İyi okumalar.😊
- Bana bak kızım zaten kafam bozuk hadi git işine almayayim seni ayağımın altına. ..
Deyip yanımdan hızlıca ayrılmaya yeltendi.
-"Esra sakin kızım sakin "diyen iç sesime aldırış etmeden.
Hop,alo koçum baksana sen bi bana . Deyip elimi onun omzuna attım.
- vay anasını kasa bak ...
Neyse esra kendine gel indirme yelkenleri suya . Diyen iç sesime hak verip cümleme devam ettim .- sen kimi alıyorsun ayağının altına koçum ?alsana bakım nasıl alıyorsun, Bi görelim. Deyip elimi omzundan çektim.
O ise beni takmayip tekrar arbasina doğru yol almaya başladı.
Bu durum karşısında çok sinirlenmiş olmalıyım ki istemsizce önümde duran taşı arabası nin camına fırlattım.
- Esra kızım çoçuk musun napıyosun?? diyip kendi kendime hesap sormaya başladım
Bu arada bana bakan bebe ye dönerek, tekrar ; alsana beni ayağının altına deyip iki adım daha yaklaştım.
- kızım bas git yoluna elimden bi kaza çıkıcak !!!değip tüm insanlarin duyacağı bir şekilde bağırmaya başladı.
O an yoldaki çöpçü den tutun mağaza sahibine varana kadar bütün insanlar bizi izliyordu.
Şunlara bak sanki ayı oynuyor deyip derin bir nefes aldım.
Ve tekrar bebeye doğru dönerek ; ağzını topla bak fena olur dedim.- ya hadi merak ediyorum ne olcak? yani senin gibi bi salak bana ne yapabilir ki?deyip âdice gülmeye başladı.
- salak mı ben mi ? Bana bak ....
- anca tehdit kızım icraat görelim. Deyip tekrar güldü.
Bu arada insanlarin hala bizi izlediklerini söylememe gerek yoktur sanırım.
- icraat mı istiyorsun? O zaman al sana icraat deyip yanağına en sertinden bi osmanli yumruğu indirdim.( bu aslın da Osmanlı tokadı olcaktı ama neyse ...)
al sana icraat dedim . Aynı onun attigi âdice gülümsemeyi şimdi ben atmıştım.- bundan sonra kimseyi küçük görme olur mu ? Yoksa çok dayak yersin deyip yerde duran çantayı almamala okula doğru koşmam bir oldu ..
Yanlış anlaşılmasın ha korktuğum dan değil geç kaldığım dan. ..
Arkamda duyduğum sesle olduğum yerde kaldım.
-tekrar görüşucez . Bu sefer skoru eşitlicem ama ... (tabiki başka yollarla )Arkama dönüp ...
- hiç sanmıyorum bebe!! deyip ordan uzaklaştım.Saate baktığımda allahım ne ara deyip koşmaya devam ettim.
Saat 9 30 tu ve 2. dersin bitmesine 10 dk vardı.Ve ben bi gömlek dahi almamıştım.
( hep o salak çocuk yüzünden )Okula ulaşinca çok şükür deyip merdivenleri en hızlı şekilde çıkmaya çalışıyordum.
Ulan bu merdivenler ne kadar da çokmuş deyip okulu yapan mutaite saydirmayi da ihmal etmiyordum.Nihayet sınıfın kapısının önüne gelebilmistim. Kapıyı çalıp içeri girdigimde herkes in gözü benim uzerimdeydi.
Ve tabiki bende ilk saate girmemenin mutlulugunu yaşıyordum . Çünkü dersimiz sapık hocamız adem hoca ylaydi .
Sürekli kizlar nasıl tavlanir bi kizla
Nasıl konuşulur ve bunun gibi bir sürü saçma şeyi anlatırdı.
Adam cografya ciydi ama sanki kadın piskologuymus gibi konusurdu.
Adam 43 kadar evlenmemis yani ne bekliyebilirim ki ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHNEDE Kİ YILDIRIM
Novela JuvenilSevdiği çocuk için sahnede Çakan bi şimşek görmeye hazır olun.