Su tabancası

2.4K 231 588
                                    

Birisi düğün salonunun kapısını kırıp içeri girmişti. İNANAMIYOĞUM BU ÖKKEŞ'Tİ.

Cebinden bi şey çıkardı ve Lütfücan'a doğrulttu. ÖMEN TÖNREM bu bir su tabancasıydı.
(Şaşkın surat)

Herkes korkmuş yüzlerle Ökkeş'e baktı. Lütfücan bembeyaz kesilmişti. Hemen konuştu:
"Dur, yapma"

"Çok geç moruq"

Hemen Lütfücan'ı satıp Ökkeş'e koştum. İşte hayatımın belalı aşkını bulmuştum.

Ökkeş'in koluna girdim ve Ökkeş düğündeki herkesi taradı. Üstüne su gelen herkes tek tek yeri öpüyordu.

Sonra bir ses duyduk:
"Töremize aykırik-"

Ökkeş su tabancasını ona doğruttu ve alnının çatına su gelmesiyle birlikte dayı yere balgam gibi yapıştı.

"Yhaaa aşkim bunların hepsini benim için mi yapton?" Dedim.
"Tabiikide moruq ne sandın"

Sonra iki emcukleştik. Düğün salonundan çıktık .

Ökkeş'le 9283473820028474474747 tane çocuğumuz 3 tane japon balığımız oldu.

Bir gün postayla bir mektup geldi. Bu devirde kim mektuplaşır aq demekten kendimi alamadım. Ee napalım bu da dandik ekşın şeysileri.

Merktubu açıp okudum:

MERHABALAR IQ Ben Lütfücan,
Biraz ekşın kasmak için geri döndüm. Ehü ehü

Aman tanrım! Şok oldum,

Desem yalan olur. Elimi yumruk yapıp aşağı indirdim:
"O YE BEBEĞİM EKŞINNN!"

Sonra zil çaldı. Ben de koşarak kapıya omuz attım. Bi baktım Lütfücan bu. ÖMEN TÖNREM.

"Eyvallah bacım" dedi Lütfücan ve içeri girdi.

Sonra Lütfücan konuşmaya devam etti.
"Lan otobüsle geldim az dinlenem, sonra belanızı sikerim" dedi ve koltuğa oturdu.

"Tm ben de çay yapam" dedim. Sonra sürpriz yumurtadan çıkar gibi Ökkeş geldi. Lütfücanla ekonomi muhabbeti yaptılar.

Çayın yanında çekirdek de getirdim. Sonra yanlarına oturdum.

Esra Erol açtık, evde kalan dedenin dramını izliyorduk. Sonra Songül çıktı, Çalkala söyledi.

Hepimiz ayaklandık dans ettik. Göt tokuşturduk. Geri oturduk.

Menemen soğanlı mı olur soğansız mı muhabbeti yapmaya başladık.

Ökkeş'le ikimiz soğansız dedik. Lütfüm soğanlı dedi. Sonra tartışma alevlendi,

Lütfücan "YETER AMK" Dedi. Götünden bir su tabancası çıkardı ve bize doğrulttu.

Ökkeşle ikimiz bok görmüş barbie gibi ona baktık.

Sonra içime kaçan bir şey hissettim.....

Cringeler Karması Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin