Itachi sú Japonské lasičky, známe ako itachi, sú považované za mrtvé zvieratá a nosiče chorých znamení za zvláštnu značku mágie, ktoré nazývajú yokai lasičky. Rovnako ako väčšina zvierat nazývaných yokai, majú okrem schopnosti magických schopností aj schopnosť meniť tvar.
Itachi sú často považované za yokai ktorý vie vlastniť viac alternatívnych foriem, než akýkoľvek iný yokai čo je meničom.
Itachi
Hornaté oblasti Yamanashi, Nagano a Niigata sú známe pre zvlášť nebezpečné druhu Itachi. V týchto oblastiach prarodičia varujú svoje vnúčatá, aby si dali pozor na kama itachi alebo „kosáčikové lasičky“. Títo Itachi sa naučili jazdiť vírivými víchricami tejto studenej oblasti. Majú pazúry, ktoré sú rovnako silné ako oceľ a sú ostré ako britvy. Ich srsť je ostnatá ako ježko a štekajú ako psy. Pohybujú sa tak rýchlo, že sú voľným okom neviditeľné, a prichádzajú a odchádzajú s vetrom.
Jedna teória o pôvode kama itachi spočíva v tom, že ide iba o žart: hra o slovách založená na postoji meča, ktorý sa nazýva kamae tachi .Legendy neviditeľných zvierat, ktoré jazdia vetrom a útočia na človeka podobným spôsobom, sa však nachádzajú vo všetkých regiónoch Japonska a kosáčik obyčajný zostáva populárnym vysvetlením týchto incidentov v celej krajine.
Kamaitachi
YOU ARE READING
DÉMONOLÓGIA A MYTOLÓGIA
RandomKeď že som sa v poslednom čase začala viac zaujímať o démonológiu a mytologiu, rozhodla som sa začať o nej písať. Dufam že sa vám to bude páčiť.