İyi okumalar.😊
Annem söylediklerin de çok haklıydı sürekli geç kalıp suçu annemin üstü ne atardim . Beni geç uyandırıyor diye .
Kardeşin nerde onu niye uyandirmadin . Diyen annemin sesini duymamla daldigim düşüncelerim den kurtulup anneme cevap verdim . Ne bilim ben hala yatıyordur. Her halde . Hem herkes benim gibi mi erkenden uyansin deyip kendimi ovmeyi de ihmal etmedim.
Annem bana bakıp bunu tatil zamanıda 12 de kalkan kişi mi söylüyor. Deyip hafifçe gülümsedi.
Ama anne zaten tatildi erken kalkıp ne yapacaktım ki deyip kendimi savunmaya geçtim. Neyse dedi annem daha fazla uzatmada yap kahvaltını bende hemen kardeşini uyandırıp geliyorum deyip mutfaktan ayrılacağı sırada benim gözüm Sucuklu yumurta ya kaymisti ki annemin sesini duymamla hemen elimdeki çatalı bıraktım. "Esra sakin yeme bak bugün okulda ilk günü yeme bak rezil olursun kizim" deyip önümde duran sucuğu kendine çekmesi bir oldu.Anne be ben yemezsem bak valla bi taraflarim şişer deyip anneme 4 numaralı yavru köpek bakışını attım. Bu bakistan benim de haberim yok ama attım işte.
Annem hemen sana bisey olmaz deyip bakisimi hiçe saydı. Neyse ben kardeşini uyandırip geliyorum yeme bak . Tm deyip annemin çıkmasını bekledim sonuçta o gider gitmez 1 tane alacaktım. Esra dedi annem; bak ben gidicem sadece 1 tane al olurmu sakin daha fazla yeme yoksa bugün okulda kokarsin. Nerden anladı ki acaba 1 tane alacağımı gerçi anne hissediyor. Tm anne valla 1 tane sen merak etme .Annem bana inanıp mutfaktan çıkınca söz verdiğim gibi sadece bi tane alıp tabagima koydum daha fazla alamzdim çünkü söz vermiştim.
Salak kardeşim yani serhat mutfaktan içeri girer girmez ağzı yırtılacak derece de hala esniyordu.
Ne o beyefendi hala esniyosun benim gibi olsana biraz erkenden uyan esnemeye Son ver.
Oooo esra hanim hangi dağda kurt öldü de sen bu saatte uyandin.
Canım kardeşim ben artık sorumluluk larimi farkındayım. Artık erken de kalkıcam sana Abla ablalikta yapıcam. Deyip hayince bi gülümseme attım.
Ne Abla Ligi be aramiza sadece 2 yaş var saçmalama istersen deyip hafifçe kızdı .olsun iki yaşta iki yaş deyip masadan kalktım. Sonra annemin yanına gelip ben gidiyorum . Deyip yanağına bi öpücük kondurdum. Annem de beni opunce hadi allah zihin açıklığı versin deyip önüne geri döndü.
Eeee anne dedim gülümseyerek ben gidiyorum . Git kızım niye bekliyorsun ki . Anne dedi serhat; tabikide para bekliyor. Şu dilenciye 3-5 kuruş Verde defol UP gitsin dedi.
Sesin lan dilenci bak yanına gelirsem kafanı kırarım valla .
Tm be ne kızıyorsun şaka yaptım.
Şaka demek, bende sana bi şaka yapıcam emin ol aklın duracak. Deyip güzel bi öpücük attım. Annem o arada elinde tutugu 50 tl yi bana uzattı . Al bakalım parayi görünce gözlerimden çıkan 50 tl lik işaretleri fark etmiştim.Oha anne bu ne be bari vermişken oldu olacak evi de üstüne yapsaydin.
Ne sacmaliyorsun serhat sen .ikinizin de parası var orda ....
Ablan sana okulda verir deyip yerine oturdu. Ne !dedi serhat ben bide okula bundan paramı alicam . Ölsem de olmaz alamam. Tm kardeşim bende vermem o zaman bütün parayi kendim yerim . Deyip evden cikiyordum ki annem esra kardeşini de bekle birlikte gidin kızım.
Anne ya geç kaldım o giyinene kadar deyip evden çıktım ve tabikide serhat a okulda paranı veririm korkma e mi canım kardeşim deyip hain bi bakış atmayı da ihmal etmedim.
Bahçeye geldiğimde çantamdan çıkardığım kulaklığı mla şarkı dinlemeye başladım. Ve tabiki en sevdiğim şarkı çalıyordu. Heijan Feat. Muti-yokus bu şarkıyı her dinlediğim de kendimden geçiyorum. Şarkının ritmine nasıl kaptirdim kendimi bilmiyorum ama . Bana çarpan sert bi cisimle anca kendime gelebildim.
Gözlerimi açtığımda karşımda duran arabaya baktığımda şaşkınlıktan ağzım açık kaldı . Ulan bu nasıl bir araba acaba içindeki neye benziyor demeden. Arabadan çıkan vücutla kendimden geçmem An meselesiydi. Araba bişey yapmadı ama bu çocuk kesin bu fizigiyle beni öldürebilirdi😎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHNEDE Kİ YILDIRIM
Novela JuvenilSevdiği çocuk için sahnede Çakan bi şimşek görmeye hazır olun.