"Seliiiiiin"
Ayşe Abla'nın sabahın altısında ismimi bağırarak söylemesiyle gözlerimi araladım.Elimi yüzümü yıkamak üzere odamın içinde ki banyoma girdim. Aynada ki yansımama bakarak "Vay canına yıl boyunca değiştirdiğin 7. Okul Selin"dedim.
Peki ya neden mi? Hepsi ben 14 yaşındayken başladı. Hayatımda ki tek iyi şey olan babaannemi kaybettim.Hayat bazen çok acımasız oluyordu. Annem ile babam benimle ilgilenmek için bir dakika bile ayırmazlardı. Bana hep bakıcılar bakardı.Sürekli ülkeden ülkeye iş sehatlerine giderlerdi.Eminim bizim yanımızda çalışan Ayşe Abla'nın yüzünü annem sıfatıyla anılan kadının yüzünden daha fazla görmüşümdür.İşte sırf bu yüzden hayatta ki tek yakınım olan babaanneme fazlasıyla bağlıydım. Babaannem ben 14 yaşındayken bir trafik kazası yüzünden öldü. O gün bana tek değer veren insan da bu dünya'dan göçüp gitti.
O gün benim sanki tüm yaşam sevincim elimden alınmış gibi hissediyordum. O günden sonra 1 ay okula gitmemiştim. Bir ayın sonunda Ayşe Abla'nın zoru ile okula gitmiştim.Derslerimde hep birinci olan ben şu an dersler ile ilgilenemiyordum. 3 yaşımdan beri profesyonel olarak bale yapan ben dövüş sporlarına başlamıştım.Belki bir umut hayata olan sinirimi çıkartırım diye. Yani o gün benim hayatımın dönüm noktasıydı. Çocukluktan beri olan bütün zevklerimi ve hobilerimi değiştirdim. Hep renkli giyinen ben artık sadece siyah giyiniyordum. Anlıyacağınız yaşam sevincimi kaybetmiştim. Artık dövüşte ustalaşmıştım. profesyonel taekwondocuydum. Okulda herkes tarafından sevilen ben artık herkesin korku dolu bakışlarına marus kalıyordum.Ayşe ablanın yine seslenmesiyle banyodan çıkıp odamın içinde asılı olan kum torbamın yanına gittim yaklaşık yarım saattir kum torbasına gerek tekme gerek ise yumrukla vuruyordum.
Kısa bir duş aldık tan sonra önce okul formamı elime aldım.Ayşe ablanın ütülediği okul formamın üstünde okulun arması olan beyaz bir gömlek altına ise dizimin 1 karış yukarısında olan eteğe 'ciddi misin? ' dermişçesine bir bakış attıktan sonra dolaptan kısa siyah bir şort üzerine ise siyah bir t-shirt giydim. Saçlarımı düzleştirdim ve tepeden topladım.
Yeşil gözlerimi ortaya çıkartacak siyah ağırlıklı bir göz makyajı yaptım. Dudağına da biraz parlatıcı sürdükten hemen sonra kot ceketimi de alıp aşağıya indim. Her zaman ki gibi annem ve babam şehir dışındalardı. Acaba ne zaman bir kızları oldukları akıllarına gelecekti.
Kahvaltıyı herzaman ki gibi Semih Amca ve Ayşe Abla ile yaptık. Tabi ben her ne kadar birşey yemesemde onlarla oturmuştum. Semih amaca "okula gitmeye hazır mısın Selin'ciğim "dedi bende kafamla onayladım.Aslında hiçte gitmek istemiyordum yeni bir kolej, yeni yapmacık suratlar, yeni şımarık kızlar...
Bunlar beni bayıyordu.Araba okulun kapısının önünde durduğunda indim ve büyük harfler ile yazılmış " AKSAY KOLEJİ" yazısına baktım. Bu benim 11.sınıf başladığından beri geldiğim 7. Okuldu. Oysaki daha ocak ayına yeni girmiştik. 6 okuldan da ettiğim kavgalar yüzünden atılmıştım.
Bu okulda da kavga etmemek dileğiyle içeri girdim. Bahçe boştu. Tüm herkes dersdeydi.
Dersi asmakta yasaktı sanırım. Derin bir of çektikten sonra tepeden topladığım saçlarımı açtım ve tekrar toplayacakken topam çamura düşmüştü. Şanssızdım. Hem de çok!İçeriye girdim. Nöbetçi öğrencinin masasına ilerledim. Donuk bir sesle "müdürün odası nerede?" Diye sorduğumda sevecen ve samimî bir tavırla "Ben götürebilirim "dedi. Başımla onayladım. Müdürün odasına kapıyı çalarak girdim. Nöbetçi öğrenci olan koyu sarı saçlı,mavi gözlü kız da arkamdan girdi.Müdür soru sorarcasına "Selin ÇINAR"dedi. Bende başımla onayladım."11/B'desin"dedi. Arkamdaki kız "Hocam benimle aynı sınıfta.ben sınıfına götürebilirim. Zaten ben bir sonra ki ders nöbetçi değilim" dedi. Müdürde "tamam Hazal"dedi.
İsminin Hazal olduğünu öğrendiğim kız odadan çıkınca bende peşinden çıktım iki kat çıktıktan sonra bir sınıfın önünde durduk. Bana elini uzatarak "hazal" dedi. Bende soğuk bir sesle "Selin"dedim.
Sınıfa girince herkesin gözü benim üzerindeydi. Hoca sevecen bir tavırla "Sen yeni öğrenci olmalısın. Ben matematik hocası Seray aynı zamanda da sınıf öğretmeninizim." Dedi. Tam boş bir sıra ararken hoca "kendini tanıtırmısın?"
"Selin"
Dedim. Hoca "hangi okuldan geldin Selinciğim" dedi.
Bir sürü okul değiştirdiğimden hangi okuldan geldiğimi hatırlamıyordum. Zaten son okulumda yalnızca 2 hafta kalmıştım. Bu yüzden "hatırlamıyorum" dedim.
Herkes bana anormal birşey söylemişim gibi bakıyordu. Haklılardı .boş bir sıra ararken Hazal "Benim yanım boş" dedi. Başka yer olmadığından onun yanına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJİN PATRONU
ChickLitHayattaki tek yakınını kaybeden Selin 'in hayatını kökünden değiştirmesi onun aşık olmasına engel olacak mı?