Hayat felsefem şu; ya olduğun gibi görün yada göründüğün gibi ol!!!!! Şşşşş fazla söze gerek yok.
İyi okumalar.😊
Az ötede sabah ki maganda...
Hoş gerçi "Ayyy " lafından sonra maganda lafı bile onun bünyesine ağır gelirdi. Ama neyse...Tam yanına gidip gömleğimin hesabını soracaktım ki yanına gelen en az onun kadar karizmatik iki kişiyi görünce olduğum yerde kaldım.
Acaba ne konuşuyorlar diye merak edince beni gormiyecekleri bir yere saklanıp onları dinleme kararı aldım.
Yani meraklı oluşumdan değil maksat çocuğun başına bişey gelirse onu korumak. Çünkü kimseyi dovebilecek bi tip yok onda. Neyse. ..
Az ötede olan duvarın kenarına küçük govdemi sakladiktan sonra sıra ne konuştuklarını dinlemeye gelmişti.
İki karizma dan birisi senin kemiklerini kırarım diye tehtid ediyor du.zavalli bebeyi...
Bizim bebe kendinden emin bir sekil de " yok ya kirsana hadi" deyip cevap verdi.
-lan bu neyine güveniyor du böyle ,valla bu ikisi bizim bebeyi 3 - 5 katlarlardi yani ...
- eyer öyle bişey olursa yani bizim bebeyi döverlerse ben kesin karışmazdim yani kesin hak etmiştir.Derken birden sesler geldi . Aha dedim bizim Bebe şimdi hapı yuttu . Buyrun cenaze namazına....
Onlara bakmak için kafamı kaldirdigim da gördüğüm manzara karşısında şok oldum resmen.
Bizim Bebe az önceki iki karizmayi evire çevire dönüyordu lan. Yok yok bu bir rüya deyip kendi kendimi cimcikliyordum . Ama hayır rüya değil. . Baya bildiğin dövüyo.
Gördüğüm olay karşısında şok oluşum devam ederken ,çalan telefonla anca kendime gelebildim.
Arayan nisa ydi....
Kekeler bi şekilde telefonu açtığım da
Karşıdan gelen sesle kekelemem den eser kalmamıştı.
- kızım nerdesin sen!!!!?
Kaç saat oldu ?ilk ders bitti bile haberin var mı? Çabuk okula gel hadi 2. Ders başlıcak . Çabuk ol!!!!
Deyip telefonu suratıma kapattı.Allahım !inanmıyorum ya güya okulun ilk günü diye sabah erkenden uyandım. Yine geç kaldım. Sanırım alışmış kudurmustan beter mis hesabı benim ki.
Artık saçmalamayi bırakıp okula gitmek için kalktığımda ,arkamda duran sert cisme carpmamla kalktığım yere geri oturdum.
- o neydi lan ?deyip arkama dönmemle başımda bekleyen bebeyi görmem bir oldu.Şaşkınlık tan ağzımdan kaçan Bebe lafını duyunca kaşlarını çattı.
- bebe mi ?!!sensin lan Bebe...carparim bak
- şşşşş Bebe sen hayırdır ya?
İki zibidiyi dövdun diye başıma adam mı kesildin lan .- zibidi mi ?sen nerden biliyorsun. Beni mi izledin.deyip manalı bi şekilde güldü.
- aha sictin esra kaç kızım kaç diyen iç sesimi dinlemedim.
- lan he he başka isim yoktu bende tanımadığım bebeyi izlemeye geleyim dedim. Deyip sınırlı bakisimi atmayı ihmal etmedim .
- tahmin etmiştim zaten deyip aynı gülüşünü tekrar attı.
Neyse seninle ugrasamam bana bi gömlek borçlusun. Deyip lafı değiştirdim.
- ne gömleği be ?Ne sacmaliyorsun?
- lan oğlum sabah bana çarptın ya bak ne hale geldim . Gömlek borçlusun al hadi.deyip dislerimi birbirine bastirdim.🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈
Evet arkadaşlar umarım beğenmiş sinizdir.
Size bir kaç sorum olcak.
Sizce bebe Esra ya gömlek alır mı?
Ve Esra nin kavgadan sonra bebe ye bakışı değişir mi?
Son olarak Bebe nin ismi sizce ne olmamı ? havalı bi isim arıyorum. Daha önce hiç duyulmayan.
Bi sonraki bölüme de görüşmek üzere yorumlarınızı bekliyorum.😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHNEDE Kİ YILDIRIM
Teen FictionSevdiği çocuk için sahnede Çakan bi şimşek görmeye hazır olun.