SİZE ELIT BIR BÖLÜM GETİRDİM KUYİNLERİM 😍 HEMEN HEMEN HERGÜN YB YAYINLAYACAĞIM. HİKAYEDE YAVAŞ YAVAŞ HEYECAN ARTIYORR. İYİ OKUMALAR KUYİNS 😚
"N-Nasıl yani?" Dedim. Söylediklerini anlamakta zorlanıyordum. Söylediği her kelime beynimin içinde çalkalanıyordu ama kelimeleri cümle haline getiremiyordum. Ya da getirmek istemiyordum, yediremiyordum kendime."Biliyorsun, Demet kimseyle takılmıyor ve bu sene yanında seni görünce şaşırdım. Yaz tatilinde konuşuyorduk Demet'le vee... Anla işte ya sanırım hoşlanıyorum. Iyi bir kız"dedi. Nasıl olur ya. Nasıl Yanımda kanka olarak taşıdığım kızdan hoşlanır. Hem ben bile bu tiple ondan güzel sayılabilecek derecedeyim. Demet'ten hoşlanıyorum da ne demek LAN. Ne demeeekkk. Burda ben varken hemdeee. Bu düşüncelerim dışında kendimi avutma çabalarım da vardı. Sonuçta yakınımda olacaktı ve ben bunu bir fırsata dönüştürebilecektim. Biliyorum, yapabilirdim. Bunu tabii ki tipime güvenerek söylemiyordum. Tamamen cesaretim ve içgüdülerim sayesinde söylüyordum. Belki Demet i ona ayarlarsam yakınımda olur -ki öyle - sonra da onu Demet'ten Ayırma adlı planımı devreye sokarım. Kulağa hoş geliyordu. Ve ben bunca şeyi sadece 1 dakikada düşünmüştüm voov. Berke'yi unutmuştum. Masum şey seniii ne de güzel bakıyorsun yüzüme öyle. Tabi bu masum bakışlarının nedeni belliydi. Demet'i ona ayarlayacak olmam. "Peki Demet'i sana ayarlarım ama ben son bir kez daha düşün derim. Ondan daha güzel kızlar var etrafında. Bir sürü. Neden Demet ? Sanki ondan başka kızları görmüyormuşsun gibi. " dedim. Yine içimdeki Duyguları tutamamıştım. Aşk duygusunun ağır bastığı ve onun kot beyninin bunu basmayacağını bildiğim için böyle bir konuşma yapmıştım. Ve yüz ifadesinden ondan hoşlandığımı anlamadığını anlamıştım. (İç sesim arada böyle cümleler kurar ayıqqqs.) Vereceği cevabı çok düşündü. Sanırsın evlenme teklifi ettik haa. "Ben hayatımdaki tek kız olarak onu istiyorum. O olursa ben mutluyum. Tatilde arada geç uyanırdı. Çatlardım meraktan. It gibi de özlerdim. Tırnaklarımı yerdim sinirden. Yine nerde la bu diye düşünürdüm. Bence bu aşk. Ve düşünmeye de ihtiyacım yok benim. Onu istiyorum. Tek bildiğim ona aşık Olduğum ve onu istediğim " dedi. Ben şok, ben iptal, ben vefadd. Yüzüm kızarmıştı emindim ama utanmaktan değildi bu, içimdeki ağlama hissini Dışarıya yansıtamamaktandı. Orada hıçkıra hıçkıra ağlamak istedim, ama onun omzunda.
2 günde o kadar çok düşünmüştüm ki onu artık her yerde o vardı. Çok etkileniyordum ondan. Ve onca şey tekrar Altını çiziyorum 2 günde olmuştu. 2 gün. 2. İmkansız gibiydi ama doğruydu. Hem de baya baya bağlanmıştım ona. Teneffüslerde görmesem içime bir ağırlık çökerdi. Tarifi yoktu bunun. Nasıl olurdu böyle birşey. 1 senelik sevgilim bile olmuştu ama bu kadar bağlılık duygusu hissetmemiştim. Aşkı hiç bu kadar dorukta yaşamamıştım ben. Neler oluyordu bana. Bu zamana kadar 1 sevgilim olmuştu ve 1 yıl sürmüştü. Bağlanmamıştım. Ayrılıp ayrılıp duruyorduk. Sonra ben kendi yolumu çizdim o kendi yolunu... Hatta şu an çok güzel bir kızla birlikte. Allah mesut, bahtiyar etsin ne diyeyim. İnşallah birlikte geberirler de toptan silinirler coğrafyadan. Lanetler. Ama konumuz şu an bu değil.
Her neyse ben onu seviyordum ve o da bana karşı zerre kadar birşey hissetmiyordu. Facebook'tan eklemesi, bakışmamız falan da bu planlar içinmiş meğer. Ah saf Toprak ahh. Yemezdin sen böyle numaraları ne oldu şimdi ? Amann kendine gel diye sarstım kendimi. Berke Çoktan yandaki sandalyeye oturmuştu bile. Daha çok beklemesin diye " E peki madem tamam. " dedim. " Seni seviyorummm , bu iyiliğini asla unutmicam. " dedi ve yanağıma küçük bir buse kondurdu. O an kalbimin durma noktasına geldiğini fark ettim. Kalbim çok fazla kan pompalıyordu ve ben fazla kandan ölebilirdim. Dünyada ilk olurdum kesinlikle. Değişik bir ölme biçimi ama öyle. Yani şimdi beni seviyor muydu? Hiç olmazsa arkadaş olarak? Seni seviyorum dediğine göre evet. Oh be bu bile bana yeterdi. Ağzından o kelimeleri duydum ya daha ne isterim. Şuracıkta kan fazlalığından ölsem sorun değil benim için. Pardooooon çok pardon. Daha şu Demet sürtüğünün işini görücem. Nasıl hoşlandığım çocuğu kendine bağlar. Aralarını açmam Lazım. Hemen Demet' e gidip Olanları anlatayım. Mutlu bir surat ifadesiyle. Sonra da cevabı aceleye getirmemesini söyleyip arayı açayım. Fırsat bu fırsat. O arada hem Demeti hem Berkeyi doldurucammm. Bu fırsat Kaçmaz Toprak. Canından çok sevdiğin çocuğu kazanmalısın. Haydi hain planlar devreye girsiiinn 😈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Gibi Sevmek
RomanceAşk nedir? Gerçekten sevmek mi? Ya da kendini bir başkasına sevdirmek mi? Silivermek mi ondan öncekileri? Onu mavi gibi sevmek mi? Gülüşünden öpme isteği mi? Onu görünce karnında kelebekler uçması mı aşk? Onunla beraber şizofren gibi bağlanmak mı ha...