Elimdeki şerbeti uçan fil görmüş Mahmut Tuncer gibi kaslı hocama gösterdim.
"Ha o mu?" Dedi umursamaz bir şekilde hayatımın yeni aşkı"Her gün baklavalarımı şerbetle cilalıyorum"
Ne kadar da bakımlı bir erkekti. Resmen aşık olmuştum. Gider ayak biraz keseyim dedim. Kaslarını incelemeye başladım.
Heyt beah yiğidime bak! "Memeleri benimkinden büyük" dedim içimden.
OMG GALİBA YANLIŞLIKLA SESLİ DEMİŞTİM
Hoca bana piç smile atıyordu. Küçük kalbim bunu kaldıramayacaktı. Gece 12'de piremsini terk eden külkedisi gibi koşmaya başladım. Galiba çorabımı düşürmüştüm. Ama almaya vaktim yoktu. Neden yoktu ben de bilmiyorum.
Hemen sınıfa girdim. Arka sıraya oturucaktım. Yanımda oturan kişiye baktım. Aman tanrım!?
A-ama ama bu kaslı maslı Ped Boy mafya yakışıklı belalı üvey apim Ökkeş'ti.Resmen şok olmuştum. Bu imkansızdı. Yanına oturdum. Götüm sandalyeyle temas ettiği anda zil çaldı.
Kasını yediğim apim uyumak için başını sıraya koydu. Gözündeki çapak çok seksi duruyordu.
Ardından içeri baklavalı hoca girdi. Lihanet olsun tanrım. Yüzümü saçımla saklamaya çalıştım. Ama çok geçti. Bana bir piç smile daha atmıştı.
"Slm veletler, ben yeni baklavalı seksi hocanız" dedi.
"Adım Lütfücan, bu seneki abazalık derslerinize ben giricem. "Sınıftaki kızlar çiftleşme dönemindeki foklar gibi ses çıkarıyordu.
Tabiikide ben kendime hakim oldum. Ahh ne kadar da mükemmelim. Ders boyunca üvey apimin sağını solunu dikizledim. Lütfücan bebeğime de birkaç bakış atmayı unutmadım. Sonra zil çaldı falan filan festek.
Lütfücan bebeğim beni kolumdan tuttu ve dışarı doğru sürükledi. Adeta sikiş için yapılmış kimsenin olmadığı bir koridora kadar götürdü beni. Ah tabii Ped Boy kitaplarında her zaman böyle bir koridor olurdu.
Beni duvara yasladı ve konuştu:
"Sen bnmsin"
Şu an kendimi ağırdan satmam, sonra kollarına atlamam gerekiyordu. Çünkü bir bed görl olmak bunu gerektirirdi."Sinin fln değilim. Bırak beni kasını yediğim seksi biçız."
Lütfücan sinirlenmişti. Ped Boy ruhu ortaya çıkıyordu.
"Sen bnmsin diyosam öyledir "
"Tm"
İki mucuklaştık falan.Ardından sınıfa girdim ve üvey apimle oturduğumuz yere doğru ilerledim. Bir de ne göreyim!?
Üvey apim sarışın bir kızla mucuklaşıyordu. Annesini dayısıyla basan Küçük Emrah gibi elimi ağzıma götürdüm
Şok olmuştum. Üvey apim beni aldatıyordu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cringeler Karması
De TodoKimsenin kullanmadığı, yarı yabancı vibeı veren ossuruktan bir ismi olan masum ve asi görlümüzün dünyası annesinin 14 dakika önce tanıştığı bi adamla evlenmesiyle başına yıkılır. Lakin adı genellikle "Poyraz, Alev" tarzı dağ taş ismi olan üvey abisi...