"İçime çekirdek kaçtı amk az bekle" dedim Lütfücan'a.İçimdeki çekirdeği çıkarırken kuyruğunu kovalayan köpeğe benzememi umutsamadan kaçak çekideği buldum.
Sonra koltuğa geri oturdum ve eski pozuma döndüm. Ellerimi kaldırıp şaşkın yüz yapmayı unutmadım.
Lütfücan konuştu:
"Biraz daha gerçekçi şaşırın mq ,bu ne Flash TV oyuncusu gibi " dedi.Ardından Ökkeş'le en inandırıcı şaşkın pozu bulmak için yarım saat çalıştık.
En sonunda Lütfüm "Ben sıkıldım moruq" dedi ve yine koltuğa oturdu. "Of, kötü adam olmak çok yorucu"
Sonra kısır günü yapak dedik. Gökten bir leğen kısır indi. Biz de yumulduk. Arkadan Fil Diyeti çalıyordu.
Kısır bitince hepimiz gökdelen yemiş gibi koltuğa oturduk. Televizyonu açtık.
Ökkeş kanaldan kanala gezerken bir reklam dikkatimi çekti ve durması için Ökkeş'in eline vurdum. Kumanda 3 metre ileri fırladı.
Reklamdaki adam konuşmaya başladı:
"Siz de ekşın arayan bir gerizekalı mısınız? Hayatınız çok mu boktan? Rahat götünüze mi batıyor? Vitamin ilacıyla intihar edecek kadar sıkıldınız mı? Hemen arayın ve size bir bela yollayalım malıklar: "
Aman Allahım! Bu tam da beni anlatıyor.
Hemen ev telefonunu kaptım ve numarayı tuşladım.Oturup gelicek belamı beklerken kapı çaldı. Hemen kapıya atladım.
Kapıda bir adet Mahmut Tuncer vardı.
"Oaaaaa Mahmut Amca sen napıyon burda?" Dedim.
"Belanı getirdim yavrum." Dedi ve bir kutu verdi. Beleş baklava kapan ahali gibi kutuyu elinden kaptım.
Kutuyu açtım ve göt kadar kutudan kuran yırtmış kız gibi bir adam çıktı.
"Hassiktir" diye bağırdım.
"Küfretme lan amın evladı" diye elindeki kağıtla bana vurdu Mahmut Amca.Ellerimi kendime siper ettim."Özür dilerim Mahmut Api" Dedim.
Kutudan çıkan adam balon gibi şişti ve kaslı bi şey oldu.
"Merhaba, ben zoraki seksi ped boy kocan Bahri""Yhaaa Mahmut Api bunun bıyığı defolu, başka mal yok mu?"
Dedim diğer kısma göre biraz daha kısa olan bıyığın ucunu göstererek.Mahmut Api "Kes tantanayı" dedi ve götünden çıkardığı tıraş bıçağıyla bıyığı hepten kesti.
Elini yüzüne örttükten sonra suratını değiştiren yetişkine "way amk nasıl yaptı onu" diye bakan bebek gibi Mahmut Apimin üzerine atlayıp sarıldım.
"Sen Cansın Mahmut Api" dedim.
Mahmut Apim gittikten sonra biz de zoraki kaslı kocam Bahri'yle
kapının önünde bakışıyorduk....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cringeler Karması
RandomKimsenin kullanmadığı, yarı yabancı vibeı veren ossuruktan bir ismi olan masum ve asi görlümüzün dünyası annesinin 14 dakika önce tanıştığı bi adamla evlenmesiyle başına yıkılır. Lakin adı genellikle "Poyraz, Alev" tarzı dağ taş ismi olan üvey abisi...