Beden dersi bittikten sonra üstümüzü giyinip sınıfa çıktık. Tam içeri girecekken kafamda yumurta kırılması bir oldu. Bunun kimin yaptığını az çok tahmin ediyordum.
"Bu mu yani? Cidden kötü şaka dediğiniz üzerime birşeyler fırlatıp üzerimi kirletmek mi?"
Herkes bana şaşkınlıkla bakarken "Bu kadar düşmeyin" dedim
Kuzey yine suratıma sinirle bakıyordu. Hazal ile tekrardan soyunma odasına ilerledik. Duş aldıktan sonra Hazal üzerime bir t-shirt verdi. Ama bu pembeydi . Hazal'a 'ciddi misin ' dermişçesine baktım . "Ne oldu?" Dedi ."Bu pembe " "eeeee"
"Ben pembe giymem"
"Yumurta kokmak istiyorsan bir şey diyemem"Oflayarak üzerime geçirdim altıma da kısa kot bir şort vermişti. Onuda giydim. saçlarım açıktı . Üzerime yapışan pembe t-shirt hiç bir zamaman gözler önüne sermek istemediğim fiziğini ortaya çıkartmıştı. Zaten fondöten sürmediğimden sadece rimel sürmekle yetindim hazal da benimle birlikteydi. Aynadaki yansımama baktım uzun zamandır ilk kez kendimi güzel görüyordum.
Tam çıkıcakken tenefüs zili çaldı.
Dışarıya çıktım. Tüm erkekler bana bakıyordu hepsine öldürürmüşçesine bakıyordum. Şort dizimin bir buçuk karış üstündeydi. Boyum uzun olduğundan bacaklarım çok uzundu.Kulağıma kulaklık takmıştım. Sınıfa girdiğimde yine herkes bana bakıyordu kuzey de dahil. Bir kaç saniye beni süzüp önüne döndü. Sınıfa diğer giren kişilerde bana şaşkınlıkla bana bakıyordu. Derin bir of çektim. Kuzey 'de bana sinirle bakıyordu. Göz devirdim.
.......
Öğle arası için daha bir ders vardı. Sınıfa müdür girdi ve "Arkadaşlar haftaya perşembe 6 da okulun faliyet katında ki büyük salonda bir parti düzenlenecek. Sadece 11 ve 12. Sınıflar olucak herkes orada olsun."
Dedi. Müdür dışarı çıktı. Bir kız benim sırama doğru ilerliyordu. Elini uzatarak "
Merhaba ben Melis". Aslında iyi bir kıza benziyordu. Yine soğuk bir tavırla "selin" dedim. "Hazal partiye Selin ve sende gelicek misiniz?"
dedi " Hayır" dedim.
Hazal bana dönerek " tabiki de gidiceğiz "
Dedi . " İkimizde yarın orda olacağız Melisciğim . Bizimle oturmak ister misin" Dedi hazal.
"Olur"
Hazal a şaşkınlıkla bakıyordum. Hazal "Melis benim yakın arkadaşım."Dedi bana dönerek."dün okula gelemedi seninle tanıştıramadım .dedi.Kendime çeki düzen vermek istiyordum. Bunun ilk adımı iyi arkadaşlar olabilirdi. Bu sefer sevecen bir tavırla Melise döndüm "Tanıştığımız memnun oldum Melis" dedim .Melis "Bende " dedi. Hazal bana sarılınca kendimi o kadar mutlu hissetmiştim ki
Ben de sarıldım.1 hafta sonra
Okul başlayalı bir haftadan fazla oluyordu. Bir hafta içinde Melis ve Hazal ile arkadaşlığımızı baya ilerletmiştik. Kuzey ise bana hala kötü şakalar yapıyordu.bir hafta içinde defterlerimi ve kitaplarımı ıslatmış ,yüzümde mürekkep patlatmış ,çantama fare koymuştu yani aslında fare değil hemstırdı hatta hemstır olduğunu görünce elime alıp sevmiştim. Çok tatlıydı. Tabii ki bu yaptığı şakalar yüzünden çok olmasada hırpalamıştım. Ben o çocuğu hastahanelik ederdim ama okuldan atılmaktan korkuyordum.
Bir hafta içinde derslerime hiç olmadığı kadar çalışmıştım. Ve tek hedeftim hukuk okumaktı.
.......
"Melis bana dönerek kızlar okul çıkışı parti için alışverişe gideli mi? "Diye sordu. Partiyi tamamen unutmuştum.
Tabiki ben reddetmiştim. Oldum olası alışverişten nefret etmiştim. Ama kızlar altımdan girdi üstümden çıktı ikna etti beni......
Okul bitmişti bende kızlarla alışverişe gidecektim . Kızlar sınıftan çıktı eve gidip üstlerini değiştirceklerdi.bende aynısını yapacaktım. Eşyalarımı topladım, sınıftan çıkarken kuzey ayağını bana çelme atmak istermişçesine uzatmıştı. Fark etmemiş gibi yaptım ve ayağını ezdim. acıyla inledi."Ne yaptığını sanıyorsun sen? "
"Yalnışıkla oldu ..... desem yalan olur." Göz devirdim ve sınıftan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJİN PATRONU
ChickLitHayattaki tek yakınını kaybeden Selin 'in hayatını kökünden değiştirmesi onun aşık olmasına engel olacak mı?