Sonra yeni zoraki kocişkom konuştu:
"Hadi gel sevişek""Olmz annem kızar ss.s"
Lütfüş ve Ökkeş geldi yanımıza.
"Bakın belam geldi" Dedim Bahri'yi
göstererek."Slm" dedi Bahri "Yeter bu kadar sıkıcılık, biraz ekşın kasalım"
Kolumu tuttu ve beni sürüklemeye başladıKalbimde Mahmut Amça halay çekiyordu resmen. İşte aradığım ekşın! Hadi biraz dramatikleştirelim.
"Aman tanrım! Beni kutarcak bi abaza yok mu?! "
\\■\\♢\\■\\
Paramız zaten vardı ama ekşın olsun diye anamlar beni para karşılığı Bahri'ye satmıştı.
Rsmen satılmıştım bro inanamıyoğum. Bahrinin arabasında giderken ağlamaya başladım:
"Bn seninle asla evlenmeğm ühü ühü"
"Ama zenginim ve evim havuzlu"Ardından kaşlarını birkaç kere havaya kaldırıp indirdi. Yani zengindi. Hmmm, işte şimdi olabilirdi.
"Tm o zmn hani limitsiz kredi kartın nerde?"
Bahri bi tane kart çıkardı ve kredi kartını havada ağzımla yakaladım. Ardından Bahri' ye tıslamış olabilirim..
Sonra düğüne gittik. Gelinlik giydim falan filan festek.
Makyaj yapmayı sevmem. Allah katına kadar eyeliner çektim.
Boya badana yaptım. Çok sürmedim ya.Sonra Bahri geldi düğün salonuna gittik. Nikah masasına oturduk. Nikah memuru geldi.
Oaaaa bi baktım bu Dudu Peri.
Dudu Peri konuştu:
" Sen; bilmemne kızı, zengin koca avcısı Şehriban" bana ciddi bir bakış attı.Ardından Bahri'ye baktı.
"Bilmemne çocuğu, kaslı, zengin, seksi, pedboy Bahri'yle evlenmeyi kabul ediyo musun?" Diye sordu bana."Eveğğğttt"
Aynı soru Bahri'ye gelince o da evet dedi. Oynamaya başladık.
Oturan bi teyzenin yanına gittim.
Götümle dürttüm onu.
"Teyze benim düğünümde oturmaya mı geldinn"Teyzeyi kaldırdım ama nazlandı, olmadı. Ben de son çare aldım teyzeyi kucağıma beraber oynuyok.
"Bırak lan beni götüne baston sokarım" dedi teyze.
Ben de bırakmayınca götüme baston girdi. O gazla Bahri'yi ısırdım.
\\■\\♢\\■\\
Sabah gözlerimi açtığımda hala düğün salonunundaydım. Yerde yatıyordum. Her yeri bok götürüyordu.
Başım, üzerinden Justin Bieber'ın evrimi geçmiş gibi ağrıyordu.
Yattığım yerden doğrulmak için hareket ettiğimde bi baktım ayağım Bahri'nin ağzına girmiş.
Diğer ayağım da bana girmişti.Bahri'nin kolları saçıma girmiş.
Bahri'nin bi bacağı götüne , diğer bacağı Dudu Peri' ye girmiş.Anlaşılan o gazla herkes herkese girmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cringeler Karması
РазноеKimsenin kullanmadığı, yarı yabancı vibeı veren ossuruktan bir ismi olan masum ve asi görlümüzün dünyası annesinin 14 dakika önce tanıştığı bi adamla evlenmesiyle başına yıkılır. Lakin adı genellikle "Poyraz, Alev" tarzı dağ taş ismi olan üvey abisi...