Yanlış cevap

1.3K 85 8
                                    

(Medya'daki yazının anlamı:
"Yaptığım her şey beni sana götürüyor sadece mutlu olmanı istiyorum". Vives en mi şarkısına ait)
Karol
Bilinmeyen
Karol sevilla sonunda görüşebildik.Çok fazla uzatmadan konuya girecem.Ruggero'dan sonsuza kadar ayrıl yoksa senin canını çok pis yakarım,umarım beni anlamışsındır.Daha sonra görüşmek dileğiyle bayan sevilla.

Bu mesaj beni gerçekten korkutmuştu.Telefonu kapatım bunun bir şaka olduğunu ve Cande'nin yapmış olmasını diledim. Sonra soyunma odasını gidip üstümü değiştirdim. Valu Mike'la barıştığı için evine geri dönmüştü.Bu bilinmeyen beni gerçekten korkutmuştu ve bende çok uğraşmadan üzerime şunu giydim.

Bu bilinmeyen beni gerçekten korkutmuştu ve bende çok uğraşmadan üzerime şunu giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve saçımıda açık bıraktım

Soyunma odasından çıktım ve direk görüş alanıma Ruggero girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Soyunma odasından çıktım ve direk görüş alanıma Ruggero girdi.O bugün her zamankinden  daha sade giyinmişti ama yine yakışıklıydı.

O bugün her zamankinden  daha sade giyinmişti ama yine yakışıklıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerine bunu altınada siyah kot giymişti.Ama gözleri kızarmıştı ağladığı belliydi bende hemen koşup ona sarıldım ve yanağına öpücük kondurdum.Sevinmişti o sevinince bende sevinmiştim.
K:hadi gidelim aşkım
R:kahvaltı etmeden mi?
K:yolda alırız bir şeyler geç kalıcaz
R:tamam Meleğim buyrun önden
dedi ve eliyle yer açtı bende
K:teşekkür ederim çileğim
Dedim.Çok geçmeden arabaya bindik ve geldiğimizde ofislerimize ayrıldık.iş yerimiz çok büyük ve fazla katlıydı benim ofisim 50. Ruggero'nun ki ise 100. Kattaydı. Evet çok fazla kat var ama burda sadece bizde yokuz sonuçta.Ruggero'ya göstermem gereken birkaç tane teklif başvurularını alıp asansöre bindim asansörde tektim ve benim kapalı alan korkum vardı. O zaman neden asansöre biniyorsun derseniz kendi ofisime 25 kat çıkıp tekrar Ruggero'nun odasına 25 kat çıkamazdım. Tam asansörün kapısı kapanıcakken yüzün kapatmış daha önce hiç görmediğim biri elini koydu ve oda bindi ben 50.kata o ise 30.kata bastı ve bekliyorduk bizden başka tuşlarada basan yoktu zaten.saatte yavaş yavaş öğlene geliyordu bunları Ruggero'ya götürdükten sonra öğlen yemeğine çıkıcaktık.27.katta tanımadığım adam konuşmaya başladı.
(Tanımadığım adam: TA)
TA:sen Karol sevilla'sın dimi?
K:evet benim bir sorun mu var?
TA:evet var
Dedi ve bana vurmaya başladı. Bende aldığım dövüş eğitimlerimi uyguladım.Çok geçmeden o beni değil ben onu dövüyordum ama oda güçlüydü tokat attığı an yere yapışıyordum.Bir anda cebinden bıçak çıkardı.kolunu tutup çektim ve dizimle eline vurdum bıçak yere düştü ama beni kucağına alıp yere attı bıçağı geri aldı ve kalktığım anda sapladı.
TA:Cevap yanlış
Dedi ve artık 30.kata geldimi indi ve kimse beni görmesi. Diyede direk kapıların kapanma düğmesine bastı. sonunda kapı kapanmıştı ve ben yerde kıvranıyordum.Kötü olan inmeme 20 kat vardı ve derin batırmıştı.Çok kan kaybediyordum ve nerdeyse bilincim kapanıcaktı.
Birkaç dakika sonra
Artık son kattaydım.49.kat ve ben ölmekle ölmemek arasındaki ince çizgideydim.Artık 50.kata vardığımda kapı açıldı ve önümdeki çalışan beni gördü.(çalışan: Ç)
Ç:Karol hanım
K:R-Rug-Ruggero'yu ça-çağar lüt-lütfen
Çalışan hemen Ruggero'nun odasına koştu.Başımda bir sürü insan toplanmıştı. Onlarda beni hemen asansörden çıkardılar.
Ruggero
Karol yemeğe çıkmadan önce birkaç tane teklif getireceğini söylemişti ama hala gelmemişti. Endişelenmiştim çünkü onun kapalı alan korkusunun olduğunu biliyordum.
25 dakika sonra ( ne geliyorsa başımıza bu 25 lerden geliyir😊)
Hala gelmemişti ve ben telaştan kuduruyordum tam o an dışardan çığılık sesi geldi. Geldiği yere gedecektim ki önümde koşmaktan nefes nefese kalmış çalışanım belirdi.
Ç:Ruggero bey Karol hanım
R:ne oldu karol'a?
Ç:asansör de bıçaklanmış.
R:NE

494 kelime

Tehlikeli ortaklık ( Finish)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin