Multimedya:İlayda
İlayda'dan
''Hayır Ulaş gelmeyeceğiz.'' diyip tekrar yürümeye başladık.Ulaş Erciyes Dağı'na gitmek için Şeyma ve beni ikna etmeye çalışıyordu.Ama biz gitmemeye kararlıydık.Bu etkinlik okulumuzun her yıl yaptığı bir şeydi ve geçen sene Şeyma bacağını kırmıştı,bende kaybolmuştum.O günden beri okulun yaptığı etkinliklere katılmıyorduk.
''Ya lütfen!Eğer siz gelmezseniz Umay'da gelmeyecek.'' diyince Ulaş'ın neden bu kadar yalvardığını anlamıştım.Şeyma'yla en büyük hayalimiz daha doğrusu en büyük hayalimizden sonra gelen diğer büyük hayalimiz Umay ve Ulaş'ın arasını yapmaktı.En büyük hayalimiz ise Supernatural setine gitmekti.
Erciyes Dağı'na gittikten bir gün sonra Umay'ın doğum günüydü.Belki aralarını yapmamız içib bir şanstı.Olduğum yerde durunca Şeyma ve Ulaş'ta mecburen durmuştu.
''Ama bir şartla.'' dedim Ulaş'a bakarak.
''Ne istersen yaparım.Yeter ki gelin.'' diyince haince sırıttım.
''Sadece bir soru soracağım ama gerçekten doğru cevabı vereceksin.'' dedim.
''Tamam sor.'' diyip elleni cebine koydu.
''Umay' aşık mısın?'' diye sakince sordum.
''Evet.'' diyince şaşırdım.Genellikle ne zaman bu soruyu sorarsam 'Mal mısın?' veya 'Gerizekalı' derdi.
''Tamam Erciyes Dağı'na 2 gün var.Gittikten 1gün sonra Umay'ın doğum günü var.Parti yapıcaz ve sende ona aşkını ilan edeceksin.'' dedim.
''Süper bi fikir.'' diyip Şeyma'yla beni sahiplenen teyze gibi sarıldı.Sonra bizden ayrılıp koşarak gitti.
---
Eve gider gitmez elime telefonumu alıp whatsapp grubu açtım.Gruba Ulaş'ı,Şeyma'yı,Kağan'ı ve Uygar'ı aldım.Profil resmine Umay'ın fotosunu kuyup grubun ismini süpriz parti yaptım.Ve hemen yazmaya başladım.
''Bu ayın 15'inde Umay'ın doğum günü.O gün biz Erciyes Dağı'nda olmuş olcaz.Orada bildiğim bi kafe var,sahibi babamın yakın arkadaşı rica edip bize o gün kafeyi vermesini istiycem.Bundan Umay'ın asla haberi olmayacak.Vee en önemlisi Ulaş Umay'a olan aşkını ilan edecek.'' yazıp gönderdim.
Şeyma
İşte bu!! Aslanım benim.
Kağan
Sonunda lan!
Uygar
Aferin mal
Ulaş
Tamam lan uzatmayın.
diyip kestirip attı.
Umarım Umay heycanlanıp hıçkırık tutmazdı.Çünkü Umay ne zaman heycanlanırsa hıçkırık tutardı.
Hemen Umay'ı aramaya başladım.Açınca hemen olaya girdim.
''Umay Erciyes Dağı'na gidiyoruz.Hadi bay.'' diyip telefonu suratına kapattım.
Nur'u arayınca da parti olayını anlatıp gelmelerini söyledim.
Yataktan kalkıp merdivenlerden aşağı indim.Annem televizyon izliyordu beni görünce gülümsedi.
''Babam nerde?'' diye sordum.
''Odasında iliglenmesi gereken dosyalar var.Bu aralar fazla meşgul.'' diyip somurttu.
Babam gerçekten çok meşguldü.Bir günde nerdeyse 3 kişinin dosyasıyla ilgileniyordu.Onu bazen akşam yemekleri ve kahvaltılarda görebiliyordum.Ağır adımlarla babamın çalışma odasına çıktım.Kapıyı tıklatıp içeri girdim.Beni görünce yorgun bir şekilde bana gülümsedi.Gülünce gözünün kenarı kırıştı.
''Şey babacım Kerem Amca'ya söylesen de kafesini ayın 15'inde benim için kapatsa.Umay'ın doğum günü de.''
Kerem diyince aklıma hemen Cansu geldi.Onun ne kadar koyu bir Kerem hayranlığını hatırlayınca sırıttım.
''Tamam canım hallederim.'' diyimce gülümseyip yanağından öpüp odadan çıktım.Odadan çıkınca sevinç dansımı yaptım.Dansımı yaparken duvara yaslanmış bana alayla bakan kişiyi görünce gözlerimi pörtlettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dengesiz
ChickLitDengesiz bir genç.Ona aşık Umay ve Umay'ın gerçekten çılgın arkadaşları.