ALTINCI BÖLÜM

51 10 15
                                    

Aşk tesadüfleri sever arkadaşlar 😍

      İyi okumalar.😊

-Esra kızım kafayı mı yedin ? Diyen Hocayı hiç  duymuyordum bile ,çünkü şu an hem çok mutlu hemde çok şaşırmış  bir vaziyetteydim.

Hoca tekrar; Esra yavrum otur yerine allah allah çıldırtma beni!

Dediğinde anca kendime gelebilmiş ve yerime oturabilmiştim.
Ama gözlerim hala karşım daki manzaradaydi.

-Esra kendine gel! Napiyon  kızım  , kafayı mı yedin?  Diyen nisaya bakıp

-Bu "o"diyebildim sadece...

- kim? O çocuk mu ?  Bu mu ? Vay anasını kızım bu ne esra, sen bu çocuğa mi el kaldırdın. Deyip bana baktı Nisa.

O arada nisaya ters ters bakan cana kaydı gözlerim.

Evet can Nisa yi Nisa , emre yi emre , yapraki Yaprak ta canı seviyordu  malesef .. Bizim tayfa tam da böyle bir aşk cikmazinin içindeydi...

Kafası rahat olan kişi bendim .. (ama şimdilik )

- tabi geçebilirsin evladım. Diyen hocanın sesini duymamla Anca daldigim düşüncelerim den  kurtuldum.

-geçeyim  geçmesine de hocam boş yer kalmamış  ki !nereye geçeceğim.
Diyen bebeğe baktığımda  oda tam da bana bakıyordu.

-sakin sakin yapma böyle  bir şeyi , sakin yanımda oturmak istediğini söyleme....
Ben buna hazır değilim bakışı atmıştım. Evet valla bu bakistan benimde haberim yok ama atmıştım  işte.

Ve işte o ses ; Siz zahmet etmeyin hocam sanırım ben kendime yer buldum.
Deyip  sırıta sırıta yanıma kadar geldi.

-yok meriç cim sen oraya oturamazssin !Diyen hocaya ikimizde aynı anlami içeren soru bakışı atmistik.

- aynı  anda "neden " deyip  hocaya baktık.

-çünkü çocuğum hem senin hemde Esra nin selameti için bu gerekli.

Meriç ten bakışlarımi çekip hocaya " neden hocam ben adam mı yiyiyorum " dedim

- kızım hatırlamıyormusun geçen sene alp e neler yaptığını. ..

Hoca böyle söyleyince  kısa film şeridi  gibi geldi gözümün önüne. Yaptıklarım.

Yani aslında  pek fazla bişey yapmamistim zaten ; alt tarafı, iç çamaşırı  hediye etmiştim. 
Çünkü yanımda oturduğu her  dakika saçına başına olmayan biyiğina bakıp duruyordu.

Ulan o erkekti ama benim ondan daha fazla bıyıgim çıkıyordu. Bende anlamadım  . O yüzden  naçizane ufak bi hediyey di . Yani uzatmayalim.

-neyse evladım sen şimdilik  biraz bekle ben sana ayrı bir sıra getirticem   . Diyen hocanın  sesini duymamla daldigim düşüncelerim den kurutulmustum.

- Gerek  yok  hocam ben burda oturcam  , eyer Esra rahatsizsa kalkıp o başka sıraya otura bilir yani. deyip bana baktı.....

-neyse ben seni uyardim meriç cim sen bilirsin  deyip masasına  doğru yol aldi.

-meriç   cim  mi? Ben bu kadını yollarım. Hee

-yavaş yol diyen meriç e baktım çoktan yanımda  yerini almıştı bile .

- ben bu az önce  söylediğimi dışım dan mi söyledim.
Deyip hafifçe  kizardim.

- korkma sadece ben duydum . Söylemem kimseye😉

-aaaa ne korkucam be ben senden !!!
Ayrıca istediğin kişiye söyliyebilirsin
Çok ta tin deyip  yan tarafıma döndüm.

Rüzgar hafifçe tenime işlerken yan taraftan gelen koku beni benden almıştı. Lan bu çocuk ne marka kullanıyor  acaba ve ayrıca sabahları  su yerine parfüm le mi banyo yapıyordu.
 
Kafamı ondan tarafa çevirip  ...

-Arkadaşim; dedim
- arkadaşım deme bi gün lazım olur deyip hafifçe yaklaştı.

-kalbim tekliyor benzini bitmiş araba gibiydim  suan. ..

-ne nasıl yani ne sacmaliyirsun deyip kizaran  suratima içten içe saldırıyor dum .
Her halta kizarmasan olmuyor dimi .?

-utandin mi sen ?kıyamam   deyip göz kırptı.

- sana kıyan kiymis ama Sol tarafını  kim öptü deyip lafı değiştirdim.

Elini hemen Sol yanağına götürerek
Ergen bi kız, yüz vermedim  diye bu hale soktu beni anlarsın ya .
Deyip tahtaya döndü.

-ergen öyle mi ? Al sana ergen deyip aşağıda duran bacağına  en sertinden  bi  tekme attım.

Ve o sesssssss

- aaaaaa napıyosun  kızım sen ya? Mal misin deyip bacağını sıkıca tuttu.

-Ergen im ya oyun oynamak istedim . Deyip sinsice  sirittim.

Bunu duyan hoca ve diğerleri  hemen   meriç  in yanına koşup iyi misin?  Deyip  sirnasmaya başladılar.

Kırizi fırsata çevirmek diye buna denirdi  işte.

-Esra ne yaptın çocuğa deyip bana bakan hocaya ....
- hiç birşey sadece öptüm
( Son öptüm  lafını içimde  söylemiştim  ama )

İyi kide bişey yapmadın diyen nisaya dönüp
- hak etti  napim  dedim.

-aferin kiz helal sana diyen cana göz  kırptım.

Naptın çocuğa diyen yapraga  bakıp

- hiç bi şey  canımı yaktı sadece ve bende  CANIMI YAKANIN CANINI YAKARIM bilirsin 😉

- helal be Kimin kankisi diyen emreye hafifçe  siritip senin kankin lan kimin kankisi olcak .

-ayn öyle  canım benim öpücük ler sana 😙😙

-tam lan abartma  hoca duyacak  deyip yan tarafimda acı çeken  meriç e baktım.

Çok mu sert vurdum acaba bak vicdan yaptım  şimdi.
Hemen yanına gidip özür dileyecektim ki o ses iyyyy iğrenç  bir ses

- sen ne yaptığını  zannediyorsun kızım!!!

Sesin geldiği yöne doğru kafamı cevirdigimde karşımda aylin .
Ulan ben az önce bu kızı övüyor dum ne ara bu böyle kızgın boğa gibi oldu be.

-Pardon bana mı dedin?  Deyip üzerine  yürüdüm. 

-evet sana dedim erkek Fatma  sen ne yaptığını  zannediyorsun?

- hımmm anladım ben ne yaptığımı  zannediyorum öyle mi?  

- evet deyip tekrar bağırdı.

- tam olarak şunu yaptığımı  zannediyorum  deyip üzerine  atladım
- nasıl zannetigim   şey güzel  miymis  deyip güldüm.
-ulan sen önce git şu yüzündeki  1 Kilo luk makyajı  sil gel öyle hesap  sor bana anladinmi?

-yeter artık esra doğru  müdür un yanına diyen hocaya itiraz etmeden direk çıktım sınıftan dışarı.

Uzun koridorda  benden başka  kimse yokken duyduğum kapı sesiyle  arkama baktim.

Bana doğru koşarak gelen kişiye hayretle bakıp ...
- sen senin burda ne işin var???

🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈

      son

Umarim beğenmişsiniz😊

Bi sonraki bölüme de görüşmek üzere

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 09, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAHNEDE Kİ YILDIRIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin