İçimdeki öküzleri susturmayı başarıp,acıyla inledim.
''Biraz dikkat etsene!''
''Benim dikkatim yerimde.Ama senin için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Sakarlıkta üstüne yok Umay.''
''Aptal''diyip ayağa kalktım.
'' Özür dilemeyi de bilmiyor.''
''Özürle bir alakası yok.Senin sakarlığın.''diyince ağzım 'o'nun başka bir boyutuna girmişti.
'Öküz Ulaş,Odun Ulaş' diye homurdanarak bahçeye çıkıp bir banka oturdum.
Karşımda bana doğru gelen 2 kişiyi görünce ''Şimdi sıçtım.''dedim.
İlayda ve Şeyma anırarak yanıma geliyorlardı.İkiside yanıma oturduktan sonra Şeyma söze girdi;
''Seni dinliyoruz.''
''Nasıl?''
''Koridorda ne oldu yani onu anlat diyoruz.''
İlayda ve Şeyma'ya her şeyi anlattıktan sonra İlayda'yla Şeyma aynı anda;
''Odun Ulaş!!''diyip homurdandılar.Ve sonra eski hallerine dönüp anırarak espriv yapmaya başladılar.Bende onları'sizden iğreniyorum.'bakışları atarak izliyordum.
------
Dİğer 5 ders boyunca ben,İlayda,Şeyma dersleri zombi gibi dinleyerek bikaç not tutmuştuk.Çıkışta klasik İlo ve Şemo esprilerine maruz kaldım.İlayda ve Şeyma'ya sarılıp onlara veda ettikten sonra evin yolunu tuttum.Yolda giderken kolumun tutulmasıyla irkildim.Kim diye bakınca kalbim götümde atmaya başladı.
''Ulaş?''diye fısıldadım sorarcasına.
''Imm şey Umay koridorda olanlar için üzgünüm.''
''Hah!'' dedim istemsizce.Ulaş'a piç smile yaparak;
''Aklına yeni mi geldim yoksa işin mi düştü?''diye sordum.
''Alakası yok.Sadece üzgün olduğumu söyledim.Bu kadar.''
''Özür dileyince geçmiyor Ulaş.Bil istedim.''
''Off felsefe yapma bana Umay.Üzgünüm tamam mı?'' diyip arkasına bakmadan gitti.Cidden derdi neydi bunun? Anlamıyordum.Suratımı asıp evin bahçesine girmemle şok olmam bir olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dengesiz
ChickLitDengesiz bir genç.Ona aşık Umay ve Umay'ın gerçekten çılgın arkadaşları.