Atladığım adamın üzerinden kalktım ve cumaları okul çıkışı dışarı koşar gibi yukarı çıktım. Önüme gelen herkesi ittim.
Sonra üvey apimin odasının kapısını kırıp içeri atladım. Üvey apim bana nabıyo bu keriz diye baktı.
Ohaaaaa çok yakışıklııı yhaaaaa resmen düştüm. Kaçır bini kaçır bini.
Sonra bi baktım yerde yatıp onu keserken salyam akmış.
Hemen ayağa kalktım. Elimi kaslı
üvey apime uzattım:"Slm ben Şehriban. Kaslar lens mi ? "
Elimi sıkmadı gevşek.
"KıZıM bElAyIm DiYoRuM bUlAşMa DiYoRuM" dedi apim.
Yhaa hep beni düşünüyor slk şey.
Çok romantik s.s.s
'Hemen aşık olmalıyım' dedim kendi kendime."Şşt yavrum adın ne bakim?" Dedim içimdeki Bağcılar kırosu ruhu ortaya çıkarken.
" Ökkeş "dedi hayatımın aşkı.
Sonra üvey moruq içeri girdi:
"Ökkeş hadi holdinge gidek " dedi. Dedim holding de varsa bu iş olur.Çocuklarımın babası moruqla beraber gitti sonra.
Ben de aşağı indim. Anam koltukta oturuyordu. Yanına gittim.
"Aney bunların holdinglerinin adı ney ?" Dedim.
"Anana Bacına Holding" dedi anam. Oha! Bildiğimiz ülkenin dört bir yanına don ticareti yapan holding miydi? ÇILDIVIYOĞUM. Üvey apime benimle evlenmesi için hemen kur yapmalıydım. Çünkü neden olmasın?
Sonra akşama kadar oturup göt büyüttüm. May lavasız saatlerimde hiç ekşın yoktu T_T
\\■\\♢\\■\\
Bugün pazartesiydi. Üvey apimle okula gidicektik. Lisenin ilk günü işte. Okul dediğime bakmayın. Hiçbir işlevi yok. Sadece gezi falan düzenleyip üvey apimle yakınlaşmamızı sağlıyor, tamamen
sikiş sokuş.Normal okulun olduğu günlerde derslerde uyuyorum. Ama ne alemse tüm soruları doğru çözüyorum sss
Okula gittik fln işte. Kankitom aradı:
"Yha kankağğğğ aşşırı taş bi hoca varğğ. Görmenh lazımm"
"Kasları var mıh pki?"
"Çok guzell baklavaları varrr hem de fıstıklı "Sonra okulun önüne geldiğimiz anda arbanın camını kırıp dışarı atladım. O baklavalı jojuk benim olmalıydı.
Maraton koşucusu gibi okula koştum ve GPS takmış gibi daş öğretmeni buldum. Hocanın önüne geldiğimde koşmamı durduramadım ve esnaf tükürüğü gibi kaslarına yapıştım.
Sanırım dişlerim kaslarına girmişti. Tüh gitti baklavalar!
Baklavalara bişey oldu mu diye okşarken. Birden elime bir şey geldi...
B-bu bu şerbetti..!
-Dırım dırım-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cringeler Karması
РазноеKimsenin kullanmadığı, yarı yabancı vibeı veren ossuruktan bir ismi olan masum ve asi görlümüzün dünyası annesinin 14 dakika önce tanıştığı bi adamla evlenmesiyle başına yıkılır. Lakin adı genellikle "Poyraz, Alev" tarzı dağ taş ismi olan üvey abisi...