Bu kişi candeydi. Ama umrumda mıydı? hayır. Bunun gerçek bir evlilik olmadığını oda biliyordu. Ama yinede candenin sesiyle karoldan ayrılmak zorunda kaldım.
C:ne yapıyorsunuz siz?
R:cande ayrılıyoruz, boşanma davası açıyorum.
C:hayır
R:ne? Anlaşmada ben istediğim zaman ayrılacağın yazıyordu vazgeçemezsin
C:ben seni gerçekten seviyorum
R:ama ben sevmiyorum
C:bunu ödeyeceksiniz
Dedi ve kapıdan çıkıp gitti. Bir az sonra karolun telefonuna mesaj geldi. Korktuğu belliydi.
K:ıııı ben...Gideyim artık
R:hayır hiç bir yere gitmiyorsun, telefonunu ver.
K:ne?
R:telefonunu ver karol
K:hayır
Dedi ve hızlı bir hamleyle telefonu elinden aldım.
K:ruggero ver şunu.
R:hayır karol, artık aramızda sır yok
Dedim ve mesajlara girdim. Yine bilinmeyen yazmıştı.
Bilinmeyen
Tekrar gelmişsin güzelim. Kuralları ihmal etmişsin. Oysa ben ruggeroya zarar vermemiştim. Artık sadece gitmek yetmez eğer ruggeroya zarar gelmesin istiyorsan benimle sevgili olucaksın karar senin.
Bu nasıl bir mesajdı böyle.
R:karol ne benden uzak durucaksın ne de onunla sevgili olucaksın. Tamam mı?
K:ruggero olmaz sana zarar gelmesine göz yumamam ben
Yüzünü ellerimin arasına aldım.
R:sakin ol güzelim. Bana, bize hiç bir şey yapamayacak.
K:o dediğini yapıyor ruggero, bende başta bir şey yapmaz sanmıştım ama yapıyor.
R:sakin, sakin polise gidicez
K:ruggero anlamıyorsun onun bir sürü adamı var olmaz lütfen.
Artık ağlamaya başlamıştı. Göz yaşlanı elimle sildikçe yenisi akıyordu. Elimle kafasını göğsüme yatırdım ve sımsıkı sarıldım.
R:kokunu özlemişim.
K:buraya gelmeden önce koridorda kokunu almıştım.
R:"nerde olursan ol seni kokundan tanıyacam" değil mi?
K:evet
K:ruggero şimdi ne yapıcaz
Dedi ayrılırken.
R:polise gidip onu şikayet edicez, ben candeden ayrılacam ve seninle evlenicem.
Güldü ama sonra ciddileşti.
K:ilk olarak ayrılana kadar uzak durmamız lazım
R:ben yeterince uzak durdum, yapamam.
K:off rugge ikinci olarakta bilinmeyeni oyuna getirip kim olduğunu bulamaz mıyız?
R:mantıklı ama nasıl?
K:teklifine birkaç kez itaraz edip sonrasında tamam diyecem ve onu bir yere çağıracam. Sonuç olarak sevgili olucaz ve ben onun kim olduğunu bilmeden olamam. Oda gelmek veya kim olduğunu söylemek zorunda kalıcak.
R:güzel plan ama seni onunla yalnız bırakamam.
K:ruggero onun kim olduğunu öğrenmek için tek şansımız bu
R:tamam ama bende orda olucam
K:ruggero seni bir görse bütün plan suya batar
R:merak etme
K:sana kavuştuğum için mutluyum
R:bende
K:e hani cümlelerimi geri bana satmak yoktu. Unutma romantizim kurallarına aykırı
Dedi ve güldük. Onu çok seviyordum. İyiki benimdi.
R:iyiki benimsin
K:ha işte bu olur
Dedi ve sarıldık. İkimizde öyle sarılıyorduk ki. Kemiklerimiz kırılacak gibi. Asla bırakmayacak gibi. Sonrasında karolun dediği gibi planı uyguladık ve beklemeye başladık. Buluşmayı teklif ettiğinde "evet" veya "hayır" dememişti. Birkaç dakika bekledikten sonra "tamam ........şuraya gel" dedi. Hemen hazırlanıp oraya doğru gittik. Daha doğrusu ben onları görebileceğim bir yere saklandım karolsa ilerlemeye başladı. Bakalım bu bilinmeyen kimdi.
Karol
Onun kim olduğunu çok merak ediyordum. Bunca zaman beni tehtit eden kimdi? Yavaş yavaş dediği yere doğru yürüdüm ve sonunda ulaştım ama bu olamaz. Bu oydu. Joseph. 6.ortak.
Jo:hoş geldin...
Jo:sevgilim.
Bu bölüm biraz kısa oldu üzgünüm yavaş yavaş yavaş finale gidiyoruz. Büyük ihtimalle en fazla 4-5 bölümümüz kalmıştır. Çünkü artık bunu bitirmek ve yenilere başlamak istiyorum.
Çav nutellalarımmm💕🍫💕🍫💕🍫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli ortaklık ( Finish)
RomanceTehtit edildi, yaralandı ve sonun da ayrılmak zorun da kaldı. Ama Sevgilisi onun kaderiydi. Ve kader onları bir ortaklıkta birleştirdi. İlk kitapdır, daha deneyimsiz yazılmıştır.