Yaz tatilinin geri kalan kısmı her zaman olduğu gibi Black Malikanesinde yani Grimmauld Meydanı 12 numarada geçmişti. Tabi Luna'nın daha Noel zamanı aldığı konser bileti sayesinde evden bir günlüğüne de olsa eğlenmek için çıkabilmişti Rabastan ile. Bunun dışında Luna'nın eğlenmek planıyla buluşmayı başardığı ama neden bilemediği bir şekilde -aslında nedeni biliyordu ama anlam veremiyordu- eğlenemediği bir gün daha vardı. Severus Snape ile buluşması. Luna zar zor ablası ve Rodolphus'u ikna etmiş ve ikisi dışarı çıkarken peşlerine takılıyormuş gibi yapıp Severus ile buluşmuştu. Tabi çocukla buluşurken beklemediği şey yanındaki kızıl saçlı kızdı. Lily Evans gayet sevecen ve arkadaş canlısı yaklaşsa da Luna nedensiz bir şekilde bu kızı sevemiyordu.
Aslında sebep belliydi. Hem yakın arkadaşı James hem de Severus bu kıza karşı bitmek bilmez bir zaafa sahiplerdi ve Luna eğer Lily Evans bir konu dahlindeyse geri plana atılıyordu. Okul hayatında pek umursamamaya alışmıştı çünkü kafa kafayalardı. İkisinin de yetenekli olduğu dersler farklıydı genellikle. Tabi ortak parladıkları ve sürekli kapıştıkları bir derste vardı. İksir. Bunun dışında Luna Biçim Değiştirmede olağan üstü bir yetenekteydi fakat Lily için pek geçerli sayılmazdı bu. Lily ise Tılsım dersinin vaz geçilmez yıldızıydı. Ksks ise uygulama ağırlıklı bir ders olmasından kaynaklı Luna ön planda kalsa da Lily de hiç fena sayılmazdı.
Okul başarıları kafa kafaya olsa da konu Severus ve James'e gelince Luna anında geri plana düşerdi. Evet, Lily Evans gerçekten tatlı bir kız çocuğu idi, gelecekte çok güzel olacağına herkes emindi ama Luna'da çirkin değildi ki. Kızıl olmayabilirdi, gözleri de yeşil olmaya bilirdi ama sisli gri gözleri, siyah dalgalı saçları ile gayet şirin bir kızdı. İlerleyen yıllarda ise bu şirin suratın güzellikle taçlanacağı belliydi.
Luna mutlu bir şekilde gittiği buluşmada neredeyse hiç konuşmamış ve kendi kendine takılmıştı. Zaten olması gerektiğinden bir hayli erken bir saate ablasının yanına dönmüştü. Yüz ifadesinden de pek güzel gitmediği belliydi. Tabi gününü güzelleştiren bir şeyle karşılaşmıştı kız. Ablası ve Rod'un işi olduğu için Çatlak Kazanda oturup balkabağı suyunu içiyordu ki bir ses duydu. Biri ona sesleniyordu. "LU!" Luna bu sesi duyduğunda kim olduğunu anlamıştı anında. "JAMES!" ikili aylardır mektuplaşmak dışında görüşemedikleri için sıkıca sarıldılar. Luna yine de içten içe korkmuştu sarılırken biri görüp de annesine söyler diye. Ne de olsa Potterlar kanıbozuk olarak adlandırılıyordu ailesi tarafından. Annesi her ne kadar James ile olan arkadaşlığına şimdilik bir şey söylememiş olsa da ilerleyen zamanda söyleyecekti. Bunun bilincindeydi kız. İkili sıkıca sarıldıktan sonra Luna hızlıca Mr ve Mrs. Potter ile de selamlaştı. "Remus ve Peter ile buluşmaya geldim. Sirius'a da mektup gönderdim, seni ve onu da çağırdığımıza dair ama dönüş olmadı." Dediğinde Luna dudaklarını dişledi. "Sirius mektubu göremezdi James." Dediğinde çocuk anlamamıştı. "İki gündür cezalı." James hâlâ anlamamış olsa da Mrs. Potter anlamış gibi duruyordu. "Bizim ailede ceza sistemi farklı işler James. Sirius iki gündür evin zindanlarında. Bu sabah çıkarttılar." Dediğinde Mrs. Potter sinirlenmiş gibi duruyordu. "Hiçbir zaman anlamayacağım." Diye ağız içine doğru söylenmelerinden belliydi. "Her neyse size iyi eğlenceler." Diyerek yerine oturdu. Her ne kadar onlarla buluşmak istese de Sirius olmadığı için kendini kötü hissederdi. "Sende gel. Tek başına durma burada." Dediğinde Luna'nın ne düşündüğünü anlamıştı. "Sirius'ta tek başına Çatlak Kazanda durmanı istemezdi Lu." Dediğinde Luna kafa salladı ve kalktı. Mr. ve Mrs. Potter ile yolun yarısında ayrıldılar ve Dragon Alley'in en popüler dondurmacısına ilerlediler. Luna Remus ve Peter'ı gördüğü gibi üstlerine doğru koşmaya başladı. "Remmy, Pete!" ikisine de kocaman sarıldıktan sonra Peter'ın yanına oturdu. "Lu, gelmeyeceksiniz sanıyorduk." Dedi Remus. "Aslında haberim yoktu. Şans eseri James ile karşılaştık. Sirius cezalı da daha bugün bitti cezası. Haberi olsa da gelemezdi." Ortam karamsarlaşacağı an James komik bir anısını anlatmaya başlamış ve kasveti dağıtmıştı. Sirius olmadığı için eksiklerdi ama Luna'nın moralini yerine getirmelilerdi. Böylece eğlenceli geçen saatler Luna için başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Sisters
Fiksi PenggemarLuna Alnilam Black. Narcissa'nın ikizi. Bella ve Andromeda'nın biricik kız kardeşi. Regulus ve Sirius'un en sevdiği kuzeni. #2 - jamespotter 02.07.20 #1 -jamespotter 20.06.20 #4 -hogwarts 04.07.20 #2 -hogwarts 26.07.20 #1 -hogwarts 01.08.20 "eski ad...