Michelle:
Ráno jsem se vzbudila s divným pocitem. Massimo mě držel u sebe a spal. Pomalu a potichu jsem se vymanila z jeho objetí a šla nahoru na loď. Byli jsme pořád u toho zálivu, slunce už plně pálilo, tak jsem skočila nahá do moře. Nikde nikdo, takže jsem se trochu schladila a pak se i nahá opalovala. To je ráj na zemi. Musím se sem ještě jednou podívat. S Massiho příplatky to bude za pár. I když včerejšek byl zajímavý. Massimo byl poněkud jemný, jako bych už nebyla jen hračka a nebušil tak do mě, celé to trvalo asi půl hodiny jen, nic mě poprvé od něj nebolelo. Možná rty jsem měla jako po botoxu, protože mě líbal, bránila jsem se tomu, ale líbá božsky. Navíc jsme se udělali stejně a pak už přestal. Myslela jsem, že mě v noci vzbudí a bude chtít pokračovat, ale spal zřejmě. Jestli tohle znamená být jeho společnicí, tak by to nemuselo být špatné. Ale jestli si myslí, že pak do mě bude bušit dnem i nocí tak to ne. To nezvládnu. Musím si s ním stanovit nějaká pravidla nebo hranice. Nemám na svém těle nějaké zábrany, ale v rámci mé bezpečnosti by to jistě bylo na místě.
,, Ahoj." lekla jsem se Massima.
,, Ahoj."
,, Jsi vzhůru dlouho?"
,, Ani nevím. Nevím kolik je hodin. Mobil mám v apartmánu. Byla jsem si jen trochu zaplavat a teď tu přemýšlím."
,, Ty vážně riskuješ. Proč si sebou nebereš mobil?"
,, Já vím, ulehčuju ti to."
,, Jsi blázen." mluvit o mé smrti bylo vážně bláznivé.,, A o čem jsi přemýšlela."
,, O tvé nabídce. Možná na ni kývnu, ale chci si trochu víc ujasnit, co to bude obnášet. Je za tím více věcí než jen spaní s tebou."
,, Ano dobře. To je rozumné. Přišla jsi na něco?"
,, Společnice znamená, že s tebou budu pořád?"
,, No viděl bych to na víkendy, že by jsme strávili spolu a přes týden hodně pracuju, ale večer by jsme mohli být spolu."
,, Takže přes den můžu dělat co chci."
,, Ano, nakupovat nebo já nevím co vy holky děláte."
,, Dobře. Dále sex. Jestli budeš chtít pokračovat s tím co v Itálii, tak to zvládnu tak dvakrát do týdne, častěji ne."
,, Nechci v tom pokračovat. Chci s tebou spát každý den, třeba jako včera v noci."
,, Vážně? Bude ti to tak stačit?"
,, Každý den po trochách. Myslím, že jo."
,, Dobře. To je to co mě zajímalo nejvíce. Máš něco i ty?"
,, No ano. Budeš mě doprovázet na důležité večeře nebo akce, ano?"
,, Dobře."
,, Budeš se se mnou líbat. Kdykoliv budu chtít." musela jsem se ušklíbnout.
,, Dobře."
,, Budeš mít u mě pokoj, ale stejně budeš spát u mě, ano?"
,, Dobře, ale sem tam budu muset jít zkontrolovat i svůj byt."
,, Dobře, v dny kdy budu mimo Itálii, budeš u sebe."
,, Ok."
,, A teď peníze. Nebudu ti platit za sex, ale za ty dny se mnou. Každý týden tě vyplatím."
,, Dobře."
,, Nezajímá tě kolik?"
,, Jak tě znám, tak se nemusím bát, že mě oškubeš. Navíc nevím o kolik si říct."
,, Dobře, tak to nech na mě. Takže odletíš dneska se mnou do Itálie?"
,, Víš ještě jedna věc."
,, Ano?"
,, Když budu s tebou veřejně chodit na ty tvoje akce, tak mě to ohrozí nějak?"
,, Nemělo by. Ovšem kdyby se něco dělo, tak se o to postarám."
,, Dobře. Věřím ti."Massimo:
To samé mi řekla i Laura a já to nezvládl. Je pravda, že když bude Michelle se mnou vystupovat bude v ohrožení. I když měla Laura svého bodyguarda, tak to nepomohlo a umřela i s ním. Musíme s Marcelem něco vymyslet. Nechtěl bych, aby se jí něco stalo.
,, Odletíš tedy se mnou dneska?"
,, Asi ano. Odvezeš nás zpátky?"
,, Ještě bych se chtěl na chvíli vykoupat v moři s tebou." vzal jsem ji do náruče a skočil do moře.Až odpoledne jsme se dostali zpět k Istanbulu, kde jsem vrátil jachtu a šel se sbalit. Michelle se šla taky sbalit a za dvě hodiny jsem ji vyzvedl a pak jsme se vydali na letiště, kde už čekalo moje letadlo.
,, Nikdy jsem neletěla soukromým letadlem." byla u vytržení.
,, Tak si to užij." ale sotva jsme vzlétli tak už spala. To si to vážně užije. Za necelé tři hodiny jsme přitom doma.
,, Marcelo." zavolal jsem si ho dopředu, abychom ji nechali spát v klidu.
,, Massimo zítra budeme muset do Říma, volali mi a je tě tam potřeba."
,, Dobře. Michelle souhlasila, že bude má společnice. Bude tedy u mě častěji."
,, To je super. Tak jsi to chtěl."
,, Ano, ale taky má strach se se mnou objevovat na veřejnosti, tak jsem jí řekl, že jí ochráním a ona mi odpověděla, že mi věří."
,, Aha. No budeme to muset nějak vymyslet, aby to nedopadlo jako s Laurou. Když už ti stejně odpověděla."
,, No právě. Laura měla svého bodyguarda a nepomohlo to, takže jak to uděláme teď?"
,, No veřejně by měli vědět, že je ona jen tvůj doprovod, neměl by jsi ji asi tak hlídat, víš co myslím, nesledovat ji na akcích, měj od ní trochu odstup. Aby všichni viděli, že ti na ni nezáleží."
,, Dobře, ale stejně bych byl rád, kdyby měla nějakou ochranu, obzvlášť když budu třeba někde pryč a ona u sebe doma."
,, Nebude u tebe?"
,, Dám jí pokoj u mě, ale když ji nebudu potřebovat, tak bude u sebe."
,, Aha. No dal bych hlídku k jejímu domu, když tam bude. Pokaždé si prohlédnou byt než ji tam pustí. Má své auto, to bych taky vždy zkontroloval, ale klidně ať s ním jezdí."
,, Fajn, ale budou jezdit za ní."
,, Dobře. Ještě něco?"
,, Zatím nevím, postupně to třeba rozšíříme. Zařídíme ten pokoj pro ni a tu hlídku. Stačí to vše po tom Římě." Marcelo přikývl a oba jsme se dali do své práce.,, Dnes tě odvezu ještě domů, vyskytla se mi nějaká práce a budu mimo město. Asi pozítří se ti ozvu."
,, Dobře. Díky Massimo. Dobrou noc." políbila mě sama od sebe a vystoupila z auta. Tohle se mi líbilo. Teď ale bylo načase jet za Laurou. Sedl jsem si na lavičku u jejího hrobu a nebrečel jsem. Nešlo mi to. Myslel jsem na ty začátky s ní, kdy mě nenáviděla, provokovala mě, smála se mi. Michelle mě taky prvně odmítala, byl jsem jen její klient. Myslím, že mě tak bere i teď, ale přece jen se to musí změnit, když teď budeme více spolu. Nemyslím na to, že by ona nahradila Lauru a to, že jsem si ji chtěl vzít, to asi ne. Ale potřeboval bych, aby se mnou byla déle. Abych si zvykl třeba na to, že jsem s jinou ženou a mohl si jednou najít tu pravou.
ČTEŠ
Another life
FanfictionPokračování 365 dní, s tím, že jsem Lauru nechala zemřít. Možná. Možná taky doporučuju se první podívat na film 365days :D je ještě neznámý u nás, ale mě se zalíbil už dávno a vnukl mi tenhle nápad. 23.6.20. 1k přečtení, 30* DĚKUJI 13.7.20. 2k pře...