Çocukluk arkadaşım

1.4K 87 5
                                    

(Medya:karol ve chucho)
Karol
Gördüğüm kişi Chucho'ydu. O benim çocukluk arkadaşımdı. uzun bir bakışmanın sonunda Chucho'yla birbirimize koşup sarıldık tabi Ruggeronun sinirli bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum. Biz Chucho'yla  hayatımızda sadece bir kez küstük Ruggero'da o zamana denk geldiği için onu tanımıyordu ve haliyle kıskanıyordu.Chucho'dan ayrıldım ve Ruggeronun yanımıza geldiğini gördüm.(Karol bitti)

(Kitapta Cande'de olucak o yüzden Cande C.  Chucho CH. Carolina ise CA olucak tek kaldıklarında direk C yazabilirim bilmiyorum neyse devam edelim)
Ruggero buraya geldiği için gerilmiştim.
K:ıııı.....şey n-ne yapıyorsun burda?
CH:sana sürpriz yapmaya geldim .Ne oldu beğenmedin mi?
K:HAYIR ,hayır çok beğendim ,çok beğendim ııııı....şey artık burda mı çalışıyorsun?
CH:evet ama sen ya gergin oldumu ya da yalan söyledimi kekelersin ne oluyor karol?
K:(geveliyerek)emin ol gerginim
CH: ne?
K:ha yok bişey sana ortağımı aynı zamanda sevgilimi tanıştırıyım bu Ruggero
Dedim elimle yanımdaki Ruggero'yu göstererek.
K:Ruggero buda Chucho benim çocukluk arkadaşım
Dediğim an gözündeki rahatlamayı gördüm ama sanırım Chucho'ya sarıldığım için bir sorguya çekilicektim.Neyse sonra karşımızda odasından çıkan Mike görüş alanıma girdi. şunları giymişti.

Valu'yu gördüğü anda hem onun güzelliğiyle donup kalmış hemde kaşları çatılmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Valu'yu gördüğü anda hem onun güzelliğiyle donup kalmış hemde kaşları çatılmıştı. Onu herkesten, her şeyden ,gözünden bile kıskanıyordu. Bu yaptığı şeylerdende bakışlarındanda belli oluyordu.
Valu
Mike'la bir kaç dakika bakıştık sonra bana doğru yaklaşıp kolumu tutup odasına soktu beni ve kendiside girip konuşmaya başladı.
M:Ne yapıyorsun sen Valu
V:bakın neden bahsettiğinizi bilmiyorum ama şunu söyleyeyim çalışanların içinde beni kolumdan tutup sürükleyemezsiniz ve bana BAĞIRAMAZSINIZ.
Dedim.Evet bağıramazsınız derken ona bağırmıştım ama hak etmişti bana çok kötü bağırmıştı ve kalbimi çok kırmıştı.Ben bunları düşünürken dudağımda bir sıcaklık hissettim. Çok geçmeden Mike'ın beni öptüğünü anladım ve bende ona karşılık verdim çünkü ne kadar kızsamda ona hala çok aşıktım.Ayrıldığımızda alnını alnıma yaslayıp, ellerini yanaklarıma koydu ve konuştu.
M:yapma böyle nolur.Yabancı gibi bakma bana, yabancı gibi davranma bana lütfen.
Bu laflardan sonra bana ihtiyacı olduğunu bir kez daha dile getirmişti , onu hala çok seviyordum ve bu laflarla gözlerim dolmuştu.
V:neden bağırdın bana? Bunun kalbimi kırdığını biliyorsun.Neden Karol giderken sadece 2-3 kez gitme diyip ,2-3 kez kolumu tutup bıraktın? Benden daha güçlüsün neden beni tutmadın o evde? Neden bana sarılıp o an özür dilemedin?
Artık hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.Ama benimle beraber o da ağlıyordu.
M:özür dilerim,özür dilerim,özür dilerim,özür dilerim
M:Valu lütfen affet beni seni çok seviyorum, deliler gibi kıskanıyorum lütfen.
Biraz bekledim ve yüzüne bakıp
V:özrün kabul edildi gitarist
Dedim ve dediğim anda bana sımsıkı sarıldı hiç bırakmayacakmış gibi, bende ona sımsıkı sarıldım hiç bırakmayacakmış gibi...

406 kelime

Tehlikeli ortaklık ( Finish)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin