Hayaller ve gerçekler daima yarışır hayaller hep önde gider ama kazanan hep gerçeklerdir. Bunu asla unutmayın olur mu?
İyi okumalar.😊
Arabadan inip yanıma hızlıca gelen aşırı yakışıklı çocuğa o kadar derin bakıyordum ki birazdan ağzımdan salyalar akabilirdi.
Evet işte evet uzun zamandır aradığım tip . işte tamda evimin erkeği, çocuklarımın babası diye düşünürken. Yanıma birden gelip bagirmasiyla daldigim hayallerden anca kurtula bilmistim.Kızım ya dikkat etsene görmüyor musun koskoca arabayı ya...
Ayyy allahtan arabaya bişey olmadı.Ay mi ? İnanmıyorum bu karizma az önce ay mi demişti. Tm artık gözümde 0 yani hiç değeri yok . Ben çok sert bir kızım karşımdaki insanın da ayn öyle olmasını beklerken bu ay mi demişti.
Tekrar aynı ses :kızım önüne baksana ne diye kulağında kulaklikla bu kadar aracın içinden geçmeye çalışıyorsun. Eceline mi susadin?
Valla arabaya bişey olsaydı tüm masrafları senden alırdım haberin Olsun.Şşşşş bana bak koçum ses çıkarmıyorum diye ne o öyle hindi gibi kabarmalar . Sen hayırdır ya ulan bana çarpan sensin bağıran gene sensin bak tepemin tasini attirma bi ben carparim bide yer çarpar ona göre. ..
Hemen özür dile bitsin bu mevzu. ..Kurduğum bu uzun ve tehdit dolu cumlelerimden etkilenmemis olacakki ....
asıl sen bana bak bonus kafa önüme atlayan sensin bide üstüne özür mu bekliyorsun. Çok beklersin deyip yanımdan ayrıldı. Ve ayrıca bi daha böyle salak salak yürüme herkes ben değil ezip geçerler seni. Haberin Olsun 😉Deyip yanımdan ayrıldı. Bende bu laflardan sonra sadece ona bakmakla yetindim. Sanırım bu çocuk beni fazlasıyla etkilemişti . Yani öyle olmasa bu çocuk burdan sağ kurtulamzdi.
Yaşadığım bu saçma ani arkamda bırakıp okula doğru yürümeye devam ettim . Ve tekrar kulaklığı mi takarak .Ama bu sefer kaldirimdan gitmeye özen gösterdim.
Okulun önüne geldiğimde kapıda beni bekleyen tayfamla karşılaştığım anda yaşadığım az önceki tatsız olayı hemen unutmuştum. Hızlıca onlara doğru koşarken, onları ne kadar çok özlediğimi de farkına varmiştim.
Canım kankilerim ya uzun zaman oldu. valla sizi cok özledim deyip hepsine tek tek sarıldım. Sırayla önce Nisa ya sonra yapraga sonra emre ye en son da cana sarıldım. Ulan valla hepinizi çok özlemişim ya.
Bunu dememle hepsinin ağzından aynı cümle çıktı . Sanki sözleşmis gibi "bizde seni çok özledik esra"
Biraz konuştuktan sonra Nisa bana bakıp esra sen iyi misin ? Bu gömleğinin haline böyle ..
Deyip sırtımdaki çamur lekesi ni gösterdi.Aman allahım bu ne!sanırım az önceki kazadan kalmaydi. Bu çocuk varya bana aşırı şekilde zararı dokunmustu.
Ya önemli bişey değil az önce ufak bi kaza gecirdim de onu izi işte ...
Ne kazası ya sen iyi misin? Diyen Nisa sanki doktor muş gibi orami burami incelemeye başladı.
Beni çok sevdiği burdan da belliydi.
İyi kızım iyim önemli bişeyim yok ufak bi araba çarpması deyip güldüm.
Neyse derse girmemize kaç dakika var ?
5 deyip bana baktı Yaprak. Neden hayırdır . Napican?
Ne mi yapıcam ulan gidip bi tane gömlek alıp gelcem . İlk gune böyle başlamak istemiyorum .Bende seninle geleyimmi diyen emre ye gerek yok der gibi bi bakış attım.
Neyse ben gidiyorum birazdan gelirim deyip oradan ayrıldım. Siz beni idare edin ben gelene kadar .
Tm o zaman esra biz siniftayiz diyen yapragi onaylar bi şekilde başımı salladim.
Ve okulun az ötedeki magazasina doğru yol aldım. Derken gördüğüm kişi yle birlikte gözlerim fal taşı gibi aciliverdi.🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈
Umarim beğenmiş sinizdir yazım yanlislarim için kusura bakmayın ....
Size bazı sorularım var.
Sizce esra kimi görmüş olabilir.
Ve ilerleyen zamanlarda esra ile çocuk arasında bişey olabilir mi ? Bu arada çocuğa henüz havalı bi isim bulamadım . Bana yardımcı olurmusunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHNEDE Kİ YILDIRIM
Teen FictionSevdiği çocuk için sahnede Çakan bi şimşek görmeye hazır olun.