Pov 2 або голос у голові🩸

199 7 0
                                    

«Підозрілий якись..» - подумала ти, але першої думки не стала про нього складати.
Було видно, що той хлопець став помітно нервувати, коли ви рушили до нього. І ясна річ чому! Місцеві знаменитості які тупо усіх ігнорять, раптом виділяють таку увагу на звичайного хлопчака.
Чи можливо він і не такий звичайний? Ок, відставимо усі підозри, і продовжимо нашу розповідь.

т/і: Ну привіт!) Я т/і, а ти у нас хто? - з широкою посмішкою почала розмову ти. Ти помітила на собі обурений погляд Джоша - Ой сорі бро!) - ти штурхнула Джо - Це Джош мій дружбан.
- Ага, як П-О-Ф-І-Г.. - байдуже відповів той хлопець. Такого нахабства ти ще не зустрічала.
Д: Воввовооов , ти биканув чи мені здалося? - Джош взяв ситуацію у свої руки. Він розумів, що зараз краще всього тебе не чіпати, а то як вибухне! Гірше атомної війни
- Слухайте чуваки, відваліть від мене! - він зміряв вас високомірним і гидким поглядом. Але при цьому говорив до вас у спокійному тоні - З таким як ви я бесіду не веду! Хочете когось образити? Не ту мішень вибрали - Людини з такою високою думкою про себе ти ще не зустрічала. Хочеш познайомитися, а він тобі такі перли видає.

т/і: А ти там часом берега не попутав?!! - тут тебе конкретно прорвало - Ти хоч знаєш що я тобі можу зробити?!! Ти взагалі знаєш хто я така?!!- ти була готова підняти руку на нього, і добре тріснути його по голові, але щось тобі недавало.
Хтось наче тримав її і не дозволяв нею поворохнути. А далі у голові ти почула голос «Повір знаю! Стерво, яке ще спить з плюшевими медведиками».
Ти здивовано, а навіть налякано глянула на того хлопця, а він лиш посміхнувся до тебе лицемірною посмішкою, і тоді добавив:
- Зі мною ігри погані) - він зайшов у приміщення школи, залишивши позаду принижену перед всіма учнями, зірку школи. Тобто тебе.
Д: Мала, а в тебе походу з'явився конкурент - старався якось заспокоїти тебе Джош. Але погодьмося, виходило в нього це погано
т/і: В голову хочеш?! - ти зиркнула на Джоша вогняним поглядом, і рушила до кабінету де у тебе мав бути урок
Д: Та чого ти?!! - почула позаду ти голос Джоша. Але тобі було якось пофіг на нього зараз. Тебе непокоїло дещо інше.

Як незнайома тобі людина, з якою ти раніше не спілкувалася, могла так просто дізнатися твою маленьку таємницю. А ще більше тебе дивувало, те у якій формі він тобі це сказав. Думками....
- Чортівня якась! - про лаялась ти.
Далі продзвенів урок, і на твоє щастя цього хлопця перевели не у твій клас.
Цілий день ти десь блукала у своїх роздумах. Настрій був поганим.
Навіть Джош не зміг тобі його підняти.
Д: Так, т/і, годі бульки дути! В мене є шикарна ідея, але знадобиться твоя допомога - на останньому уроці математики Джош знову пробував підняти якось тобі настрій.
т/і: Ага - саркастично сказала ти.

Д: Тоооож, поки ти тут ображаєшся на весь світ, я зумів дещо рознюхати про твого нового ворога - Джош підсунувся ближче до тебе, і продовжив свою річ, щоправда трохи тихіше - його звати Пейтон, і він наший одноліток. Звідки він, і де жив раніше ніхто не знає.
Деякі здогадуються що мабуть він приїхав з Ромунії, але погодься що це звучить абсурдно.
т/і: Ну тааа. Сенс йому пів світу перелітати, щоб до нас в цю глушину приїхати? - тебе зацікавила розповідь Джоша
Д: А ще його немає у соц-мережах. Дівчата у його класі пробували якось з ним поговорити, обмінятися акк у інсті, але він їх просто відшив.
т/і: То виходить що ми єдині, до кого він відкрив свою собачу морду?
Д: Ага, правильно мислиш. Тож я пропоную за ним простежити. Принаймі сьогодні спробувати, а якщо він виявиться реально цікавою рибкою, то будемо стежити за ним і надалі

т/і: А це цікава ідея!) Тільки от якщо він псих?! І якщо помітить нас дістане ніж і заріже?
Д: Так т/і, харе фантазувати! Вже вчора на заброшці добалакалась до того, що мені кошмари почали снитися
т/і: Ок, ок!! Не кіпішуй бро
Д: Добре криса! - ви один одного почали штурхати, і лоскотати, поки вчитель не пригрозив викликати до директора.

Таяк це був останній урок, ти з нетерпінням чекала на можливість звалити звідси ну і розпочати діяти, за вашим планом. Тож як тільки продзвенів дзвінок, ви з Джошем вибігли з класу, і стали чекати вашу мішень під воротами школи. Ви старалися вдавати, що дуже бурно обговорюєте свій новий ролик. Ну так щоб не здатися тому чуваку підозрілими.
Вже через 5 хвилин ви побачили вашу мішень, і вирушили за ним...

Blood MoonWhere stories live. Discover now