Nudzę się

569 24 32
                                    

No siemka moi fani! Tu Wasz Angel Dust. Dzien jak co dzien. Tylko ze nudy na pudy.

Smutno mi bo mam zawieszony udzial w filmikach mych ;-;

Chodze se po hotelu. Widze moja truskawke. Z Charlie ciagle pieprzą o hotelu i.. Bla bla bla. Ja tam mam wyjebane na wszystko heheh. Czasem pomagam a czasem nie. Nie chce sie przemęczać moi kochani (   ^  V ^)

Jesli chodzi o Hotel to nawet coraz lepiej im to idzie. Troche sie demonków przystojnych nawprowadzało. Mamy co podrywać. Nudzić sie nie będę. Wlasciwie narazie mam jedno w glowie. Bede musial sie Alastorem zająć.

Ide więc do mej skromnej rezydencji. A jezeli mowie ze skromnej to oczywiscie duuuzego pieknego wystrojonego z wielkim lozkiem pokoju 182. Tak duzo tych pokoji. Nie gubię sie o dziwo. Wow

Poopowiadalbym o tym hotelu ale nie chce mi sie. Ide w strone pokoju mego. Otwieram te wielkie drzwi i leze. Obczajam se mojego insta. Heh duzo mam powiadomien. Tyle wielbicielek. Wszyscy mnie kochają!

Chyba pojde po flaszke. Wiec znowu musze wyjsc z pokoju. Ide do recepcji do Huska. Moze da mi troche alko. Przekonam go. Dobrze umiem prosić ;))

Widze tego kociaka. "Siema" mowie a ten patrzy na mnie i przewraca tymi oczami w ktorych odbija sie moja niesamowita osóbka.

Zapomnialem dodac ze gosciu sie dzielic nie lubi ale trudno.

Przekonalem go i dal mi to. Nie ma czego lepszego do pićka.

Dobra walic wszystkich ide sie przespac.

Podobno jakas impreza ma sie w hotelu odbyc, ale jak sie obudze to popytam ludzi.

Dawny Cringe, Nie Czytaj.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz