Ти звичайна Американка, щоправда якій не повезло народитися у красивій картинці. Маленьке селище, де кожен один одного знає, і звідки люди намагаються втекти як найдалі. Звідси і купа закинутих райончиків, по яких щовечора ти і твій best friend Джош, люблять побродити. А ще познімати якихось стрьомних роликів на «YouTube». Це доречі приносить вам невеликий заробіток, та славу серед однолітків. Тому у вашому місті ви так би мовити вважалися мега крутими чуваками. Ніхто і посміти не міг вас якось образити. Одразу два удара в голову і брудна слава яку ви гарантуєте кожному. Тож ви немали ніяких проблем з булінгом і задираками. Грубо кажучи ви самі були цими задираками, але тільки тоді коли потрібно. Просто так ви людей не чіпали.*Події відбуватимуться на кінці вересня. Ти вже як місяць ходиш до одинадцьотого класу. Проблем з навчанням в тебе аж таких немає. Раз на тиждень навідуєшся до репетитора з математики. Але це вже не так важливо.
Ранок*
Удома вже нікого не було. Ти вирішила піти на другий урок, таяк ніч з неділі на понеділок була веселою. І не тому що там бухала чи швендяла по клубах. Надто банально.
Просто ви з Джошем, в черговий раз знімали типу страшилки на ваш «YouTube». В цьому і заключать контент вашого каналу. Ви ходити по закинутих будівлях вашого міста, знімаєте це на камеру, і щоб не було так нудно вигадуєте страшні легенди - про ту чи іншу місцину.
Тож вчора ви знову замість того щоб спати, знімали страшилки для малявок.
Твоя сім'я вже змирилася з таким твоїм графіком, тож ти просто робила свою роботу й надалі. Звичайно що ж не одна.Джош - друг який супроводжує тебе з пеленок. І де тільки ти там і він. Це стосується усього. Ви вже й уявити не можете як це жити один без одного.
Ти без його тупих жартів, а він без твого вміння закатувати очі. Якось так)
Ну а поки я тут розповідала вам невеличкі дрібниці з твоєї буденності - гг вже стоїть на порізі школи, з саоїм другом)( Д - Джош ) (т/і - Твоє Ім'я)
Д: Бляха, ну от про привида у тій кімнаті ти переборщила( Я вже сам боюся туди заходити
т/і: Нічого страшного) Нам ж треба якось хайпити, а то перегляди падають - ви з Джошем обговорювали вчорашній ролик
Д: А я думаю ти переборщила і взагалі..
т/і: Ану-ану!! Стулись на хвилинку - ти перебила свого друга, а поглядом прикіпіла до якогось хлопця якого раніше тут не бачила.Розумієте у вашому містечку, всі один одного знають як своїх п'ять пальців. І побачити тут нове лице було великою рідкістю. Тож твоя реакція була цілком природним явищем.
Д: Клааааас, тепер вже і ти затикаєш мені рота(!! - Джош був явно обуреним твоїм вчинком.
т/і: Ще заплач! - саркастично сказала ти - Краще глянь он туди - ти поглядом вказала у сторону того хлопця
Д: Неможе бути!! До нас реально хтось приїхав?! - всі образи Джоша наче вітром здуло. Тепер його як і власне тебе, зацікавив кістлявий об'єкт у чорном худі, який явно поводив себе дивно.
т/і: Ну шо йдем з ним знайомитися?!)
Д: Я тільки за!)Ось так в піднесеному настрої ви йшли до того незнайомця. Що тебе здивували чи мабуть просто зацікавило, він був дуже блідим. А ще мав скляні очі. Тобі це здалося водночас класним і дещо лякаючим. А ще ти помітила що він явно не хоче виходити на контакт з кимось...
«Підозрілий якись..» - подумала ти, але першої думки не стала про нього складати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Blood Moon
FantasiЯкщо коротко, ти звичайна американка, якій не повезло народитися у «Беверлі-Гіллс». В тебе є хороший друг Джош, а ще той тип у школі. Хто він? І як він зможе змінити твоє життя у виживання? Історія кохання яка бере початок з ненависті і закінчується...