Sen olduğunu kim söyledi?

1.3K 112 9
                                    

Okumadan önce lütfen yıldızlayın,takip edin ve yorum yapın.(teşekkür ederim 13 den 44 yıldıza çıktık)
Ruggero
Bana Karolum'un bıçaklandığını söyledikleri an yıkıldım ve ufak çaplı bir şokun ardından direk asansöre koştum.

Herkes ordaydı ve ambulansı aramalarına rağmen hala gelmediğini söylediler. Yere oturdum Meleğimin sırtını ve kafasınıda dizime aldım.
Deli gibi ağlıyordum ama sırf ben değil Valu sinir krizi geçiriyordu Mike'da aynı durumda olsada Valu'yu sakınleştirmeye çalışıyordu. Valu'nun kuzeni olduğunu biliyorsunuz ama Mike'la çocukluk arkadaşı olduğunu bilmiyorsunuz.
Hatta Mike ve Valu'nun arasınıda benim Meleğim yapmıştı. Tabi bizide onlar bir gün tanışma hikayemizi anlatırım size.Sonra
K:Rug...   Biraz durdu canı acımıştı tabi o konuşunca
(Valu, Mike ve ben aynı anda)
R:Meleğim
V:kuzenim
M:çikolatalı sütüm (Karol çikolatayı çok sevdiği için Mike ona böyle hitab ediyor.)
Karolun gözünden bir yaş düştü.
K:Rug-ruggero b-benim uykum v-var. Üz-üzgün-üm sev-gilim.
Dedi ve gözlerini kapattı sanki dünya benim için durmuştu.
R:ha-hayır KAROL UYUMA SAKIN UYUMA NERDE BU AMBULANS (bağırıyor)
Dedim ve ambulansın gelmeyeceğini anlayınca karolu kucağıma alıp koştum. Ve tabiki arkamda Mike ve Valu'da vardı. Arabaya varınca ben Karolla arkaya geçtim Valu ve Mike'da öne geçti ve en yüksek hızda sürmeye başladı.
Hastane
Karolu içeri aldılar ve biraz zaman geçti sonra doktor geldi telaşlıydı birden 3'ümüzde kapıya koştuk.
V:durumu nasıl?
Do:hastanın yakını mısınız? (Biraz hızlı okuyun doktor telaşlı,Valu'da hala sinir krizinde.)
V:evette geç şimdi buraları KUZENİM NASIL?
Do:çok kan kaybetmiş. Kan grubu A RH negatif
V:ben,ben benim kan grubumda A RH negatif
Do: tamam gelin.
Dedi ve gittiler bir kaç dakika sonra Valu geldi.
R:verdin mi?
V:evet.  Dedi ağlamaktan titreyen sesiyle
R:o iyi olucak Valu merak etme o hepimizden güçlü
V:biliyorum,biliyorum. Dedi ve gözünü kapatıp sakinleşmeye çalıştı gözünü açtığında
V:kamera kayıtlarına ne zaman bakıcaksın
R:şimdi mesaj attım video'yu atıcaklar.
V:acaba bunu kim yaptı? Karol'un Cande,Jesica'dan (Alex ona aşık bu yüzden zarar vermez) başka kimseyle zoru olmaz ki Cande ve Jesica'da ne kadar kötü olursa olsun ( Cande'ciler sorry) insana fiziksel zarar vermezler.

Doğruydu onun onlardan başka kimseyle zoru olmazdı ki onlarda insana fiziksel zarar vermezlerdi en azından öldürücü zarar vermezlerdi. Bir kaç dakika sonra video geldi .
R:Valu,Mike video geldi gelin.
Dedim ve geldile başlattım.
Video
"Sen Karol sevilla mısın?"
"Evet bir sorun mu var?"
"Evet" (tokat,kavga,tekme filan)
(Sonrada bıçaklama)
"Cevap yanlış"

Ondan sonra Karol yerde kıvranıyordu ama Karol'umun bıçaklanmış olmasından sonra kötü bir şey daha vardı. Adamın yüzü görünmüyordu.
Video sonu

M:hay ben senin ona dokunan,onu bıçaklıyan ellerini bulup kırmazsam bana mike demesinler.
Dedi ona doğru yaklaştım o ise ağlayarak sırtını duvara verip vere çömeldi.
M:oğlum ölüyor lan,ölüyor. Çocukluk arkadaşım,bu günlere gelmemi,Valu'yla tanışmamı sağlayan kız ölüyor lan.
Senin sevgilin, benim neredeyse kardeşim, Valu'nun kuzeni ölüyor ve biz hiç bir şey yapamıyoruz.
Dedi ve bu sefer Valu onu sakinleştirmeye çalıştı bense onun için güçlü durmaya çalışıyordum.
Birkaç saat sonra
Doktor çıktı
Do:zor oldu ama hastanın durumu iyi bir riski kalmadı ve gözlerini açtı. 3'ünüzde girebilirsiniz. yalnız ona koşmak gibi faliyetler yasak dinlenmesi lazım ayrıca çıkış işlemlerini uygulaya bilirsiniz geçmiş olsun.
Dedi ve gitti Valu'da gittiği anda mutlu çığlığını bastığı gibi Mike kısa bir sarıldı ve odaya koştu.
Karol
Bıçaklandıktan sonra hastaneye getirilmişim ve ameliyat edilmişim tabi benim bilincim kapalıydı ve bunları bana uyandığımda doktor anlattı sonrada çıktı. Yaşadığımı söylemiş olucak ki bir süre sonra Valu mutlu çığlığını bastı ve kapıyı açara içeri daldı.
V: ballım. Dedi ve direk koşarak sımsıkı sarıldı.
V:çok korkuttun bizi
Sonra Ruggero ve Mike'da içeri girdi
M:Çikolatalı sütüm.diyip yanıma geldi.
R:Meleğim iyi misin?
K:iyiyim ama artık burdan çıkabilir miyiz böyle yerleri sevmediğimi biliyorsunuz.
Ruggero küçük bir kahkaha attı. Gülüşünü sevdiğim.
R:Meleğim sen bunca şeyin içinden buna mı takıldın?
Dedi ve tekrar güldü.
R:tamam sen üstünü giyin zaten doktor çıkabileceğimizi söyledi ve o olayı sonra konuşucaz şuan çok yoruldun
K:ama benim kıyafetlerim kan içinde
R:doğru ya o zaman ben çıkış işlemlerini hallediyim Mike sende Valu'yla bizim evimize gidip Karola üst alıp gelin olur mu?
V&M:olur
R:hadi o zaman.dedi ve hepsi çıktılar bense olanları düşünüyordum "yanlış cevap" bir bilinmeyeni eksikti zaten hayatımda derken yine eksikliğide tamamladığını kanıtladı.
Bilinmeyen
Bıçaklanmışsın benim adamlarım tarafından geçmiş olsun merak etme kulağını çektim. Sana daha öncede söylemiştim "yanlış cevapta çok pis canın yanar" diye şimdi tekrar ediyorum ondan ayrıl yoksa çok pis canın yanar.

Karol
Bana ne yaparsan yap umrumda değil ona aşığım ve asla ayrılmam.

Bilinmeyen
Hey prenses öldüreceğim kişinin,sen olduğunu kim söyledi?

Seni en değerlilerinden vurucam,karar ver güzelim.

Bu bölüm baya uzun oldu,yıldızlamayı ve takip etmeyi unutmayın by by.  
744 kelime

Tehlikeli ortaklık ( Finish)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin