En son ne zaman mutlu oldum en son ne zaman güldüm inanın bilmiyorum tek bildiğim Umutu çok özlediğim o benim her şeyimdi şuan Akif Amca beni nereye götürüyor bilmiyorum ama çok mutlu olucağımı hissediyorum.Mutlu olmak...
-Akif Amca eve niye geldik ki?
Cevap vermeden arabadan inince bende arabadan indim eve girdiğimizde geri gitmek istedim burası Umutla hep hayaller kurduğumuz evdi her seyi düzenlemiştik mutlu olacaktık evlenicektik çocuklarımızı olucaktı ama o gitti ben tek başıma kaldım o günden sonra bu eve bir daha hiç gelmedim bir daha da onsuz gelemem geri gidecekken Akif Amca
-Umutu görmeden nereye?
Dediği an ne görmesi neyden bahsediyo bu adam
-Umut mu?
-Evet Umut artık her şeyi öğrenmen lazım hadi gel.
-Hayır hayır! Umut öldü beni bıraktı gitti o hayır!!
Bir yandan ağlıyor bir yandan itiraz ediyordum benim Umudum öldü benim umudum yok artık.
-Baba bu ses ne?Almina s-senn bu sennsin😲😱
-Umut?Sen hayır bu doğru değil Akif Amca bişey de!
-Kızım Umut ölmedi sadece o kazada hafızasını kaybetti biz geri gelene kadar beklemek istedik sen üzülme diye bak zaten hatırlıyor artık herşeyi sakin ol biraz.
-Bana kızım deme!!Nasıl ya nasıl kandırırsınız beni, ben hayır istemiyorum hiç birinizi ben onun yanında olurdum sen neden o zaman onun yanındaydın ama ben o gün neler yaşadım haberin var mı?YOK!
Kapıyı çarpıp çıktım o gün ben bir karar aldım Umudun öldüğü gün pardon benim onun öldüğünü sandığım gün babama da bir söz verdim anneme de babam Umutla beraber olmama hep karşı çıkmıştı ama ben onunla inatlaştiğim için.
GEŞMİŞ
------------------Baba ben Umutu seviyorum lütfen izin ver baba.
-Sana hayır dediğimi kaç defa söylemem gerekiyor pi* kurusu!
-Baba ben onu çok seviyorum ne istersen yaparım ama beni Umutdan ayırma lütfen...
-Hmm işte tam da istediğim birşey söyledin ne istediğimi yapacaksın öyle mi?
-Evet ne istersen ama Umutla görüşmeme izin ver
-Peki tmm izin vericem ama istediğim şey her gün eve geldiğinde....
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○Işte o gün beni benden alan o cümle ben Umut için her şeye katlanmışken onlar bana yalan söyledi belki artık beni sevmiyor.
Ben kendimi onun için feda etmişken onun yanında olmama izin vermediler.Hiç birşey için artık umudum kalmadı.■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■》
Evet arkadaşlar bir bölüm sonu daha ama bu daha başlangıç şiddetli kısma geldik.
Sizce
Umut hâlâ Alminayi seviyor mu?
Ve
Babası Alminaya ne dedi?
Şıklar...