfelejtettem szólni de valaki miattad jött!-mondta.

-Mégis kicsoda jött volna miattam?-kérdeztem.

-Mindjárt meglátod!-kacsintott rám a félmosoly kíséretében.

Ekkor megálltam egyhelyben és észrevettem, hogy valaki néz. Szinte égetett a tekintete. Klári a lányhoz lépett és súgott neki valamit. Nem ismertem, pedig még magamnál voltam de sehonnan nem volt ismerős a kék szemű gyönyörű lány. Elindult felém két pohárral a kezében. Én éreztem, hogy számomra nem közömbös. Kicselezve a tömeget kimentem az erkéylre és rágyújottam. Nem lehet több semmiképpen. Tanultam a károkból. Valaki a hátam mögött volt és úgyszintén rágyújtott.

-Szia,Emese vagyok.-mondta a kék szemű gyönyörű lány, majd nyújtotta a kezét.

-Szia,Zoé vagyok.-mondtam és éreztem, a szemkontaktustól azonnal pirulok.


Soha. Mindig. ÖrökkéOnde histórias criam vida. Descubra agora