BEN ÖYLE ÖPÜŞMELİ ŞEYLERI FALAN YAZAMAM ASLINDA AMA EKŞIN OLSUN İSTEDİM YAZDIM BİRŞEYLER 👏 YAZMIŞ OLMAK İÇİN YAZIYORUM BU HİKAYEYİ BİLGİNİZ OLSUN 😊 IYI OKUMALAR KUYİNLERİMM 😍😘
1 HAFTA SONRA
Sabahın köründe uyanmıştım. Kalkar kalkmaz düşündüğüm yine onlardı. Berke ve Demet çıkıyorlardı. Hem de aralarını ben yapmıştım. Ne acı bir durum. Gözümün önünde sarılıyorlar , öpüşüyorlar , gülüşüyorlar... İçim yanıyordu. Belki de içim çıktıkları için değil, aralarını ben yaptığım için yanıyordu. Bunu anlamak zordu. Her 2 düşünce de canımı yakıyordu ama hangisinin ağır bastığını anlamak zordu. Kahretsin. Aslında çok yakışıyorlardı birbirlerine. Ama Berkeyle ben daha çok yakışırdık. Daha 1 hafta olmuştu ve her gün kavga ediyorlardı. Onların arasında bir bağ oluşmuşmamıştı daha. Belliydi. Ama Demet ona yiyecek gibi bakıyordu. Aşık olmuştu Berke'ye. Salak. Aşkla bakıyordu ona. Ama ben de bakardım ona. Aşkla bakardım. Daha çok aşık olurdum. Zaten öyleydim ama çok çok daha fazla severdim onu. Neden beni istemedi ? Neden onu tercih etti ? Yanaklarımdan süzülen ılık sıvıyı hissettiğimde aniden kendime geldim. Banyoya gittim koşar adımlarla. Yüzümü yıkadım. Daha fazla ağlamak istemiyordum. Banyodan çıkıp mutfağa gittim soğuk su içip kendime geldim. Bu ilişkinin üstüne ancak soğuk su içilirdi zaten.
Bugün okul olduğunu fark ettim ve üzerimi giyinip arabama atladım. Yavaş yavaş gidiyordum. Hava daha yeni yeni açılıyordu. Dersin başlamasına daha 2 saat vardı. Sahile çektim arabayı. Deniz kokusu beni mest ediyordu. Ordan bir banka oturdum. Denizi izledim. İçim doluydu. Çevrede kimse olmamasından ağlamaya başlamıştım. Deli gibi. Onları düşünüp ağlamaya başlamıştım. Berke'nin beni öptüğü zamanı hatırladım. Hıçkırıklara boğuldum birden. Acı acı çığlıklar attım. İçim boşalsın diye ayağa kalkıp bağırmaya başladım. Hem Ağladım hem bağırdım. Bedenim yorulmuştu. Belli ki bu Yüzden yere yığılmıştım. Bacaklarım tutamamıştı beni. Bayıldım sanıyorum. Gözlerimi açtığımda bir evdeydim. Yatakta yatıyordum. Ama farklı bir evdi burası. Tanıdık değildi. Biraz sonra elinde bir bardak suyla kapıda beliren Berke'yi görünce sanırım şok geçirdim. Beynim zonkluyordu. Hafif bir gülücük belirdi yüzünde. Yanıma yaklaştı. "İyi misin" dedi. "B-biraz" dedim. Nerden çıktı bu kekeleme diye sinirlendim ve alt dudağımı içten ısırdım. Fark etmiş olacak ki kıkırdadı. Elindeki bardağı bana verdi. Içmem için işaret yaptı gülümseyerek. Suyu içtim. O kadar susamışım ki tek yudumda 1 bardak suyu bitirdim sandım. Ama bir de baktım ki vücudumun titremesi yüzünden su yatağa dökülmüş. Hay aq çocuk şimdi de beceriksiz olarak görecekti beni. Hem dayanıksız hem beceriksiz. 20 dakika ağlamayla bayıldığımdan dayanıksız olarak görülmüştüm dışarıdan. Eminim. Ama o sadece bardağı elimden alıp Güler yüzle "Önemli değil" dedi. Bardağı alırken eli elime değmişti. Ne kadar da yumuşaktı. Pamuk gibiydi adeta. O anda hayat dursun istedim. Dursun ve devam etmesin. Bardağı mutfağa bıraktıktan sonra Yanıma geldi. " Ne oldu sana, neden bu haldesin ? " dedi. Ne desem bilemedim. Panik olmuştum. Seni seviyorum ve senin Demet'le olman canımı yakıyor diyemezdim elbette. Kesin Yüzüm kızarmıştı. O nedenle yere bakmayı tercih ettim. Turnaklarımla oynuyordum. Ay tırnağım kırılmış diye geçirdim içimden. Omzuma tutup " Sevgili meselesi mi ?" Dedi. Kalbim çok hızlı kan pompalıyordu. Evet demek geliyordu içimden ama sonrasında ne diyecektim. "Hayır" dedim. "Yalan söyleme, yüzün kızardı. Hadi anlat ben arkadaşınım. Ne oldu ? " dedi. Arkadaşınım mı ? Öldüm ben Öldüm. Ne Arkadaşı. Ama öyle gerçi. Onun sevgilisi var. Ben onun ancak Arkadaşı olabilirim. Birden sarstı beni. "Anlattt" dedi. "Ben birini seviyorum. Ve o beni sevmiyor. Bir kızla sevgili ve onu çok seviyor. Ne yapmalıyım? " dedim. Bana uzun bir süre baktı. "Bu hikaye tanıdık. " dedi. Anlamaz diye düşündüm. Lanet olsun anlamıştı.
BURDAN SONRASI HAFİFTEN +18 ONA GÖRE KFKFSGS
Birden dudaklarıma yapıştı. Kalbimle midem yer değiştirmişti sanki. Ne oluyordu. Nasıl olmuştu. Alt dudağımı Isırdı. Ona Karşılık vermedim. Ama dudağımı ısırdıktan sonra ben de elimi ensesine dolayarak ona Karşılık verdim. Ateş basmıştı tüm vücudumu. Çok sert öpüyordu. Dudaklarımı hissetmemeye başladım. Sanki dudaklarım parçalanıyordu. Dudaklarını çekti hafifçe. Alnımız birbirine yapışıktı. Dudaklarımız birbirine hafif bir temasla duruyordu. Gözlerimi kapattım usulca. Dudakları gerildiğinde güldüğünü fark ettim. Gözlerimi açtım ve doğru hissetmiştim. Küçük bir gülümseme vardı yüzünde.
"Sahilde yürüyordum. Birden kolları açık bir kız gördüm. Tam denizle bankların birleştiği yerde. Sonra sen olduğunu fark ettim. Denize atlayacaksın sanmıştım. Koşar adımlarla yanına gelmiştim ama sen yere yığılmıştın. Ev sahil kenarındaydı zaten. Her sabah yürürdüm. Seni kucakladığım gibi yatağıma yatırdım. Konunun ben olduğumu bilmiyordum. Ben de seni seviyorum Toprak, ben de seni. "Konuyu nasıl anladığını sordum ve aslında anlamadığını ve şu an ona anlattığım şeylerden çıkarım yaptığını söyledi. "Ben Demet'e seni elde etmek, yakınında olmak için Çıkma teklifi ettim" dedi. "Oyun mu oynuyorsun benimle" diye bağırdım. "Ne alaka?" Dedi. "Birden bire böyle birşey olamaz. " dedim. Sırıttı. "Aslında tüm olaylar bir iddiayla başladı" dedi ve hararetli bir şekilde devam etti...
VOTE VE YORUMLARINIZA IHTIYACIM VAR. DIĞER BÖLÜMDE NE OLSUN KARAR VEREMEDİM BANA YARDIMCI OLABİLİRSİNİZ YORUMLARLA 😉😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Gibi Sevmek
RomanceAşk nedir? Gerçekten sevmek mi? Ya da kendini bir başkasına sevdirmek mi? Silivermek mi ondan öncekileri? Onu mavi gibi sevmek mi? Gülüşünden öpme isteği mi? Onu görünce karnında kelebekler uçması mı aşk? Onunla beraber şizofren gibi bağlanmak mı ha...