Katherina hanya terbaring di atas katil, matanya tak dapat ditutup hanya kerana peristiwa matahari terbenam tadi. "Soyana... Siapa Soyana? Kenapa lagu tu macam pernah dengar...?" Soal Katherina seorang diri. Katherina tidak mahu terganggu lagi esok dia akan menyambut Aeron dirumahnya jadi Katherina harus tidur segera.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
"Selamat pagi abang..." Kata Katherina yang baru bangun tidur. "Selamat pagi... Kath... Boleh kamu tolong belikan bahan masak untuk petang ni? Kamu belilah apa sahaja pun." Kata Kazie yang sibuk masak sarapan. "Boleh sahaja." Katherina jawab dengan nada yang gembira.
"Lepas sarapan kamu pergi. Sekarang ni pergi mandi lepastu kita sarapan sama-sama." Arah Kazie. "Ok abang!" Balas Katherina berlari mendapatkan tuala dan terus mandi.
おはよございます (🌚😏)
Katherina menyarung kasut sukan dan terus pergi ke Speedmart. Katherina menggunakan jalan yang melalui kawasan tasik untuk mencari kelibat si dia semalam. Katherina leka mencari.
BUMP!!
"Ma...maafkan saya... Saya tidak sengaja." Kata katherina terus membantu si mangsa pelanggar berdiri. "Takpe bukan salah awak..." Kata si lelaki itu. "Soyana." Panggil si lelaki itu. "Maaf saya rasa..." "Ah... Maaf saya tersilap orang...maaf ya." Kata Kei. "Takpe... Erm, saya kena pergi. Saya harap dapat jumpa awak lagi." Kata Katherina. Kei tersenyum. Katherina melambai tangannya ke arah Kei.
でかt sぺえdまrt
Katherina beli apa sahaja yang dia nak abangnya masak. Sengaja Katherina beli banyak sengaja membiarkan abangnya buat kerja. "Oh ya... Aeron kata ada kawan perempuan dia.... Hihihihi." Katherina bisik jahat. Selepas selesai membuat bayaran Katherina terus pulang ke rumah, mengemas rumah sebelum petang. Membantu Kazie di dapur.
Katherina berehat di bangku kawasan tasik. Angin membuai lembut membuat Katherina masih teringat akan lagu yang dia dengar semalam. "Seronoknya lagu tu..." Kata Katherina.
YOU ARE READING
only one in forever
FantasyKatherina gadis yang cantik, blonde hair, greenish eye, sweet, caring, dan...percaya kepada vampire dan sebagainya Aeron unpopular boy, raven hair, red fierce eye for the left, sea blue for the right eye, pendiam, kasar, dingin namun....ada sesuatu...