Multimedya Bünyamin
Yavaşca Bünyamin'e doğru eğilip kolundan tuttum.Bünyamin benden destek alarak yağa kalktı ve yavaşca sandalyeye oturdu.Madan peçete alarak Bünyamin'e uzatıp ''İyi misin?'' diye sordum.Bünyamin kafasını 'evet' anlamında ağır ağır salladı.Sinirle gözlerimi Ulaş'a çevirdim.
''Ne yapıyorsun sen?!'' diye bağırınca Ulaş bana yaklaşarak kolumu sıkıca tutup peşinden sürüklemeye başladı.Hayvan kolumu çok acıtıyordu.Kolumu ne kadar çekmeye çalışsam da bu imkasızdı Ulaş benden daha güçlüydü.Tenha bir sokağın girişine geldiğimizde Ulaş beni duvara yasladı.
''Ne yapıyorsun sen Umay?''
''Asıl sen ne yapıyorsun Ulaş?.Herkesin içinde ona nasıl yumruk atabilirsin?''
''Sana dediğini duymadın mı Umay? Öylece oturup dediğini sindiriyim mi?''
''Bu bana söylenen bir söz neden benden fazla tepki veriyorsun ki?''
''Bunları sana sadece ben söylerim.Başka kimse söyleyemez.''
''Biz senle neyiz ki Ulaş? Arkadaştan başka hiçbişeyiz biz senin-''
Sözümü kesen Ulaş'ın dudaklarıydı.Ulaş benden sabırlı bir şekilde karşılık bekliyordu.Ama karşılık vermedim.Ellerimle Ulaş'ı kendimden uzaklaştırdım.
''Ne yapıyorsun sen?!'' diye bağırdım.Ulaş'ın gözlerine sinirli bi şekilde bakıyordum.Ulaş'ın gözünden bir anlık pişmanlık geçti.
''Ben üzgünüm Umay.'' dedi.Hah önce öp sonra üzgün ol.Bir an Ulaş'a ''Beni öptün Ulaş.Evlenmek zorundayız.'' demek istesemde sustum.
''Senden nefret ediyorum!!'' diye bağırdıktan sonra koşarak Ulaş'tan uzaklaşmaya başladım.
---
Alarm sesine homurdanarak uyandım.Yataktan yavaşca çıkıp banyoya doğru ilerledim.Aynaya baktığımda kendimden bir kez daha nefret ettim.Gözlerim ağlamaktan şişmişti.Aptal Ulaş ilk öpücüğümü çalmıştı.Sıcak suyu açıp altına girdim.Banyodan sıcak buharların eşliğinde çıktım.Dolabımın karşısına geçip ne giyeceğime karar vermeye başladım.En sonunda siyah salaş bir kazak giyip altımada siyah taytımı giydim.Ayağıma siyah Dr.Martens'larımı geçirdikten sonra saçımı açık bıraktım.Gözlerimede eyeliner çektikten sonra çantamı alıp merdivenleri inmeye başladım.Annemle babam masada kahvaltı yapıyorlardı.Bende yanlarına oturup bişeyler atıştırdıktan sonra evden çıktım.Kulağımı Adele'nın muhteşem sesi doldururken Şeyma'ya mesaj attım.
Kime:Şemo
Okulda mısınız?
Kimden:Şemo
Evett sen nerdesin??
Kime:Şemo
Yoldayım.Ulaş geldi mi?
Kimden:Şemo
Evet geldi.Şuan ne yaptığını söylememi ister misin?
Kime:Şemo
Ne yapıyor?
Kimden:Şemo
Seni bekliyor.
Amaaan.Ulaş'la konuşmamaya kararlıydım.Okula geldiğimde bahçede Ulaş'ı görmedim.Görmemem daha iyiydi benim için.Sınıfa giderken biri ağzımı kapattı ve beni az önce önünden geçtiğim boş sınıfa soktu.Kimdi bu mal? Eli hala ağzımda olan kişiye zorla da olsa kafamı dönderp baktım.Oha.Yuh.Beni öldürecek miydi? Ne yapacaktı bana?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dengesiz
Chick-LitDengesiz bir genç.Ona aşık Umay ve Umay'ın gerçekten çılgın arkadaşları.