BİRİNCİ BÖLÜM

75 12 6
                                    

Merhaba arkadaşlar....
Bu benim ilk kitabım.🙈 umarım bana destek olur ve güzel yorumlarınızı eksik etmezsiniz.

Şimdiden herkese iyi okumalar.😊

O gece yine boks antrenmanından çıkmış eve doğru gidiyordum. Yarın okul olduğu içi hoca bizi fazla yormamisti. Eve gelmeme bi sokak kalmıştı ki birden bana doğru koşarak gelen adamı gördüm. Arkasından bi kadın adamı kovalıyor du. kadının sesini duymamak imkansızdı. "Yardım edin,hırsız varrrr!" Bu sesi duyar duymaz adamın önünü keserek çantayı vermisini söyledim.

Hırsız bana; sen karışma bak güzel kizsin çekil yolumdan canını yakmiyim. diye tehditler savuruyordu.

Bak asıl ben senin canını yakmak istemiyorum çantayı ver sende kurtul bende deyip karşılık verdim
Bu dediğim ona komik gelmiş olacakki. Aptal bi ifadeyle gülmeye başladı. İyi sen kasindin deyip hirsiz in üzerine atladım. Neye uğradığını şaşıran hırsız in kalmasıyla koşması bi oldu .

Sonra yerde duran çantayı alıp yaşlı kadına uzattım
Al teyze çim buyur .

Sağol evladım Allah razı olsun senden .seni Allah çıkardı karşıma. Deyip bana dua etmeye başladı.

Önemli değil teyze hadi sen evine git. Evin nerde ben birakayaimmi?seni .yaşlı kadın bana dönerek yok evim hemen şurda
Teşekkür ederim kızım hadi allaha emanet ol inşallah deyip yoluna devam etti.

Bende kadın gözden kaybolan a kadar ona bakıp daha sonra eve gittim . Gittiğimde annem çok telaşlı bi vaziyette bekliyordu. Kapıyı açıp içeri girdigimde sen mi geldin. Nerdeydin çok merak ettim. Deyip sarılmayı ihmal etmedi.

Ben iyim deyip direk odaya geçmek istediğimi söyleyince annem" eeee yemek " hadi önce yemek ye daha sonra gidersin kızım.

Yok annecim ben hiç aç değilim ,Size afiyet olsun . Zaten çok yorgunum hemen duş alıp yaticam . Zaten yarın da okul var hadi Size iyi geceler. Deyip odama doğru ilerledim.

Evet doğru yarın okul var .ve ben hiç hazır değilim Ama yapıcak başka bi seyim de yok. Eyer usta bi dövüşcu olmak istiyorsam ,okumak mecburi.

Hemen odama geçip üzerim dekileri çıkarıp güzel bi duş aldım. Daha sonra yarın okul var diye kıyafetlerimi şimdiden hazırlamak için dolabima yöneldim ki . Canım annem çoktan o işinde halletmisti.

sonra uzerimdekileri çıkarıp pijamalirimi giyer giymez kendimi yatağa attım. Telefonumu elime alıp biraz sosyal medyada geziniyordum ki birden karşıma çıkan Video ile neye ugradigimi şaşırdım.

2 saat önce döndüğüm hırsız la benim Video mu paylasmislardi. Kim neden yapar böyle bişeyi Ya.

Ve Video 1 saat içinde en çok izlenen videolar arasına girmisti. Bile bunlara fazla kafa yormadan hemen telefondaki saate baktım ve saat 8 e geliyordu . Artık yatman gerek esra deyip kendi kendimi uyutmaya çalışıyordum. Ve çok uzun bi zaman geçmeden uykuya daldım bile.

Alarmın o iğrenç sesi kulaklarimi tirmalarken....
Uykumun en güzel yerinden kalkmak zorunda olduğumu biliyordum.

Çünkü bugün okula vardı. Ve ben daha ilk günden okula geç kalmak istemiyordum. Zaten 11. Sınıftayken sürekli derslere geç kaldığım dan hep ilk saat yok yazılilirdim.
Artık 12. Sinifim yani sorumluluklarimi bilmem gerek.

Yataktan kalkıp banyoya gittiğimde rutin islerimi hallettikten sonra aynaya baktım . Ve gördüğüm manzara karşısında küçük dilimi yutucaktim nerdeyse.
Saçim sanki her zaman kinden daha fazla dağılmış,gozlerimin altı sis ve ağzımla burnum yer değiştirmiş bi vaziyette ydi.

Dün gece banyo yaptığım için saçlarım her zaman kinden daha fazla dağınıkti. Bi süre durup öylece kendime baktım. Ama geç kalacağımı fark edince hemen elimi yüzümü yıkayıp saclarima güzel bir sekil vermek için uğraştım ana farkindaysaniz sadece " ugrastim"cunku saçlarım kıvırcık olduğu için şekil vermesi baya zordu.en sonunda at kuyruğu yapıp banyodan çıkabilmistim .

Banyodan çıkar çıkmaz hemen uzerimi giyinmek için odaya geldiğimde KOLTUKTA bana bakan o iğrenç okul kiyafetlerime baktım.yine her zamanki gibi siyah pileli etegim gömleğim kiravatim ve bi türlü neye benzediğini bilmediğim hırka. Hırka ya göre oburleri fena değildi.

Kıyafetlerimi giyip aynanın karşısına geçince bişey fark ettim . Ben bu sene biraz zayiflamismi yim acaba deyip kendime iyice baktım. Sonra evet evet biraz gitmiş deyip baya sevindim. Çünkü bu sene boksa yazildigimdan baya yoruluyordum.zayiflamam normal .

Bugün okulun ilk günü olduğundan makyajimi fazla abartmak istemiyordum . Sadece biraz maskara ve dudak nemlendiricimi sürüp nihayet odadan dışarı kendimi atabilmistim.
O damdan dışarıya çıktığımda annemin sesini duymamak imkansızdı. Yine her zamanki gibi şarkı söylüyordu. Ama dikkatimi çeken bi diyer detay burnuma gelen sucuk kokusuydu. Ben sucuğu çok sevdiğimden iki katı nasıl indigime ben bile şaşırdım. Mutfağa geldiğimde tam Tahmin ettiğim gibi annem ocağın başında Sucuklu yumurta yapıyordu. Ben hemen masadaki yerimi aldım. Annem beni fark etmemiş olacakki hala şarkı söylüyordu. Birden tuzlugu almak için masaya döndüğünde beni görmesiyle ağzından küçük bir çığlık kaçı verdi.

Sonra kulaklığın çıkarıp kız allah canını almasin sen ne ara geldin. Niye haber vermiyon diye çemkirdi.

bende ona ee bi Zahmet çıkarda şu kulaklığı etrafına bak diye cevap verdim.
Çok konuşma hem sen nasıl böyle erken uyandin bakım.

Anne dedim ciddi olmaya çalışırken farkında mısın bugün okulun ilk günü....

Eee dedi annem bana bakarak sana fark ediyor muydu?sen normalde de okul olunca hep 9 da giderdin. Hatta bu yüzden sürekli toplantılarda senin yüzünden azar isitirdim sınıf hocandan.

🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈
Evet ilk bölümümun sonuna geldin umarım beğenmiş sinizdir. İlk bölüm kendim ve ailemle ilgiliydi 2. Bölümde hiç tahmin edemiceginiz şeyler sizi bekliyor.
Ve bu arada yazım yanlışların için kusura bakmayın dediğim gibi henüz amatörum . Daha önümde uzun bi yol var ve kendimi o ara duzeltirim. 2. bölümde gorusmek üzere 😊😊😊

SAHNEDE Kİ YILDIRIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin