Papurčiau galvą, bet deja... Prieš mane tikrai stovėjo panelė Chloe VIEN su Harry marškiniais.
-Tu Emily, tiesa?-paklausė ji.
-Amm... Jo,-linktelėjau.
-Hazziukas mokina tave matematikos?
-Jo,-dar kartą linktelėjau. Hazziukas? Rimtai? Kas per velnias? Tai dar gal koks Hazzimieriukas?
-Zuiki, atėjo pas tave!-šuktelėjo panelė Wembley.
-Katyte, kas ten?-išgirdau iš namo Harry balsą.
Zuiki? Katyte? Jus turbūt juokaujat...
-Tai tavo mokinė!-Chloe dar kartą šūktelėjo tik šį kartą tyliau.
-Mokinė?-ir staiga pamačiau mokytoja tarpduryje vien su apatiniais,-Umm... Uh... Sveika, Emily.
-Eee...Laba diena, pone Styles,-linktelėjau,-Aš...Amm...Pamiršau jums vakar paduoti...-reikėjo kaip nors išsisukti, tad pradėjau knistis rankinėje. Šūdas. Juk nepaduosiu mokytojui pakelio traškučių!-Amm... Štai!-ištraukiau flešiuką su „The Notebook",-Tai projektas, kurį liepėte padaryti, bet vakar pamiršau paduoti.
-Oh, taip. Projektas,-jis dirbtinai nusišypsojo ir paėmė flešiuką.
-Umm... Tai... Viso gero, atsiprašau, kad sutrukdžiau,-taip pat dirbtinai šyptelėjusi greitai nuėjau.
Kadangi melavau mamai, jog einu pas Suzy, tai vis dėl to ir nusprendžiau pas ją eiti. Tiesą sakant pykau ant Harry, kad jis pasikvietė mane ir taip „netikėtai" tuo metu dulkinosi su Chloe. Na taip, čia ne mano reikalai su kuo jis draugauja, bet panelė Wembley man nepatiko
*Vakare*
Sėdėjau savo kambaryje ant lovos apsikabinusi pagalvę ir žiūrėjau The Fault In Our Stars. Ašaros gausiai riedėjo mano skruostais. Buvau labai jautri asmenybė, bet šis filmas pravirkdytų bet ką. Tiesiog neįsivaizduoju kaip turėjo jaustis Hazel Grace praradusi tokį žmogų. Šį filmą žiūrėjau gal jau kokį dešimtą kartą, viską mintinai išmokus, bet nenusibosta. Taip pat kaip ir penkis kartus skaityta knyga. Taip, esu knygų ir filmų maniakė. Staiga pradėjo skambėti telefonas. Sustabdžiau filmą ir pasiėmiau telefoną. Nežinomas numeris.
-Klausau?-pridėjau telefoną prie ausies.
-Sveika,-išgirdau Harry balsą. Šūdas, kodėl neužsivardinau jo numerio.
-Ko nori?-sukukčiojau.
-Tu verki?
-Taip, ir ką?-pavarčiau akis tuo pačiu pašniurkšdama nosimi.
-O dėl ko? Kas nutiko?
-Žiūriu filmą,-atsakiau.
-Aišku... Klausyk, dėl to kas nutiko šiandien...
-Ne, viskas gerai,-nutraukiau jį.
-Tiesiog ji netikėtai atėjo.
-Aš džiaugiuosi, kad jūs kartu,-dirbtinai šyptelėjau.
-Mes ne kartu,-jaučiau kaip Harry papurto galvą.
-Bet tai jūs... amm... dulkinotės?
-Būti pora ir mylėtis yra du skirtingi dalykai,-jis kiek nusijuokė.
-Tai tu dulkinaisi su ja tik dėl pramogos? Tai šlykštu... Esu įsitikinusi, kad Chloe nori būti su tavimi kartu, o tu naudojiesi ja tik dėl sekso.
-Tiesiog tu to nesuprasi,-jaučiau kaip Harry pavarto akis.
-Nesuprasiu?
-Tokia gera ir nekalta mergaitė nesupras.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Substitute Teacher (lietuviska fanfiction)
FanficEmily gyvenimas buvo įprastas. Keli tikri draugai, populiarus vaikinas, užknisantis jaunesnysis brolis, nuolat aiškinantys tėvai ir nepakenčiama mokykla. Visą rutiną sumaišo matematikos mokytoją pavaduojantis dvidešimtmetis mokytojas. Mergina praded...