Massimo:
Stál jsem opět ve sprše a věděl, že ona už sedí na posteli. Měl bych se ovládnout. Měl bych! Nešlo to, pustil jsem na sebe studenou vodu a snažil se uklidnit.
,, Mysli na Lauru, taky bys ji neublížil." mluvil jsem sám k sobě a snažil se vážně uklidnit.
,, Ale ona není Laura! Je to jen děvka." vypl jsem vodu a šel rovnou k ní. Popadl mě asi přímo nějaký amok. Prvně chvíli vzdychala, ale pak utichla a já si ji nevšímal. K ránu ovšem jsem si všiml, že má od slz rozmazaný make up. Držela celou noc, protože ji nic jiného nezbývalo. Sesunul jsem se z ní a lehl si. Ona se zvedla a šla do sprchy.
,, Kurva Massimo!" šel jsem za ní do koupelny. Seděla na zemi a nechala na sebe padat vodu, myslím, že brečela, ale snažila se to zakrýt.
,, Omlouvám se." promluvil jsem a ona sebou cukla.
,, Done Massimo. Je to má práce, vy si za to platíte, nemusíte se omlouvat."
,, Nechtěl jsem být tak hrubý, opravdu. Vždy mě to přemůže."
,, Done Massimo, nic mi nemusíte říkat." vypla vodu a zabalila se do ručníku.
,, Chci, aby jsi dneska přišla zase."
,, To nepůjde.."
,, Nechci s tebou spát. Chci se jen s někým podívat na film a povečeřet."
,, Nemyslím, že je to dobrý nápad. Raději bych zůstala u těch pátků."
,, Prosím, zaplatím ti samozřejmě."
,, Done Massimo, jsem děvka ne společnice. Pracuji tělem. Nemějte žádné výčitky, ano." pousmála se na mě a odešla. Kurva!,, Massimo, víš, že má pravdu ta děvka."
,, Marcelo! Je mi s ní tu jednu noc v týdnu úplně, jako bych byl s Laurou!"
,, Ale ona není Laura! Nikdo nebude už jako ona. Ta děvka je ti k mání, protože ji platíš až moc, každá by ti zobala z ruk."
,, Ale.." vlastně jsem neměl co mu k tomu říct. Měl pravdu. Ale s Laurou to taky nešlo tak hladce ze začátku a potom..
,, Víš, kde bydlí?"
,, Ano."
,, Zajdi k ní a pozvi ji do klubu."
,, Proč?"
,, Protože jsem to řekl."
,, Massimo, jsi její práce, ona má holku, žije s ní, chlapa zřejmě nechce. Má svůj život, může být úplně jiná! Neměl by jsi se k ní vázat, měl by jsi jí nechat být, najdi si jinou děvku nebo někoho na vztah."
,, Nechci nikoho na vztah! Už nikdy! Slíbil jsem Lauře, že jí ochráním a nedokázal jsem to. Nedovolím, aby se kvůli mě někomu něco stalo."
,, Já vím Massimo. Já vím." Marcelo odešel pracovat a já se opaloval. Stejně můžu zajít do toho klubu. Mohl bych si tam někoho najít na jednu noc a zítra už přijde Michelle. Proč mi tak najednou pomotala hlavu. Proč jsem na ni najednou musel myslet.Michelle:
,, Musíme dneska jít do toho klubu, co minule."
,, Proč?"
,, Budu tam mít kšeft a potřebuju někoho kdo tam bude se mnou."
,, Fenty? Co tam chceš jít dělat?" Fenty kupuje a prodává kde co, možná i kde koho, myslím, že riskuje víc než já.
,, Dostalo se mi pár kamínků a jeden rusák by to chtěl koupit, ale známe rusáky, jsou drsní. Nemůže vidět, že tam jsem sama."
,, Proč?! Fenty! Nemusíš tohle dělat!"
,, Ty taky ne a stejně s ním spíš!"
,, On mě aspoň nezabije."
,, Vážně?! V sobotu to tak nevypadalo! Tekla ti krev a jsi samá modřina ještě teď a to už je čtvrtek. Nemůžu tě ani nikde pohladit, protože nadskakuješ bolestí!"
,, Fenty ještě pár měsíců a už to nebudeme muset dělat ani jedna."
,, Nebude nám to stačit, ty to víš. Nepřestaneš s ním. Nechceš s tím přestat. Nevadí ti to. Spíš s ním ráda, že?" vzala si pár věcí a odešla. Kráva. Jasně, že mě to bolí a ano, tentokrát to fakt přehnal, ale v pondělí mi na účet přišla dost velká částka jako omluva. Její drobné, které beztak utratí než přijde domů, mě nějak nepomáhají. Nezaplatím s nimi nic, má to na svou útratu. Oblékla jsem se a stejně za ní vyjela do toho klubu. Mrcha se mnou manipuluje. Věděla, že sem nebudu chtít a stejně jsem tady.U baru jsem si našla super místo. Viděla jsem všude a prakticky nikdo na mě. Super flek. Co jsem ale neviděla byla Fenty.
,, Hej holka!"
,, Marcelo. Co chceš."
,, Já nic, ale Massimo tě volá k sobě."
,, Nemůžu."
,, Můžeš, dělej." chytl mě za ruku a táhnul za sebou.
,, Massimo jsme tady."
,, Michelle."
,, Done Massimo, nezlobte se, ale hledám tady Fenty, musím ji najít než se jí něco stane. Prosím, musím jít." byla jsem nervózní, měla jsem o ní strach.
,, Počkej, pomůžu ti. Marcelo porozhlédni se po Fenty." Marcelo nerad přikývl a šel.
,, Co tady dělá Fenty?" vysvětlila jsem mu co tomu předcházelo a proč jsme tady. Chtěl po mě její fotku, pak ji rozeslal svým lidem tady a všichni ji hledali.
,, Díky Done Massimo."
,, Tykej mi, ano?"
,, Dobře."
,, Napij se. Určitě ji najdou."
,, Snad jo."
,, Proč se neživíte normálně holky?"
,, Protože díky tobě, mi stačí pracovat jednou týdně a žít si jako princezna a Fenty, díky tomu, má na ty svoje prkotiny."
,, Pracuješ jen u mě?"
,, Ano. Platíš mě až moc a teď to bylo dvakrát moc, nemusíš to dělat."
,, Já vím, ale přehnal jsem to. Myslím, že bych se na sebe vykašlal po tom minulém víkendu."
,, Myslím že ne, kdyby sis platil tak štědře." oba jsme se smáli.
,, Massimo!" Marcelo držel Fenty v náručí a ona byla úplně mimo.
,, Fenty?!" Položil ji do sedačky a já jí zkoušela probrat.
,, Fenty, honey! Co je ti?"
,, Mich.. Michelle.."
,, Fenty, jsem tu. Bolí tě něco?"
,, Myslím, že mě jen jednou praštili a byla jsem K.O."
,, Fajn. Sedni si a půjdeme domů." Fenty se snažila nějak posbírat a já vyhledala Massima očima.
,, Děkuju Massimo. Jsem ti vděčná."
,, Nemusíš být. Odvezu vás domů."
,, Díky." vzala jsem Fenty kolem pasu, ale Marcelo ji zase vzal do náruče a odcházel, my s Massimem šli hned za nimi. Marcelo si sedl k Fenty do zadu a já musela k Massimu dopředu.
,, Budeš mě navigovat."
,, Většinou se trefíš." oba jsme se pousmáli.
,, Promiň, blbý vtípek. Jeď po hlavní a pak na křižovatce doleva. Velký skleněný barák na rohu vpravo, tam bydlíme."
,, Slušné bydlení."
,, Co sis myslel, že bydlíme někde v díře?"
,, No.."
,, Massi mám skvělý byt, vlastní auto a jím jen venku. Samozřejmě díky tobě." viděla jsem jak se zasekl při jeho oslovení. Asi jsem překročila hranici.
,, Promiň za to oslovení."
,, To nic. Jsme tady. Dobrou noc Michelle."
,, Dobrou Massimo." vzala jsem si od Marcela Fenty a vydaly se nahoru.,, Bolí mě hlava."
,, Nejraději bych tě praštila! Jsi normální?!"
,, Ježíš tak mě bolí hlava, tebe od něj bolí všechno a stejně to děláš pořád dokola!"
,, Fenty přes rok a něco ti to nevadilo, tak co to do tebe teď najednou vjelo?!"
,, Koupí si tě! Přijdu o tebe! Začneš být s ním častěji! Normální tvůj klient, by se na mě vykašlal a ne, aby mě hledali všichni jeho poskoci! Navíc, kdo je zač, že má ty poskoky? Já riskuju jednu ránu a že mi nezaplatí, ty s ním riskuješ svůj život! Můj život! Bude tě tak moc chtít, až začnu překážet a co se mnou udělá? Michelle, on je hrozně nebezpečný chlap! Najdi si na internetu, kdo je zač!"
,, Tak aby jsi věděla, nabídl mi, ať jsem s ním i v sobotu, za dvojnásobek, ale odmítla jsem ho kvůli tobě! Protože tebe miluju a chci být s tebou! On je jen práce! Tak už to kurva pochop!" nechala jsem ji samotnou v ložnici a šla spát do obýváku. Kvůli němu se teď pořád hádáme, já nechápu co se teď tak strašně změnilo?!
ČTEŠ
Another life
FanfictionPokračování 365 dní, s tím, že jsem Lauru nechala zemřít. Možná. Možná taky doporučuju se první podívat na film 365days :D je ještě neznámý u nás, ale mě se zalíbil už dávno a vnukl mi tenhle nápad. 23.6.20. 1k přečtení, 30* DĚKUJI 13.7.20. 2k pře...