1 skyrius

1K 44 1
                                    

Išėjau pro namų duris. Žvarbus vėjas pradėjo kandžioti mano skruostus. Šviesūs plaukai tapo suvelti. Kiek paraudusius skruostus paslėpiau vyšniniame šalike. Rankas susikišau į juodo paltuko kišenes ir pradėjau lėtai žingsniuoti link mokyklos palikdama pėdsakus sniege. Šiandien snigo kaip niekad. Po kelių minučių nebejaučiau kojų pirštų. Kišenėse gniaužiau kumščius bandydama leisti kraujui pasiekti pirštų galus. Blakstienos lipo nuo miego stokos arba blakstienų tušo pertekliaus. Po dar keliu minučių pasiekiau mokyklos duris. Ištraukiau dešinę ranką iš kišenės ir čiupau šaltą durų rankeną. Atidariau sunkias duris ir įėjau į vidų. Plūstelėjo šiluma. Patrepsėjau vietoje kiek pašildydama kojas. Patraukiau vyšninį šaliką nuo veido ir nuėjau prie rūbinių. Įėjau į mūsų klasės rūbinę ir nusivilkau paltuką. Nuo kaklo nusirišau šaliką ir įkišau į palto rankovę. Nusiėmiau juodą kepurę dar labiau suveldama plaukus. Kepurė taip pat įkišau į rankovę. Užsimečiau kuprinę atgal ant pečių ir nuėjau link spintelių. Suvedus trijų skaitmenų kombinaciją pasigirdo atrakinimo garsas. Atsidariusi spintelę žvilgtelėjau į veidrodį, kuriame tilpo tik mano veidas. Kiek pasitvarkiau plaukus.
-Boo!-kažkas mane griebė už liemens.
Klyktelėjau atšokdama nuo spintelės ir atsisukau. Prieš mane juokėsi mano geriausia draugė Suzy. Blyškų merginos veidą puošė plati šypsena, beveik juodos akys žibėjo, o bordiniai plaukai kaip visada buvo suvelti.
-Tu visada išsigąsti,-ji vis dar juokėsi.
-Juk pažįsti mane,-truktelėjau pečiais atsidusdama,-Kokia pirma pamoka?
-Matematika... Ir šiandien bus pavaduojanti mokytoja,-Suzy pakilnojo antakius.
-Vėl bus kokia nukriošus boba,-pavarčiau akis ir ji nusijuokė iš mano žodžių.
-Bet gal ne tokia griežta?-ji kilstelėjo vieną antakį. Tai mane erzino, nes aš taip nemokėdavau,- „Emily, tu labai keistai pasižiūrėjai. Įrašysiu dvejetą!" , „Emily, tu ir vėl įkvėpei! Iškviesiu tėvus!" ...-Suzy pradėjo kvailai ją mėgdžioti, o aš tik juokiausi.
Kiek pasistiebusi pasiėmiau matematikos knygą ir sąsiuvinį. Susimečiau juos į kuprinę ir su Suzy patraukėme link matematikos kabineto. Mano permirkę timberlandai įkyriai girgždėjo. Jaučiuosi kiek nejaukiai eidama koridoriuje pilname žmonių.
-Emily!-išgirdau vaikino balsą kitame koridoriaus gale.
Žvilgtelėjau ton pusėn. Maždaug galva aukštesnis tamsių plaukų žaliaakis šypsojosi žiūrėdamas į mane. Ahh... negaliu atsispirti žalioms akims.
-Eric,-nusišypsojau,-Aš tuoj,-atsisukau į Suzy ir nuėjau prie vaikino.
Vaikinas mane stipriai apsikabino.
-Pasiilgau tavęs,-Eric pabučiavo mano viršugalvį.
-Aš tavęs labiau,-šypsojausi priglaudusį savo ausį prie vaikino krutinės,-Nesimatėm visą savaitę.
-Tai buvo geras iššūkis,-Eric nusijuokė.
-Tai kaip tau Paryžiuje?-paklausiau pakeldama galvą į vaikiną, bet vis dar jo nepaleisdama.
-Ten nuostabu! Kada nors aš ten tave nusivešiu,-jis nusišypsojo.
-Būtinai,-pakštelėjau Eric į lūpas,-Turiu eiti, Suzy laukia.Susitiksim per pietų pertrauką,-paleidau vaikiną iš glėbio ir priėjau prie raudonplaukės.
Su Suzy nuėjome iki matematikos kabineto. Jis buvo atrakintas. Įėjome ir atsisėdome į savo prieš paskutines vietas. Klasėje visi kalbėjo apie naują mokytoją. Ji turėtų pavaduoti dvi savaites, nes sena mūsų mokytoja su stiklu susipjaustė ranką. Atmazai.lt . Netrukus suskambėjo skambutis ir visi susėdo į vietas, bet triukšmauti nesiliovė. Už manęs ir Suzy sėdintys dvyniai Ashton ir Peeta mus juokino. Atiminėjo daiktus, vėlė plaukus, stumdė ar kilojo kėdę, nusišnekėjo, mėgdžiojo kitų balsus. Klasėje atsikrenkštė vyriškas balsas ir visi nutilo. Greitai atsisukau. Mano akys sutiko dailų aukštą vaikiną, žaliomis akimis, tvarkinga laikysena. Jis laikė savo abi rankas už nugaros. Dėvėjo kostiumuotas kelnes ir ne iki galo susagstytus anglies juodumo marškinius. Kiek atraitotos rankovės demonstravo tatuiruotės. Rudus garbanotos plaukus laikė plaukų juosta.
-Tai sakai pavaduojanti mokytoja, ką?-tyliai sušnabždėjau Suzy.

Substitute Teacher (lietuviska fanfiction)Where stories live. Discover now