İLK BÖLÜMLER HAFİFTEN SIKICI AMA HEYECANLI ,HERKESİ TANITMAYA ÇALIŞIYORUM SİZE O YÜZDEN BİRAZ SIKILABİLİRSİZ KUYİNLERİM .YENI BÖLÜMLER ÇABUK GELECEK. İNŞALLAH HİKAYEMİ SEVERSİNİZ. ÖPÜLDÜNÜZZ 😘😍😍
Sıcak bir gündü. Fazla sıcaktı. İliklerimize kadar YANIYORDUKK! Daha saat sabahın 7'si olmasına rağmen havanın bu kadar sıcak olması ileriki saatler için hoş bir hava sıcaklığını andırmıyordu bana.
Okullar bugün açılıyordu. Okul değiştirdiğim için biraz stresli başlamıştım güne. Her zamanki gibi kot pantolonumu giymiştim. E tabi dışarıdaki hava sıcaklığını da göz önüne alarak salaş sıfır kol bir t-shirt geçirmiştim üzerime. Evden çıkmadan önce şarjdaki telefonumu cebime koyup okula doğru harekete geçtim.
Hangi sınıfa gideceğimi yaz tatilinde Müdürle ayarlamış olmanın rahatlığıyla attım okula ilk adımımı. Merdivenlerden çıkarken sınıfı bulamama endişesi vardı içimde. Ama tabii ki buldum. Nihahaa. İçeri girdim ve sınıfa girer girmez boynuma atlayan şüpheli şahısın kim olduğunu sorguluyordum kafamın içinde. Yanaklarımı vakumlama işlemi geçtikten nihayet yüzünü görebildim. Haa tanıdım ben bunu... Ay bu şey değil mi şey...Adı neydi la bunun... Adıyla hitap etmesem de ayıp olacak şimdi...Tüm kız isimleri beynimde çalkalanıyordu ama yine de birtürlü aklıma gelmemişti ismi. Tam o sırada " Merhaba Toprak. Ben Demet, tanımadın mı yoksa? " Dedi. " Ha tamam hatırladım şimdi" dedim. Yüzü kızarmıştı. Sanki adını Aklımda tutmak gibi bir zorunluluğum vardı !
Biraz soğukkanlıydım ilk başlarda. Demet kendini toparlayıp kolumdan tuttu ve tahtaya kadar çekiştirdi beni. " Hey millet buraya bakın " dedi. Herkesin gözü bana kaydı. Erkekler sanki güzel bir kızmışım gibi çenelerini sıvazlayıp piç smile yapmazlar mı ? Koy ağzının ortasına bir yumruk. Lanet şeyler. Bu düşüncem taa ki onu görünceye kadar sürdü. Demet Sınıfın ortasında beni herkese tanıtırken ben ona kenetlenmiştim. Çok yakışıklı değildi belki. Hatta tatlı da olmayabilirdi ama çekiyordu insanı kendine piç kurusu. Ders başlamıştı ve göz Göze gelmiştik nihayet. Okulun ilk günü olduğundan ders yoktu tabii. Ben de dirseğimi sıraya koymuş onu izliyordum. Arada gözü bana kayıyordu. Hemen gözümü başka tarafa çekiyordum. Nihayet bana bakmadığı zamanı bulmuş ve onu inceleme fırsatı bulmuştum. Gözleri renkli değildi, boyu upuzun değildi, kaslı da değildi ama çok iyi ve fit gözüküyordu. Tam 1 günü böyle geçirdim.
Eve gelince yatağa uzandım ve onu hayal ettim. Aşık olmak istemiyordum. Daha küçüktüm. Böyle Şeyler bana göre değildi. Kendimi kaptırmamaya çalıştım. Ama onu hayal ederken yüzümdeki gülümsemeyi fark ettim. Hayır olamaz. 1 günde aşık olmadım değil mi ? Onu düşünmemek için kulaklığı taktım. Ama olmuyordu aklıma o geliyordu. En sonunda Facebook' a girip başka Şeyler düşünmeye çalıştım. Yine dalmıştım. Beni neden sevsin ki diye düşündüm. Hem çirkin hem kilolu sayılabilecek kadar balık etliydim. Ama o çekiciydi, düzgün bir fiziği vardı. O kadar güzel kızlar varken bana bakması imkansızdı. Ama madem öyle o da gün boyunca beni kesti. Ben ona bakarken o da bana bakıyordu. Hep göz Göze geliyorduk. Neden peki ? Kendimi sarstım. Facebook a odaklanmıştım. 12 arkadaşlık isteği vardı. Dün onaylamadım mı la ben bunları? Ohaaaa eklemiş beni. Beni eklemiş. O yani. Beni eklemiş ya. Berkeeee. Oha la beni eklemişşşş. Nasıl buldu ki beni. O sevinçle yatağa atladım. Yorulmuştum bugün. Musmutlu şekilde uyuyakaldım. Yarın olacak yüzlerce bomba şeyden habersizz ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Gibi Sevmek
RomanceAşk nedir? Gerçekten sevmek mi? Ya da kendini bir başkasına sevdirmek mi? Silivermek mi ondan öncekileri? Onu mavi gibi sevmek mi? Gülüşünden öpme isteği mi? Onu görünce karnında kelebekler uçması mı aşk? Onunla beraber şizofren gibi bağlanmak mı ha...