Hasret

1.3K 82 47
                                    

K:tekrar ediyorum sadece sana Valu

R:K-karol yapma, bizede ne olduğunu anlat

C:aşkım doğru söylüyor anlat karol

Aşkım kelimesini bana inat bastırarak söylüyordu. Bilmediğimi sanıyordu. Aslında sanırım herkes bilmediğimi sanıyordu çünkü şuanda herkes ne tepki vericeğimi bekliyordu. Önce ruggeroya "bunu bize nasıl yaptın?" Bakışı attım sonrada gülerek konuşmaya başladım.

K:Cande, ruggero ile evlendiğini biliyorum. Bu yüzden aşkımı bastırarak söylemene gerek yok

M:n-nerden biliyorsun?

Tam söyleyecekken bunları bana anlatan kişi odaya girdi.

A:karol sonunda gelmeye karar vermişsin

Dedi ve bana yaklaşıp sımsıkı sarıldı.

A:iyi misin?

K:hı hı

A: bide karol Carolina bunca zaman kaçmanda sana yardım ettiğimi öğrendi ve beni karolla konuşturana kadar seninle konuşmayacam dedi bi onunla konuşur musun?

K:birazdan konuşurum

R&m&v:NEEE?

R:agustin bunca zamandır karolun nerde olduğunu bildiğin ve kaçmasına yardım ettiğin halde bize hiçbir şey söylemedin mi?

A:karol söylememi istemedi, bilmediğin çok şey var ruggero. Çok şey. zamanla öğrenirsin, ben söyleyemem ama hemen öğrenmek için çabalasan iyi edersin. Neyse karol ben carolinayı çağarıyim

Dedi ve çıktı. Valu yanıma yaklaştı.

V:carolina gelsin onunla konuş sonra gidip her şeyi konuşalım tamam mı?

K:tamam ama bir şartım var

V:N-ne?

K:kimseye söylemeyeceksin

V:t-tamam sen burda olda her şeyi yaparım

Biz bunları konuşurken carolina bir anda koşarak kapıdan girdi ve tekrar koşup bana sarıldı.

CA:karol nerdeydin sen? Neden bu oduna yerini, nedenini söyleyip bize söylemedin?

K:söyleseydim Ruggerodan saklar mıydınız? Carolina dayanamıyacağınızı biliyordum. Yapamazdım.

CA:haklısın dayanamaz söylerdim

K:hadi Valu gidelim

V:nerede konuşucaz?

K:şurdaki kumsalda

V:tamam

Dedi ve beraber çıkıp oraya gitti.

K:tamam başlıyorum. Bana bir bilinmeyen yazdı, ruggerodan ayrılmamı yoksa bana kötü şeyler olucağını söyledi. Bende bir şey yapamayacağını düşünüp hayır dedim. İşte o asansörde bıçaklanma olayı ondan oldu. Ciddiymiş. Sonra ben hastanedeyken siz kıyafet almaya gittiğinizde bu tekrar "ondan ayrılmassan çok pis canını yakarım" dedi bende bana bir şey yapman umrumda değil onu seviyorum dedim. O da öldüreceğim kişinin sen olduğunu kim söyledi dedi. Sonra ben hala hayır diyince çevrimdışı oldu. Bir süre sonra tekrar çevrimiçi oldu ve sen aradın bana kaza yaptığınızı ve bunun siyah araba kullanan birkaç kişinin yaptığını söyledin. Telefonu kapattığımda bilinmeyen "ruggeroyla beraber çikolatanla kuşunda gitti" dedi. Bir şeyler daha konuştuk bende...

V:canımız yanmasın diye ondan ayrıldın ama onun bu işin peşini bırakmayacağını bildiğin için burdan gitmek zorunda kaldın değil mi? Keşke bana daha önce söyleseydin.

Tehlikeli ortaklık ( Finish)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin