,, Co s ním chceš udělat!" Křikl na mě Deku a já se podíval na toho bastarda.
,,Čaj si s ním dávat nebudu zlato, zbavím se ho".
V tu chvíli se Kacchan probral a začal se rozhlížet kolem sebe.
,,Deku uteč! Oni tě zabijou!" Začal křičet a já se začal smát. Podíval jsem se na Izuka a ten se díval na Kacchana a plakal.
,,Proč by jsme ho měli zabíjet? " zeptal jsem se a nasadil nevinný pohled.Z pohledu Kacchana..
Probral jsem se a otevřel jsem oči. Okamžitě jsem pochopil co se stalo, a když jsem spatřil Dekua tak mé srdce vynechalo několik úderů.
Zabijou ho! Oni mi zabijou mou lásku! Snažil jsem se udělat výbuch, ale byl jsem moc svázaný. Teď mi šlo o jediné. Zachránit Dekua.
,, Tak proč jste ho unesli?!" Zakřičel jsem a snažil jsem se dostat z toho sevření.
,,Ale kde pak. To tebe jsme unesli, Izuku tu s námi bydlí. " odpověděl mi ten, kterej vypadá jako by byl už pár měsíců po smrti a začal se nahlas smát.
,, Co?" Vyšlo ze mě nechápavým, ale I tak dost nasraným hlasem.
V tu chvíli došel k mojemu Izukovi a chytil jeho ručku do té své a Izuku se díval na mě a plakal.
,,Teď sleduj" ,usmál se zákeřně Shigaraki a přetočil si Dekua k sobě a přitáhl do polibku. Čekal jsem, že ho Deku odstrčí, ale on se do polibku přidal. V tu chvíli jsem si přál, abych vážně zemřel. Ta bolest, která mě propalovala do hrudníku, byla až moc veliká. Musel jsem se dívat na to jak láska mého života líbá toho záporáka. Snažil jsem se potlačit slzy, které si draly cestu ven.
V tu chvíli jsem nevěděl, na co přesně jsem nasranej. Na sebe? Na něj? Vyspal se semnou , i když věděl jaké city k němu mám. Napsal mi ať ho nekontaktuju, ani nevyhledávám. V tu chvíli mi to došlo. Deku se přidal k nim. Přidal se do ligy záporáků!
Poté co se konečně přestali olizovat se na mě Deku smutně podíval a zašeptal ,,Promiň", poté se otočil a odešel.
Měl jsem sto chutí za ním běžet a zmlátit ho tak jako nikdy. Zabil bych ho! Ale zároveň, bych ho obejmul a utřel slzy a šeptal, že bude vše v pořádku.
Podíval jsem se na Shigarakiho a ten se dále zákeřně usmíval.
,, Posluš si, už nemám důvod žít " , řekl jsem vyrovnaně a podíval se mu do očí.
Napřáhl ruku a začal se ke mě přibližovat.
Zavřel jsem oči a vybavil si polibek s Dekuem.
,,Miluju tě Izuku", zašeptal jsem a v tu chvíli přiložil svou ruku na můj obličej.Z pohledu Izuka..
Nemohl jsem se na to dívat. Můžu za to já. Kdybych se nepřeřekl, tak by tu Kacchan nebyl a nemusel by zemřít.
Ležel jsem na posteli a v tu chvíli někdo zaklepal.
,,Hm?" Odpověděl jsem a dovnitř vstoupil Dabi.
,, V pohodě? " zeptal se a sedl si na kraj mé postele.
,, Nevím, budu muset být ".
,, Je to žárlivej maniak, ale pokud můžu poradit , nedávej mu záminku k žárlení, vidíš jak to dopadá ".
,, Nebudu, už nechci , aby se opakovalo to co dnes a-"
,, Dabi nech nás o samotě ", vstoupil Tomura akorát do dveří a tak jsem přikývl na Dabiho a ten se zvedl a odešel.Zítra vyjde poslední díl 💙 na mém IG právě běží hlasování o tom jak ta to kniha skončí.
IG: jimmy__cosplay
ČTEŠ
VILLAIN LOVE / SHIGADEKU
Fanfic!!!!DOKONČENO!!!! Co, když se zhrzený Midoriya rozhodne projít v noci po městě, aby přišel na jiné myšlenky, ale místo toho potká spřízněnou duši..