Selin 'den....
Melis Berk ile gidince Demirle yalnız kaldık. Sohbetimiz daha da koyulaşırken aynı zamanda da gülüyordum. Demir çok komik şakalar yapıyordu.
Kuzey bana ve Demir e sinirli bir şekilde bakıyordu.
Sonra demir ile müzik konusuna geldik. Aslında ben piano çalıyordum eskiden. Ama o günden sonra bas gitar çalmaya başlamış ve oldukça da geliştirmiştim kendimi. Demir de bas gitar çala biliyormuş.Demir " madem çalmayı biliyorsun müzik katına gidelim mi ? Beraber çalarız."
Tam kabul edeceğim sırada yanımıza Alp geldi ve " Selin seni Seray Hoca çağırıyor dedi."
"Demir sen bekle ben geliyorum "deyince bana göz kırptı ve "bekliyorum "
Dedi.
Çok tatlı çocuktu. Ama sakın yanlış anlamayın arkadaşım olarak seviyorum.
Kuzey hala bize bakarken ona göz devirdim.Seray Hocanın yanına gitmiştim ama Seray Hoca beni çağırmadığını söylemişti. Alp şebeği ne Bunun hesabını sınıfta soracaktım ama şu an Demir beni bahçede bekliyordu
Demir çardakta yoktu ben de sınıfa gittim.
.....
Ders başlamıştım Demir hala yoktu Ne tesadüf se kuzey ve Çetesi hala ortada yoktu.dersin bitmesine 20 dakika kala kuzey ve çete sınıfa girdi
Kuzey in dudağı kanıyordu. Sebepsizce üzülmüştüm.
her zamanki gibi yine öğretmen bir şey dememişti Bu çocuk bu kolejin müdüründen de Öte bu KOLEJİN PATRONU gibiydi.Kuzey'den....
Sabah demir denilen piç sınıfa geldi. Yok neymiş bu sınıfa transfer olmuş. Allahım ya çok gıcık kapıyordum. Selin ile partide çok iç içeydiler. Sinir olmuştum şimdi de selin in yanına oturmuştu . Yavşak tı bu çoçuk. Aslında hala neden sinirlendiğimi bilmiyordum .
Ders bitince bunlar sınıftan çıktı. bizimkilerle peşlerinden gittim. Çardağı oturup konuşmaya başladılar . Bizde yanlarına oturduk .
Selin gülünce çok güzel oluyor diye geçirdim içimden . Ama bir başkasına gülüyordu. Bir saniye ya ben neden böyle düşündüm ki ?
Off.Bunlar hala gülerek birşeyler konuşuyordu. Emre hazal ın yanına gitti . Melis 'in yanına bir çocuk gelince Meliste ordan uzaklaştı. Eneste nedense onların peşindeydi. Masada tek selin ve o piç vardı. Biran ayaklanır gibi olunca bende Alp i onların yanına gönderdim. Hoca çağırdı demesini söyledim.
Selin uzaklaşınca ben de bizimkileri alıp demir piçinin yanına gittim.
Onu bodrum katına getirdim bizimkileri de bodrumdan çıkarttıktan sonra demir konuşmaya başladı.
- neden getirdin şimdi beni buraya?
- selin'den uzak duracaksın.
- sebep?
Aslında çok doğru bir noktaya parmak basmıştı neden yapıyordum ki ben bunu. Ama beni sorgulaması hoşuma gitmemişti illaki bir ceza verecektim.
- uzak dur diyorsam duracaksın sorgulamaya caksın.
- cık. Olmaz ben selin den hoşlanıyorum. Ve bana bir şans vereceğine inanıyorum.
Sebepsizce çok sinirlenmiştim. Selin 'den hoşlanması çok sinirlendirmişti beni .
Birşey demesine fırsat yumruğu geçirdim yüzüne. Oda bir yumruk vurunca ben bu sefer ben ona fırsat vermeden dakikalarca yumrukladım.
İçeriye Emre 'nin girmesi ile durdum. Ayaklanıp gitti demir piçi.
Selin'den.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJİN PATRONU
ChickLitHayattaki tek yakınını kaybeden Selin 'in hayatını kökünden değiştirmesi onun aşık olmasına engel olacak mı?